Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בתקווה שמזג האויר יהיה סביר אני מתכנן טיפול יסודי בג'נטים (כולל פרוק).

יש לי 3 אופציות:

Optimum optiseal - למרות שכל מה שהצלחתי למצוא זה יישום על רכב ולא על ג'נטים, אך הבנתי שהוא מתאים.

Smartwax 10100 Rim Wax -איישם לאחר כל שטיפה (רק בצד החיצוני).

Chemical Guys - Wheel Guard Rim & Wheel Sealant

 

האם למישהו יש ניסיון עם החומרים הנ"ל ?

מה עדיף ?

כמה זמן אמור להחזיק האוטם וכמה זמן אופטי-סיל ?

RIM.jpg

CG.jpg

עריכה אחרונה על ידי syaron24
פורסם

דעתי האישית, אתה צריך אוטם חזק יותר, כמו FK1000P לג'אנטים, האופטיסיל לדעתי לא משהו, על הפח בקושי מחזיק בצורה סבירה, אז על הג'אנטים לדעתי תוך זמן קצר מאוד עד אפסי אתה מאבד כל הגנה ואפקט.

פורסם
בתקווה שמזג האויר יהיה סביר אני מתכנן טיפול יסודי בג'נטים (כולל פרוק).

יש לי 3 אופציות:

Optimum optiseal - למרות שכל מה שהצלחתי למצוא זה יישום על רכב ולא על ג'נטים, אך הבנתי שהוא מתאים.

Smartwax 10100 Rim Wax -איישם לאחר כל שטיפה (רק בצד החיצוני).

Chemical Guys - Wheel Guard Rim & Wheel Sealant

 

האם למישהו יש ניסיון עם החומרים הנ"ל ?

מה עדיף ?

כמה זמן אמור להחזיק האוטם וכמה זמן אופטי-סיל ?

ה-OPTI-SEAL בהחלט מתאים לג'אנטים.

היישום פשוט וקל, רסס ונגב וזה הכל.

מחיר מבצע למיכל של 240 סמ"ק : 115 ש"ח

פורסם

מחיר מבצע למיכל של 240 סמ"ק : 115 ש"ח

 

זהו בדיוק המיכל שהזמנתי ממך, פשוט לא יצא לי מאז לעבוד על זה :)

ידוע לך אולי כמה זמן זה אמור להחזיק על הג'נטים ?

פורסם
דעתי האישית, אתה צריך אוטם חזק יותר, כמו FK1000P לג'אנטים, האופטיסיל לדעתי לא משהו, על הפח בקושי מחזיק בצורה סבירה, אז על הג'אנטים לדעתי תוך זמן קצר מאוד עד אפסי אתה מאבד כל הגנה ואפקט.

 

אכן,

גם אני התאכזבתי מההגנה של האופטי-סיל.

אם אתה יכול להזמין מחו"ל, יש ביקורות לא רעות על המוצר של POOR BOYS לג'אנטים.

M-TECH E46

פורסם

ירון ידידי, הדבר האחרון שתיישם על ג'אנטים זה אופטי סיל.

חבל על המאמץ- זה כמו למרוח מים.

 

לא חסרים חומרים מתאימים בשוק.

פורסם

ה poor boys נחמד מאוד מנסיון ,אבל אם אתה כבר מפרק את הג'אנטים ציפוי של c5 GT וסגור עניין לשנה וחצי הקרובות. זה גם לא יקר בערך כמו כל הקופסא של poor boys. להשיג באוטוסטור.

שיפוצים..

פורסם

אם כבר אז כבר.

 

הייתי הולך אך ורק על ציפוי, ההבדל במחיר לא כל כך גבוה אבל הוא מוצדק ושווה.

גם אם זה עולה 50 ואפילו 100 ש"ח יותר (וזה לא), אין תחליף לזמן שתחסוך ולהגנה שתקבל.

 

היישום לא בעייתי בכלל, לא צריך להיות "מקצוען" כמו ביישום של הגנה על הפח עצמו.

הכנה טובה ותשומת לב לפרטים יכולה להבטיח מינימום של שנת הגנה אמיתית (כתלות בציפוי), ולא כזאת שיש צורך לחדשה כל חודש/חודש וחצי (למי בכלל יש כוח לזה??).

"יאללה בירי".

פורסם

פורבוייז מאוד מומלץ,בעבר השתמשתי בו עד שעברתי לפוסו. עבר מאז 4 חודשים ועדיין הוא עושה את העבודה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

יישום של אופטיסיל ואוטם צבע ננומרי של קאר פלאן , בהחלט נותן אצלי תוצאות

מצוינות.

הניקוי קל מאוד וגם יש תוספת ברק ( כשהג׳נטים נקיים).

חוזר על היישום פעם בחודש לערך, וזה קל מאוד יחסית לחומרים שקשה

להוריד ומשאירים עיקבות לבנות.

פורסם

מה זה האוטם צבע הננומרי של קארפלאן? בבקבוק הלבן? אני מופתע שאתה אומר שזה מחזיק לך על הג'אנטים.על הרכב זה מחזיק חודש וגם זה בהגזמה.

האופטי סיל לא ממש הגיב טוב על הג'אנטים אצלי ועל טסות של רכב משפחה. הוא לא עמיד לכמות הלכלוך בגלגלים. אם אתה רוצה הגנה טובה ולא כזאת של יישום פעם בחודש,אני מציע לך לבדוק על הפוסו. חומר נהדר.

בנוסף הזכירו כאן ציפויים לג'אנטים שגם זאת יכולה להיות אופצייה לא רעה בכלל.

אוף טופיק קטן,הצבע על הג'אנטים רגיש במיוחד ולכן לא כל חומר מתאים,ומה שכבר מתאים וראוי מיושם עד להודעה חדשה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

×
×
  • תוכן חדש...