Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש כבר תקופה אחרי פיגו 206 אחרי שירדתי מיונדאי גטס מכיוון שרוב הדגמים לא שמורים או חברות השכרה או קילומטרז גבוהה מצאתי היום פיגו 206 שלפחות לפי השיחה בטלפון הרגשתי די טוב.

לפי טענת המוכרת היד הראשונה טיפלה במוסך המרכזי של פיגו בתקופת האחריות ׁ(שנה) ולאחר מכן אצל אילן בסון ממודיעין (מישהו שמע עליו?) בכל מקרה יש לה את כל ההיסטוריה של הטיפולים.

הם קנו את הרכב לפני כשנה ומוכרים מכיוון שבעלה עובר לאופנוע.

דברתי עם חברים ומוסכניק אחד שאני מכיר וכולם אמרו לי לא להתקרב לפיגו בגלל שהם סובלים מהרבה תקלות של גיר, חשמל, ומחשוב.

האם המוניטין הרע שלפחות שמעתי עליה מוצדק?

פורסם

תראה, היתה לנו אחת כזאת שנת 2005 , גרסת SKY VIEW, יד ראשונה מסוכנות, טופלה רק במוסך פג'ו סטרואן, עשתה 130K קילומטר עד לפני כחודש,

רכב נוח , אך לא מתאים לגדולי מימדים במיוחד, גטס לעומתה - מאוד מאוד מרווחת.

 

בפגו , תא מטען גדול שבא על חשבון תא הנוסעים. מבחינת אמינות ומנוע , נוסעת היטב ולא אכזבה.

היו לה פה ושם תקלות , כמו מסנן שמן שהתפרק והרכב סרב לזוז מטר (מסנן שמתפרק - מחלה ידועה בפגו) , היתה גם תקופה של התחממות אבל זה היה רק בימים ממש ממש חמים ולא ברמה של השבתת רכב.

 

בשורה התחתונה לפני שנמסרה, היתה לי האופציה לקבל אותה לידי ולמכור את הגטס או שנמכור אותה ואשאר עם הגטס, במקרה הזה בחרתי להשאר עם הגטס מהסיבות הבאות: תחזוקה זולה יותר, חלקים זולים יותר, טיפולים זולים גם אם זה במוסך יונדאי.

בפג'ו, כל טיפול במורשה היה יוצא "בצבע" (דהיינו חשבון מנופח) , לא ראיתי סיבה להכנס לבור כזה. היות שאני מכיר את הרכב מימיו הראשונים על הכביש,

אז מישהו אחר זכה בה. יד ראשונה מודל 2005 עם 130K קילומטר ללא תאונות כלל (גם לא חנייה).

 

בכל ימיה אצלנו לא היו בעיות של גיר, או תופעות כלשהן , כנראה שהכל תלוי ברמת נהיגה. בכל שנותיה נהגה עליה זוגתי ובשנים האחרונות גם אני. מעבר לפעם פעמיים שנתקעה לנו , בגלל מסנן שמן דפוק ופעם שניה בגלל דלק כנראה מהול , לא אכזבה כלל. החסרון כאמור - תחזוקה יקרה.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

אתה צריך לציין קצת נתונים - איזו שנה? איזה דגם? ידני או אוטומט?

 

יש הרבה אנשים עם פיג'ו 206 ידניות שחוץ מטיפולים תקופתיים (ובלאי שיש להחליף כי בכל זאת אלו מכוניות ישנות), נהנים מאמינות ונוחות טובה למדי.

 

 

פורסם

לגיסי ולגיסתי יש 206. לדעתי שנת 2005.

אין להם שום תלונה על אמינות.

אבל רכב כזה שנמכר אחרי שנה מדליק נורה אדומה. נכון שלעבור לאופנוע יכול להיות הסבר נכון ואמיתי. אבל אולי בגלל תקלות וצרות עם ה 206 החליט לעזוב את עולם המכוניות לטובת דו גלגלי. :?

