Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

arikc,

RF זה גלים אלקטרומגנטים (רדיו) כל דבר אלחוטי מישתמש בזה, אולי בתדר שונה אבל אין דרך אחרת לשדר נתונים..

כך ששידור במקביל בעוצמה יותר חזקה ישבש את השידור..

 

דרך OBD גנב יכול להוסיף קוד אימובילייזר ואז הוא יסתדר אם מברג..

 

מה שאני מסכים איתך זה מי שגונב רכבים אלו הם "חברה מהשטחים" ורמת הידע שלהם היא לא בשמיים, כך שהם ילכו בדרך "הקלה"..

אבל להתלהב מאיתורן, או להגיד שיש לי איתורן וזה יציל.. לא הייתי ממהר..

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מדבר על שכפול מפתח, כי הצ'יפ של האימובילייזר נמצא במפתח.

רק בbmw משנת 11' והלאה יש פרצה באבטחה לשיכפול של הצ'יפ דרך obd וגם זה רק בסדרה 6 סדרה 3 וסדרה אחת אם אני זוכר נכון, בכל מקרה הם עובדים על זה.

כמו שאמרתי מקודם לאיתוראן שלל מכשירים, שלא כולם פועלים על rf, ואני לא אפרט מעבר לזה.

בנוסף לאיתוראן יש בסביבות ה70 אחוזי הצלחה בסיכולי גניבות, לכן זה עדיף על כלום.

זה ברור לחלוטין שאין דרך למנוע גניבה ב100% וגם ראיתי פריצות של כספות שמותקנות על המחשב מנוע, רק הפריצה הזו היא עבודה של לפחות 10 דקות לאדם מאוד מיומן בפריצות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

אכן צ'יפ נימצא בתוך המפתח..

כנירה אתה לא מבין פה כמה דברים..

הדברים הם הרבה יותר פשוטים ממה שאתה חושב..

אני לא יתחיל להסביר לך איך בידוק עוקפים את המערכות, כי לא רק אנשים "צדיקים" קוראים פה..

גנבים לא דופקים חשבון הם יעקפו את מה שצריך וישברו אם פטיש את מה שהם צריכים..

 

לגבי RF אם אתה יודע דרך נוספת להעברת נתונים באלחוטי אני בטווח שיעניקו לך פרס נובל :-D

עריכה אחרונה על ידי x-Anton-X
פורסם (נערך)

הוויכוח הזה עקר,אתה לא יכול להסביר לי,כי זה פשוט לא אפשרי(ברכבים מהשנים האחרונות),ואם זה היה אפשרי תאמין לי שמזמן הפרצה הזו הייתה נסגרת כי היו גונבים רכבים מאוד בקלות.

תבין דבר אחד פשוט,לא כולם מטומטמים כמו BMW ויש דברים שאי אפשר לעשות דרך שקע OBD.

אין בעיה לשכפל שום מפתח היום,אבל ברוב המוחלט של הרכבים זה לא אפשרי לשכפל את המפתח דרך הOBD אלא רק בשימוש של מחשב חיצוני ובשילוב של מפתח מקורי.

בנוגע לRF,גלי מיקרו,IR כולם גלים אלקטרומגנטים אך הם לא גלי RF.

דרך אגב יצא לי לראות גנב שהשתמש במשבש RF שמקבל מתח מהOBD,מיותר לציין שזה לא עזר.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

גם האוטו שלי נמנע מגניבה, בגלל מערכות האיתוראן שהיו מותקנים עליו, והשרות שלהם.

הכספת מנעה ועיכבה אותם המון, והשרות של איתוראן עלה עליהם וגם החזיר את האוטו.

אמירה כזו שעדיף שהגנבים יקבלו את האוטו ואנחנו נקבל את הכסף מהביטוח - אני מעדיף לא לכתוב כאן בפירוש מה יש לי לומר על זה, אבל אני שמח לראות שזו לא הגישה של פותח השרשור.

וכמו שאין דבר כזה מיגון 100%, כך גם אין דבר כזה שאם הם רוצים לגנוב אז זה ייגנב ב-100%. לכן, יש את המוצרים שייתנו הרתעה כדי שפחות ינסו לגנוב, ויש את המוצרים שיעכבו אותם במידה כזו שקיים סיכוי גבוה שמישהו יעבור בינתיים והם יברחו, וזה קורה הרבה. ויש את המוצרים כמו כספת למחשב, שבהרבה מקרים זה מונע לגמרי את הגניבה. ויש את איתוראן, שבכמה מקרים גם מכניס לנו את הגנבים לאזיקים!!!

פורסם

בהרבה מאוד מקרים יש לציין.

מעבר לסיכול גניבות רכבים של לקוחות הם עושים פעילות מודיעינית שתבייש את המשטרה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

איתורן / פויינטר זו השתלה שלדעתי עדיף להימנע ממנה.

כשפירקתי את הפויינטר מהרכב הקודם אצל מתקין מורשה (אחרי שהוא התחיל לזלול מצברים בשל תקלה) הבנתי לאיזה עומק מגיעים

ועל מה מתחברים ונהיה לי רע מזה...

 

בדיוק קראתי כתבה על רכב עם איתוראן שנגנב וראיתי איך הוא נראה בסיום המרדף...

במקרה כזה עדיף שהרכב ייגנב ולקנות חדש מאשר לקבל רכב שנפגע בפריצה ובמרדף לאחר תיקון במוסך הסדר...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ברוב הפעמים הרכבים חוזרים שלמים לגמרי מלבד נזקי הפריצה אם יש כאלו.

נדירים המקרים שהרכב חוזר שחוט אחרי מרדף.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

סבירים,העלות זולה מאוד אבל בדרך כלל האפליקציות שהם מגיעים איתם פשוט שוות לתחת.

סך הכול זה מכשיר GPS שמשדר מיקום של הרכב,יש גם כאלה יותר משוכללים ששולחים SMS וכו'.

אבל כמו שאמרתי,לרוב האפליקציות פשוט עלובות ולוקח זמן רב להגדיר את המכשיר וגם אז זה לא הכי נוח ודי מסובך להשתמש בה.

אבל מבחינת תמורה למחיר זה משהו אחר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...