Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ושבוע טוב

 

אני חדש פה וצריך את עזרתכם

עשיתי בדיקה לרכב שאני צריך לקנות

הרכב הוא יונדאי אקסנט שנת 07 עשה 120,000 אלף קילוטר יד 1

אני צריך שתגידו לי מה אומרים לפי הבדיקה האם לקנות או לא

20141123_064351.jpg

20141123_064301.jpg

20141123_064402.jpg

פורסם

סך הכל אם יש היסטוריית טיפולים מלאה ומתועדת והרכב לא טופל במוסכי מדרכה לרכב בן 7-8 זה סביר.

כרגיל יש המון כסתח"ים בנוגע לבולמי הזעזועים לדעתי כן שווה לבדוק ואם באמת הם פגומים לקזז מהמחיר ולתקן.

לגבי הגיר, איך הנסיעה של האוטו? יש קפיצות? החלקות?.

פורסם

הייתי בדוק את העניין של בוצה ומה זה אומר, תבדוק מתי הוחלפו שמנים לרכב מכיוון שיכול להיות שזה היה מזמן.

טיימינג בטוח צריך לעשות, אבל זה פתיר

לגבי השאר, סביר לרכב בשנים האלו.

דרור- מנהל מוטורקאר

פורסם

התדפיס חשוב, אבל מה אמר הבוחן ?

לאחר הבדיקה הבוחן נכנס איתך ובעל הרכב לחדר לצורך סיכום ושם הוא אומר האם הרכב במצב:

"סביר"\"טוב"\"טוב מאוד"

 

השאלה אם הרכב הוא במצב טוב יחסית לאחרים מאותה שנה או לא ואת זה לא כתוב בבדיקה, אלא רק הבוחן יכול להגיד לך.

 

לפי התדפיס אני יכול להסיק שהרכב במצב "סביר מינוס":

1. היו מספר תאונות לרכב, 2 דלתות הוחלפו

2. הרכב לא טופל בזמן, צריך לעשות רצועת תזמון ב90K ועדיין לא נעשה. השמן גיר ככה ז"א לא הוחלף בזמן.

3. בולמי זעזועים נוזלים, מערכת היגוי דורשת החלפת חלקים

 

האם יש הוסטוריית טיפולים לרכב?

פורסם

מהבדיקה עולה שהרכב די מוזנח, אבל אין בממצאים שום דבר שאי אפשר לסדר (למעט פגיעות המרכב)

 

להערכתי יישור קו של כמה אלפי שקלים יכול להביא את הרכב למצב טוב. השאלה רק באיזה מחיר הוא מוצע.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הבוחן של הבדיקה אמר לי שביחס לשנה ולקילומטר שהאוטו עשה זה סביר

הוא טוען שזה לא רכב חדש ורוב הרכבים בשנה הזאת יהיו להם בלאי

הבוחן אמר לי שהוא לא אומר לי ללכת עכשיו ישר למוסך ולתקן

את כול הבלאי אבל שאני ידע שזה קיים ומקסימום שאני יעשה טיפול אני יסדר את זה

המחירון של האוטו הוא 34,500...אחרי משא ומתן הגענו להסכמה של 26,000 זה לפני הבדיקה

אחרי הבדיקה ואחרי שוב משא ומתן הוא הסכים לרדת ל 24,500....

פורסם

כמה רכבים בדקת לפני שהכנסת את זה לבדיקה? צריך לעבור לפחות 3-4 רכבים בשביל להבין מה מצב האוטו.

האם הרכב נראה ומרגיש בנסיעה טוב יותר מאחרים?

האם הוא נראה שמור יחסית לאחרים?

 

כי כמו שהבוחן אומר, שהרכב הוא "סביר" שבמילים אחרות לא משהו.

24.5K נראה מחיר סביר רק במקרה והרכב במצב מצויין מבחינה חיצונית ופנימית,

ז"א בלי מכות, שריטות ופלסטיקים שבורים בפנים... ומה שנשאר זה רק לעשות טיימינג, טיפול וכמה תיקונים קטנים?

 

ראיתי פשוט מקרים דומים שהרכב יד נמוכה וק"מ אבל הרכב במצב נוראי,

עדיף כבר יד שניה ליסינג מאשר אוטו מוזנח מיד ראשונה.

פורסם

לדעתי, תכניס אותו למוסך שיתן חוות דעת נוספת עם הצעת מחיר לתיקון. סה"כ אם אתה אומר שיש היסטוריית טיפולים מלאה ומתועדת יש מצב שהמכון בדיקה מכסת"ח את עצמו (חוץ מהבולמים שאת זה כן הייתי בודק ביתר תשומת לב).

 

מצטרף לדעת קודמי שאם הרכב במצב גרוע מבחינה חיצונית ופנימית כבר עדיף לך להתקדם לרכב אחר.

×
×
  • תוכן חדש...