Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת החוויה האישית שלי, יכול להיות שבנאדם אחר כן היה מרוצה מהאוטו,

איזה פירוט אתה רוצה שאתן ?

פורסם

החזקתי 206 2002 1600 מ2010 עד 2014, מאוד נהניתי מהרכב.

הגיר הלך לי ב120K. עם המשופץ נסעתי עד שמכרתי אותו ב180K.

זה רכב שממש כיף לסוע איתו.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

אני אוסיף תקלות שהיו בפיג'ו:

 

א. עקב אי החלפת רצועת תזמון, ע"י הבעלים הקודמים, באמצע הנסיעה הטיימינג נקרע, הרכב נעצר ונגרם נזק לשסתומים והיה צורך לשפץ ראש מנוע.

הנזק המדובר היה כ-3000 שקל, זה קרה זמן קצר אחרי רכישת הרכב ודבר שקרה באשמתי, שכחתי להחליף רצועה עד שהיא נקרעה.

 

ב. קיבלנו את הרכב עם מראה חיצונית, שלא ניתן לכוון אותה כי זה נקרע.

הוחלפה מראה.

 

ג. תושבות של אגזוז נקרעו.

 

ד. מיכל אידוי המיים נסדק והיה צריך להחליפו.

 

אם זיכרוני אינו מטעני, אלו התקלות החריגות שהיו ברכב.

השאר היו טיפולים 15K רגילים ושגרתיים.

 

אני מאמין, באמת ובתמים, כי איך שאתה מתנהג עם הרכב, ככה הרכב יחזיר לך.

ואני לא מדבר רק על נהיגה, אלא דאגה לטיפולים בזמן, חלקים טובים - הרכב יחזיר בהתאם.

 

ד"א, כמו שאמרתי, מדובר על 206, שנת 2003, 1.4 (לא זוכר את הדגם, אבל הפשוט), גיר ידני והרכב, שהוא בן 12 שנים, עושה 1:16.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
החזקתי 206 2002 1600 מ2010 עד 2014, מאוד נהניתי מהרכב.

הגיר הלך לי ב120K. עם המשופץ נסעתי עד שמכרתי אותו ב180K.

זה רכב שממש כיף לסוע איתו.

 

הלך הגיר או הקלאץ'?

פרנקופיל מושבע!

פורסם (נערך)

אז אצלי לא הלך לא גיר ולא מנוע, אלא דברים כמו משאבת דלק סטרטר אלטרנטור(פעמיים)ובאמצע נסיעה הגיר לא נכנס לשום הילוך(תיקון זול אבל מפחיד שזה קורה) חור באגזוז קרע בצינור משאבת הגה ועוד כל מיני שטויות שאני לא זוכר, אנשים לא אוהבים להגיד "אכלתי אותה עם האוטו" הם מעדיפים להגיד שעשו את עסקת חייהם חוץ מזה שהלך מנוע\גיר\תיקון אחר, אבל זה "בלאי טבעי".

אז איך זה שלמזדה זה לא קורה ? מזדה היא על-טבעית ? או שאולי היצרן תיכנן את המכלול שיילך אחרי X שנים ?

עריכה אחרונה על ידי X^^X
פורסם

תפסיק לספר סיפורים ותפתח את העיניים במקום להיות עיוור ומעורפל מהפחנועים היפניים, זה לא שמנוע של מאזדה/טויוטה/הונדה לא מתקלקל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אנשים לא אוהבים להגיד "אכלתי אותה עם האוטו" הם מעדיפים להגיד שעשו את עסקת חייהם חוץ מזה שהלך מנוע\גיר\תיקון אחר, אבל זה "בלאי טבעי".

 

אני אגלה לך סוד.

אם יש פה אנשים שקראו את כתבי (ואולי נמאס להם לשמוע...) יודעים שאני פריק של צרפתיות ובייחוד רכבי רנו.

לי ולאחי היו: רנו 5, רנו קליאו דור ראשון, מגאן דור ראשון, 2 קאנגו, מגאן 2, סניק 2, סניק 3.

לגיסתי יש פיג'ו 308.

אחי היה לו טאלבוט (רכב גרמני שנקנה ע"י פיג'ו), פיג'ו 405, פיג'ו 406 ועכשיו נוסע על פיג'ו 407.

לאבי יש סיטרואן C5.

צרפתיות, הבנת?.

 

מכל הרכבים האלה אני יכול לספר כך:

 

רנו מגאן 2 - היה רכב נוח ברמות על, בטיחותי אבל היו בו תקלות, משום מה המוסך הראשי החליט לפתוח ראש מנוע שלרכב היו 15K על השעון.

פעמיים נדפק המנגנון העלאת חלון של הנהג.

 

פיג'ו 407 - המנוע נשמע כמו מנוע דיזל, תקלה לא מובנת של פיג'ו, הלוואי והייתי יודע למה.

 

סיטרואן C5 - תקלות חשמל.

 

בסיכוים: 14 רכבים צרפתיים בבית ומתוכם 3 רכבים "בעיתיים".

 

ולמשפט שאמרת "אכלתי אותה עם האוטו".

אותו דבר תופס לגבי יפניות וקוריאניות (או איך שאני אוהב לקרוא להן "מזרחיות" (מזרח אסיה) ).

בן אדם קונה מאזדה\מיצובישי\סוזוקי ואז מתגלה שיש לו תקלות, איך לכל הרוחות הוא יספר?, הרי הוא קנה רכב אמין, שיעבוד בלי מוסך, אז הוא ילך יספק שהוא נדפק?, הצחקת אותי!!.

 

וד"א על אותן "שמועות", חבר שלי החזיק מאזדה 3, בינתיים המצבר הלך פעמיים, פיוז של האורות הלך, חלונות חשמליים לא עובד, רק החלון של הנהג יורד ועולה, האזעקה לא עובדת.

אם זה היה צרפתי, הוא כבר היה מקלל את כל העולם ואחותו וקורא לזה אי אמינות וחרא של רכב.

אבל זה יפני, אז זה בשקט, שו-שו.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

יפה אריאל, אהבתי את התגובה שלך, אני לא דיברתי על צרפתיות אחרות - כי אני לא מכיר וגם כנראה לא אכיר.

ומזדה 3 לא היתה לי ואני גם לא מתכוון לרכוש, נתתי אותה כדוגמה גנרית לרכב יפני.

אנשים יכולים להגיד שאלו סטיגמות וכ"ו, אבל אני לצרפתית לא מתקרב יותר בחיים.

פורסם
יפה אריאל, אהבתי את התגובה שלך, אני לא דיברתי על צרפתיות אחרות - כי אני לא מכיר וגם כנראה לא אכיר.

ומזדה 3 לא היתה לי ואני גם לא מתכוון לרכוש, נתתי אותה כדוגמה גנרית לרכב יפני.

אנשים יכולים להגיד שאלו סטיגמות וכ"ו, אבל אני לצרפתית לא מתקרב יותר בחיים.

 

אל תתקרב.

ההפסד כולו שלך.

והרווח, כולו שלי.

פרנקופיל מושבע!

×
×
  • תוכן חדש...