Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הוא דרך טויוטה והוא אכן שנה ראשונה חינם. אתה אומר לעשות אף על פי שאני יכול לבחור להיות ללא מיגון?

 

לא. אם זה לא נדרש - ממילא תקבל את הכסף מהביטוח. יותר מזה - מצבם של רכבים שמוחזרים ע"י האיתורן (בהנחה ולא נתפסו בדרך) הוא... לא משהו שתרצה לקבל בחזרה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כאשר קניתי את הסקודה, הייתי די בהלם מהמחירים של הביטוח והסוכן ביטוח אומר לי, זה המחירים של הגרמניות, הן מבוקשות.

ברכב היה קיים איתרואן Save.

 

כיום אני עם איתוראן קיים ברכב, היתרון?, אני לפחות לא צריך לשים קודן ברכב וזה ממש ממש אבל מ-מ-ש כיף!!!

הבאסה?, אני משלם כל חודש כ-30 שקל לאיתוראן.

אני לא כל כך מבין על מה, אבל מישהו צריך להרוויח.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
אתה בטוח שאתה משלם 30 שקל?

 

בטוח לגמרי.

אני הבנתי שיש כאלה שמשלמים כ-80 שקלים, כנראה שזה קשור לתנאים כלשהם או תוספות כלשהן במנוי.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
בטוח לגמרי.

אני הבנתי שיש כאלה שמשלמים כ-80 שקלים, כנראה שזה קשור לתנאים כלשהם או תוספות כלשהן במנוי.

 

לי יש פולו. בזמנו יכולתי לבחור בין איתורן לבין קודנית. החלטתי לשים איתורן. ככה גם לא מכער את הרכב. אני משלם כל חודש 28 ש"ח

פעם ראשונה שהיתה לי טויוטה יאריס, וזו הפעם האחרונה שתהיה לי טויוטה!

פורסם

אבל זה לא נשמע הגיוני , כל אחד משלם סכום אחר , אני משלם 56₪ , כנראה שאני ארים טלפון לאיתוראן ואברר את הנושא .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם

אני משלם 28 שקלים.

 

הקטע המצחיק לטעמי, היה כאשר קניתי את הרכב, האיתוראן כבר היה מותקן ברכב ואצל חברת איתוראן הוא כבר היה פעיל, כי היה של הבעלים הקודמים.

פניתי לאיתוראן ודרשו ממני 100 שקל בשביל לשנות את השם, או כמו שהם קראו לזה "העברת בעלות".

אני ממש לא הסכתי לשלם את זה והודעתי שמצידי הם יכולים להגיע ולפרק את האיתוראן, אבל אני לא מוכן לשלם 100 שקל על F2 ושינוי שם.

 

אמרו לי שאני משלם, כי זה שינוי נתונים וצריך לשנות את המערכות ואנשים עושים עבודה, קרעו אותי מצחוק.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
הכי פשוט שתשים רק מדבקה של איתורן. לא דורש התקנה ואפשר לעשות את זה לבד.

 

צחוק צחוק, אבל זה רעיון מעניין :-D

 

אני משלם 28 שקלים.

 

הקטע המצחיק לטעמי, היה כאשר קניתי את הרכב, האיתוראן כבר היה מותקן ברכב ואצל חברת איתוראן הוא כבר היה פעיל, כי היה של הבעלים הקודמים.

פניתי לאיתוראן ודרשו ממני 100 שקל בשביל לשנות את השם, או כמו שהם קראו לזה "העברת בעלות".

אני ממש לא הסכתי לשלם את זה והודעתי שמצידי הם יכולים להגיע ולפרק את האיתוראן, אבל אני לא מוכן לשלם 100 שקל על F2 ושינוי שם.

 

אמרו לי שאני משלם, כי זה שינוי נתונים וצריך לשנות את המערכות ואנשים עושים עבודה, קרעו אותי מצחוק.

 

בסוף לא שילמת?

