Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

הזמנתי טויוטה קורולה חדשה. הביטוח לא דורש מיגון. קודן יעלה כ 500 ש"ח, איתוראן save יעלה כ 1,000 ש"ח.

מה כדאי לעשות?

מצד אחד, מאוד מפתה שיהיה מינימום התעסקות בהתקנות מקומיות באוטו.

מצד שני, גם ככה יתעסקו איתו בשביל כל מיני אבזורים אחרים.. בנוסף, מרגיש לי מוזר שלאוטו לא יהיה שום מיגון.

אין לי בעיה לשלם את הסכומים לעיל במידה וזה רצוי. יש כאלה שאמרו לי שאם מישהו רוצה לגנוב את האוטו, הקודן/האיתוראן זה לא מה שיעצור אותו.

 

מה אתם ממליצים?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קורולה זה רכב שבזמן האחרון מתחיל להיגנב( הדגם החדש).

אם כרגע אין דרישה למיגון אל תתקין חבל על הכסף, קודן לא מעקב שום גנב, איתוראן זה יקר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אל תמגן. ברגע האמת סיכוי קלוש שזה יציל את הרכב שלך. גם חברת הביטוח יודעת את זה. הכי טוב זה מחסום פיזי בחנייה. שער ,מכונית נוספת או משהו דומה.

פורסם

תבטח במגדל שלא דורשת מיגון בכלל.

אל תשים כלום.

אם אתה כבר רוצה, לך על פוינטר מקס עם שירות i-pointer . לפחות תדע גם אתה איפה הרכב כל הזמן .

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

פורסם

אל תמגן!!

ואחר כך שיגנבו את האוטו תבוא לבקש את הכסף והבאסה חזרה מכל הממליצים פה....

 

(או במילים אחרות - תמגן)

למנוע - זה לא מונע. אם מישהו ירצה - הוא יגנוב כך או כך.

להרתיע - כן.

 

בחירה נעימה,

עופר

פורסם

יותר כדאי למגן את הרכב בשביל ההנחות שתקבל מחברות הביטוח ולא בשביל להגן על הרכב מפני גניבה ( גם ככה הוא מבוטח :wink: ). לרוב - רכב ממוגן יתומחר זול יותר בביטוח מקיף מאשר רכב לא ממוגן כלל.

פורסם
תבטח במגדל שלא דורשת מיגון בכלל.

אל תשים כלום.

אם אתה כבר רוצה, לך על פוינטר מקס עם שירות i-pointer . לפחות תדע גם אתה איפה הרכב כל הזמן .

 

החברה שאני מבטח דרכה לא דורשת מיגון. השאלה שלי היא האם לי יש אינטרס למגן למרות שאין דרישה ובאיזה מיגון.

 

אל תמגן!!

ואחר כך שיגנבו את האוטו תבוא לבקש את הכסף והבאסה חזרה מכל הממליצים פה....

 

(או במילים אחרות - תמגן)

למנוע - זה לא מונע. אם מישהו ירצה - הוא יגנוב כך או כך.

להרתיע - כן.

 

בחירה נעימה,

עופר

 

איך זה מרתיע? איך יודעים שברכב יש איתוראן?

פורסם
...

איך זה מרתיע? איך יודעים שברכב יש איתוראן?

 

שמים לך מדבקה על החלון :lol::lol:

 

סתם, באיביזה שלי ביקשו איתוראן וכולה רכב ב 70K שח. ואף חברה לא אפשרה לי בלי !! היה טירוף, לפחות שילמתי 500 שח, כי הסוכן שלי השתתף בחצי!! שנה לאחר מכן, מצאתי דרך עובדי מדינה בלי מיגון ובלי נעליים, הפסקתי את השירות (27 שח לחודש) וחסכתי 330 שח בשנה והרכב עוד לא נגנב :lol::lol:

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

איתורן או פיונר? משבש GSM או RF ומשבש GPS -גמרתה את הסיפור.

קודן?! 2 חוטים, פתיחה של מכסה מנוע הוצאת בקר וחיבור ישיר-גמרתה את הסיפור.

ניתוק, אזקה, ביפר?! כנ''ל

כספת למחשב?! בכל רכב יש חיבור OBD?!

 

 

ביטוח מקיף זה מיגון הכי טוב שיש!

פורסם

שמע אתה מדבר שטויות בקצב.

דבר ראשון, לאיתוראן יש מערכות שלא פועלות לא על rf ולא על gps.

אין שום קשר בין כספת למחשב לבין שקע obd כי צריך להחליף את המחשב למחשב פרוץ, ואת זה אי אפשר לעשות דרך שקע obd.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
איתורן או פיונר? משבש GSM או RF ומשבש GPS -גמרתה את הסיפור.

קודן?! 2 חוטים, פתיחה של מכסה מנוע הוצאת בקר וחיבור ישיר-גמרתה את הסיפור.

ניתוק, אזקה, ביפר?! כנ''ל

כספת למחשב?! בכל רכב יש חיבור OBD?!

 

 

ביטוח מקיף זה מיגון הכי טוב שיש!

 

אני לא סגור אם כשאתה אומר "גמרת את הסיפור" אתה מתכוון למשהו טוב רע... :-D

בקשר למשפט האחרון שלך, בתור אחד שהיו לו שתי תביעות בשלוש שנים (אחת פגע וברח והשניה אישתי :cry:), תאמין לי שספרתי את הימים עד שהסטטוס שלי השתנה לרק תביעה אחת בשלוש שנים. בוא נאמר שחצי מחברות הביטוח לא הסכימו לבטח אותי, והחצי שכן, רצה מחירים של מעל 10,000 למקיף.

זה לא אומר שאני לא אתבע את הביטוח אם צריך אבל אני בהחלט אחשוב פעמיים על דברים שהם לא גניבה או טוטאל לוסט.

פורסם

הוא דרך טויוטה והוא אכן שנה ראשונה חינם. אתה אומר לעשות אף על פי שאני יכול לבחור להיות ללא מיגון?


×
×
  • תוכן חדש...