Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חשבתי לכיוון "אם כל הילדים ישפכו על עצמם דלי של מי קרח גם אתה תשפוך על עצמך?".

 

אבי - המשפט האחרון שלך מתאים גם לגבי מהירות - זה בסדר כל עוד לא רואים אותך :lol:

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
יכול להיות. האמת שלא שמתי לב..זה היה בדרך לאילת וכולם נוסעים במהירות גבוהה מהמותר ויכול להיות שנגררתי

כולם נוסעים במהירות גבוהה? אני לא.

אל תאשים תסתכל על עצמך!

פורסם
כולם נוסעים במהירות גבוהה? אני לא.

אל תאשים תסתכל על עצמך!

 

איפה ראית שהאשמתי מישהו? ולגבי הנסיעה הזו. לא ראיתי רכב אחד שנוסע על 90. אגב השוטר גם אמר שבמהירות של 120 קמש הוא אפילו לא עוצר רכבים. אני לא מצדיק את העבירה שלכאורה ביצעתי.

פורסם

אני מציע שתיכנס לתחנת המשטרה שאליה שייך השוטר שעצר אותך עם ידיים באוויר ותגיד שאתה אשם ובאת להישפט אצל קצין - אז הם ישר יכתבו בתלונה "נמצא בלתי שפוי ואינו כשיר לעמוד למשפט"

 

(כל הנאמר לעיל הינו בגדר הלצה ואין לקחת אותו כהמלצה לביצוע בפועל)

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם
אם הוא שוטר תנועה יכול להיות שניגמרו לו הדוחות, יכול להיות שאם הוא עצר אותך עם ממל״ז והמרחק שהוצג במכשיר לא תואם את הנהלים אז ראה את העינין סגור ולא תקבל כלום, אין דבר כזה שהקצין יתקשר אליך לזמן אותך לשימוע לא שמעתי על דבר כזה בכול שנותי במשטרה,

שאלה - מה זה "נגמרו לו הדו"חות" ?

שוטר תנועה היה מוותר על דו"ח מהירות "דיי איכותי" בגלל שאין לו ניירת (למלא את הדו"ח) ? אין אמצעים אחרים "זמניים" למילוי דו"ח ?

נראה לי שהסיבה היא השנייה, ממה שתארת (אי תקינות של דגימת המהירות/כיול או משהו אחר).

 

 

זה עדין הולך המשפט הזה?

זה לא התחלף למשהו בסגנון של - אם כל הילדים יזרקו את האייפון שלהם מהגג, גם אתה תזרוק? :brickwall:

תתפלא.

הילדים שוברים אייפון 4 כדי לקבל 5 (ו-5 ע"מ להשתדרג ל-6) :-D

alfa 156 2.5.

פורסם

מיקרה דומה קרה לי מזמן,

גם הפחיד והלחיץ אותי שוטר,ואני הייתי נהג חדש

שפעם ראשונה יצא מחוץ לביצה (מחוץ לעיר)

לא ניראה לי שתהיינה השלכות למקרה שלך אבל מדבריך

הבנתי שלמת לקח וזה מה שחשוב,

הרגלי נהיגה נכונים ובטוחים!

×
×
  • תוכן חדש...