פורסם

^^^^

 

האמת שאתה מזכיר לי את כל העניין הזה, וזה מעלה לי עצבים.

שהם אמרו לי שאני צריך לשלם 100 שקל "העברת בעלות" אני כל כך זעמתי, הייתי עצבני.

הגברת בטלפון לא היתה אשמה אבל אמרתי לה שהחברה שהיא מייצגת, מנצלת לקוחות במצב של חולשה, כי הם חייבים לבטח את הרכב.

ובגלל שהם חייבים לבטח, את מנצלים את החולשה הזו וגונבים 100 שקל ובנוסף אמרתי, שבעיני דרישה זו היא גניבה לאור יום וניצול מחפיר ביחס למצבו של הלקוח.

 

התחילה להסביר לי שזה לא כך ואמרה שהם לא גנבים, אלא בגלל שיש אנשים שצריכים לעדכן נתונים במערכת - זה עולה כסף.

וגם פה התעצבנתי, כי כל הנושא של DB זה בעצם העבודה היומיומית שלי ואמרתי לה, שכאשר היא עושה F2 בסאפ\סיטריקס או כל מערכת מידע שהיא עובדת עליהם, זה מתעדכן אוטומטית בכל המערכות ואין שום אדם אחר, חוץ ממנה, שמעדכן את הנתונים.

 

אמרתי לה שמצידי הם יכולים לבוא, לפרק את האיתוראן ולקחת את זה - אני לא מתכוון לשלם 100 שקל על שקר, ניצול וגניבה של עדכון נתונים.

אז היא הציעה 50% הנחה על זה, עדיין לא הסכמתי.

 

האמת שהפוסט הספציפי הזה נכתב עכשיו ארוך, בגלל אמוציות, רגשות וזכר לכמה עצבני הייתי על דרישת התשלום הנ"ל.

 

בקיצורו של יום, מפה לשם, הם וויתרו לי על התשלום וכיום אני משלם 28 שקלים בחודש.

אם הייתי יכול פחות, הייתי שמח פחות.

מצד שני, אני מעדיף לשלם את ה-336 (שזה הרבה כסף) מאשר שיעשו לי חורים בפלסטיקה או משבת התנעה ואצטרך לשים קוד כל הזמן.

זה פשוט ת-ע-נ-ו-ג להיכנס לרכב וישר להניע :-o

 

וד"א, שם חברת ביטוח לא הסכימה לבטח את הרכב בלי קודן או בלי איתוראן.

גם היום יש את הפרסומת של מגדל, על כך שהם לא מחייבים קודן לרכב, בדקתי את זה - זה לא חל על השקודה.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

arick,

אתה מוזמן לקרא קצת באתר שלהם וזה עובד כל FR

https://www.ituran.com/ituranfront/article.aspx?mcatid=59&catid=98&id=574

משבש RF יעשה את העבודה...

עדיף במקום לשלם את ה 100 שח האלו, ללכת ולאכל סטייק :-D

 

מה הקשר OBD למחשב? אני לא יפרט יותר מידי...

 

אם ירצו לגנוב, יגנבו... אפילו יבוא אם הגרר..

 

ביטוח מקיף דבר היחיד שיעזור לך.

פורסם (נערך)

אכן איתוראן save עובד על rf אבל לא רק על rf, נראה לך שאיתוראן יחשפו איך בדיוק המכשיר הזה עובד? בכל מקרה זו רק מערכת אחת משלל המערכות שיש.

בסרטון שהבאת אין שום קשר לobd.

עכשיו אני לא אפרט יותר מידי ורק אגיד שאני מכיר את עולם גניבות הרכב מאוד מאוד מקרוב ומעולם לא ראיתי גניבה של רכב עם חיבור obd מכיוון שהגנבים בארץ לא מכירים שיטות כאלו, וגם זה בלתי אפשרי ברוב הרכבים.

מה שהגנבים עושים בארץ זו החלפה של המחשב מנוע, וברוב הפעמים בכלל גונבים את המפתח מהבית.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...