פורסם

לפי מה שאני יודע הבעיות העיקריות עם ה206 היו תקלות חשמל בשנתונים המוקדמים ובעיות בגיר ה-AL4 הידוע לשמצה.

תומר, אם הרכב שמור ומטופל, ויש היסטורית טיפולים מסודרת אז לדעתי אין שום דבר רע ברכב שבחרת. מה שכן את האוטו כדאי לבדוק במוסך שמתמחה בדגם, עם דגש לווידוא שהגיר במצב טוב.

פורסם

ממליץ לך שלא להיות מוזן משמועות ומדעות קדומות.

נכון שפיג'ו לא תהיה אמינה כמו סוזוקי או דייהטסו. מצד שני, ראינו גם לעתים בעיות קשות בטויוטה, שזה בכל זאת אחלה פירמה ועוד מיפן.

 

לכן, תיתן לנו נתונים על הדגם הספציפי שאתה מעונין לרכוש: כמה קילומטרים, היסטוריית טיפולים וכו'.

 

כפי שאמרו לך, אם תבחר באחת ידנית, תצמצם בהחלט נזקים. כמו כן, תמיד תוכל לרכוש רכב שלא נסע הרבה ומצד שני הוא שמור בקפדנות.

 

לכן, אודה לך עם תיתן יותר פרטים.

 

בהצלחה

פורסם

התחזוקה בפיגו די זולה יחסית לרכבים אחרים,אם תמצא רכב שתחזיקו אותו כמו שצריך,אתה תהנה מאד,אם לא,אז כמו כל רכב אחר,אתה תסבול,בסך הכל מדובר ברכב טוב.

פורסם

הפיג'ו 206, 2 פרטים לגביה:

 

1. המכונית ה-כ-י נמכרת בהיסטוריה של פיג'ו. (עקפה את ה-205).

2. מכונית אמינה מאוד, אבל מאוד.

 

מעבר לכך, האוטו הזה הוא ס-ק-ס-י בטירוף!!!!

 

הרכב נוח מאוד, חסכוני ואמין.

 

כדאי לך להניע את הרכב ולהאזין למנוע במידה והמנוק מתקתק בעוצמה חלשה - זה בסדר גמור, זה הרעש של פיג'ו 206.

במידה ואתה שומע תקתוקים בשעת פעולת המנוע (לא צריך לתת גז) - סימן שכנראה פתחו את החלק העליון ולא כיוונו היטב את השסתומים וזה מצריך עבודת תיקון.

 

רכב נפלא!!

בהצלחה!

 

נ.ב.

מנוע 1.4 עדיף על מנוע 1.6 ב-206.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

החזקתי ב 206XS 2002 שלוש שנים,

חרא של אוטו, כל חלק אפשרי התקלקל כאב לב וכאב כיס, אתה יוצא מנקודה A ולא יודע אם תגיע לנקודה B.

בקיצור להתרחק כמו מאש.

פורסם

^^^^^^

 

דווקא חבל שנתקלת ברכב כזה.

לחברה שלי, השגתי לה 206, 2003 עם 130 אלף ק"מ, זה היה ב-2012 אני חושב

היום היא עם 210 אלף קילומטר, הרכב לא מתקלקל, עובד בצורה מדהימה.

ואני גם מאוהב ברכב.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
החזקתי ב 206XS 2002 שלוש שנים,

חרא של אוטו, כל חלק אפשרי התקלקל כאב לב וכאב כיס, אתה יוצא מנקודה A ולא יודע אם תגיע לנקודה B.

בקיצור להתרחק כמו מאש.

 

זה שקנית רכב מוזנח, או WHATEVER שהוא עבר לא אומר שזה ככה, לא קונה את זה.

אני מכיר גם טויוטה ומאזדה והונדה שאנשים אכלו איתם מרורים, זה לא אומר שזה מקרין על כל המותג, פעם הבאה תן הסבר מפורט יותר.

×
×
  • תוכן חדש...