Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה הישראלי חייב לדפוק את הדלת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כי אשתו לא נותנת לו...:)

 

אישה שלא נותנת כסף שלא תבכה שלא ממנים אותה. -.-

 

 

לנושא, באמת שהמכה ממש אבל ממש לא נראית לעין בתמונה.

 

לפני כמה חודשים טובים נכנסה בי בחורה במהירות 0 וכשראתה שאני תופס אותה היא עוד סיננה לי את המשפט "תראה איך האוטו נראה" (קצת מכות חנייה וצבע מקולף) יכולתי לומר לה תראי את המאזדה 5 שלך נראית אחרי 5 בעיטות שאני אתן לאוטו אבל זה לא שווה את זה. זה הישראלים, אין מה לעשות.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אל תחנה ליד רכבים אחרים, אלא רק אחרי או לפני רכבים אחרים.

 

אני נוהג כך למעלה משנתיים עם רכב חדש שרכשתי, בלי קושי מיוחד, במקרה הגרוע ביותר אני חונה רחוק יותר בכמה מטרים ממה שיכולתי לחנות. זה אפילו טוב לבריאות :-) בוודאי לבריאות הנפשית...

 

אין לי אפילו מכה קטנטונת בדלתות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

בדיוק היום שבאתי לעשות קניות בסופר נכנסתי ברוורס לחניה ועוד לפני שספקתי לכבות את המנוע בדיוק אחד השתחל ממש לידי ככה שלאישה שלו לא יהיה מקום לפתוח את הדלת (בלי שיהיה נזק לרכב שלי), מיד שילבתי הילוך וחניתי יותר רחוק. היה הרבה מקומות חנייה אבל הישראלי מעדיף לדפוק מכוניות מאשר ללכת עוד מטר.

פורסם

בייחוד בגלל שהרכב שלי עבר צבע כללי ותיקון של המון מכות קטנות כאלו שהצטברו משנת 2002, אני חונה רחוק מרכבים אחרים. אפילו אם זה אומר ללכת קצת יותר...

פורסם

שתצמח לי שערה על הראש מכל שריטה/מכה שקיבלתי ברכב,

אני יוכל לוותר על השתלת שיער במכון.

פשוט לט לשים לב יותר מדי,אני מקלל ושוכח,אני עם טיוטה

בת 4 מהחודש הראשון כבר חריטה וגם דפיקה מאחור ועיקום

הטמבון עם נגיעה בשאסי,אחרי כמה חודשים חתיכה ניכנסה

בי מאחור... אחרי שנה איש מבוגר שכח למשוף בלם יד וניכנס

בדלת שלי בחניה,ועוד יש.....

מצבך טוב,סיפרו לי שמישהו קנה אוטו חדש ועל היום ה 1 חרטו

לו ''תתחדש''!!

תת תרבות.

פורסם

ניחא פצירה, לי פתחו ספריי צבע על הרכב :roll:

 

לפני חודשיים התחלתי לעבוד בקניון, אין יום שאני מגיע לרכב (בחניון) בסוף היום ולא מגלה הפתעה חדשה על אחת הדלתות.

 

בשלב מסוים הפסקתי להתרגש, לא שווה את העצבים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

גם אצלי אחרי כמה ימים הייתה מעיכה קצת יותר גדולה משלך ושיפשוף בצע שהייתי צריך לטשטש בכנף,יום יומיים עיצבן ואז עבר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איך אוהב תשובות בסגנון של "שאלה יהיו הבעיות שלך".

כאילו זה לא פורום רכב.

מאוד מבאס לקבל לחיצות בפח מאנשים חסרי תחושה בידיים, שפותחים את הדלת שלהם כאילו מצאו עכבר ברכב.

פות"ש, במקרה ותרצה לתקן את זה, יש שיטה להוצאת מכות כאלו שנקראת pdr, ללא פחחות, ועל יבש מה שנקרא.

"יאללה בירי".

פורסם

למה דווקא ליפול על הנהג הישראלי ?

בכל העולם אפשר לראות כאלה נזקים ברכבים.

בארה"ב בכלל אנשים משפשפים אחד את השני בחניות , אחד הסיבות להצלחת BULLYBUMPER שם

 

 

bumper_bully_platinum.jpg

 
 

 

 
 
פורסם

עדיף שישעו משהו בסגנון המגן דלתות בסיטרואן קקטוס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
למה דווקא ליפול על הנהג הישראלי ?

בכל העולם אפשר לראות כאלה נזקים ברכבים.

בארה"ב בכלל אנשים משפשפים אחד את השני בחניות , אחד הסיבות להצלחת BULLYBUMPER שם

 

 

[ATTACH=CONFIG]400725[/ATTACH]

 

יש את זה ביותר מכוער?

דפיקה על הפגוש כבר תראה טוב יותר מהכיעור הזה.

 

מזכיר לי אנשים שקונים סלון מעוצב ויקר ואיך שהוא מגיע הביתה- זורקים עליו איזה סדין מכוער, "שלא יתלכלך".

שילמו 20K שקל על הסלון ובסוף מה שרואים כשנכנסים הביתה זה סדין של 4 שקל.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני השבוע ינסה לצלם בלי שאחד השכנים יראה אותי ותראו איך נראות דלתות של מכוניות במבנה משותף עם חניות של 2.3מ'!

יש רכבים שחורים שנראים כמו זברות!

(שלי חניה בין עמודים)


×
×
  • תוכן חדש...