Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה הישראלי חייב לדפוק את הדלת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
=

מזכיר לי אנשים שקונים סלון מעוצב ויקר ואיך שהוא מגיע הביתה- זורקים עליו איזה סדין מכוער, "שלא יתלכלך".

שילמו 20K שקל על הסלון ובסוף מה שרואים כשנכנסים הביתה זה סדין של 4 שקל.

את זה מורידים רק כשבאים אורחים חשובים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש את זה ביותר מכוער?

דפיקה על הפגוש כבר תראה טוב יותר מהכיעור הזה.

 

מזכיר לי אנשים שקונים סלון מעוצב ויקר ואיך שהוא מגיע הביתה- זורקים עליו איזה סדין מכוער, "שלא יתלכלך".

שילמו 20K שקל על הסלון ובסוף מה שרואים כשנכנסים הביתה זה סדין של 4 שקל.

אני דיי בטוח מהתמונה שהפלסטיק הזה מתקפל לתוך הבגאז' ככה שלדעתי זה פתרון יעיל.

גם ככה כשהרכב חונה עדיף שיהיה מכוער ככל האפשר. (ידוע למה מובילה צרות עין פה)

למרות שבטח גם הפלסטיק הזה ייגנב בסוף.

פורסם
שתצמח לי שערה על הראש מכל שריטה/מכה שקיבלתי ברכב

אם תצמח לי שערה מכל שריטה/מכה שקיבלתי על האוטו, אהיה ביגפוט (או בגיר גרוזיני מצוי)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני השבוע ינסה לצלם בלי שאחד השכנים יראה אותי ותראו איך נראות דלתות של מכוניות במבנה משותף עם חניות של 2.3מ'!

 

 

חניות של 2.30 זה צר להחריד.

בדר"כ מתכננים חניות של 2.50מ', וגם זה לא אושר.

פורסם

GoRide

התקן החדש לתכנון חניה חדשה באוויר הפתוח הוא 2.4מ', בין עמודים 2.6מ'. לפני שעדכנו את התקן לפני 5 שנים היה 2.3 באוויר הפתוח (בלי גג מעל או קירות בצדדים).

במבנים יותר ישנים יש פתרונות יותר יצירתיים (שלא נדבר על אורך)!

ובמצב של היום שכל מודל של רכב גדל לאורך ולרוחב (+ האופי הרקוב שלהישראלי הממוצע שרכוש של שכן זה זבל + נפוצות של רכבי הליסינג\עבודה: "לא שלימה אכפת לי") אפשר להבין את הבעיה

 

פורסם

אני כמעט בטוח שבארה"ב החניות לרכבים גדולות משמעותית מאלו שבארץ... תמיד בביקורים שלי בארה"ב אני כל פעם נדהם מחדש איך יש מכוניות בלי מכות כתוצאה של פתיחת דלת באופן מזלזל חסר התחשבות ברברית עברינית מצדם של אנשים שלא שומרים על דברים ומבחינתם זה רק ברזל ולא קרה שם דבר.... זהו פרקתי את זה. אני שונא שעושים לי את זה... זה פשוט נזק בלתי הפיך. תכלס אף אחד לא ילך לפחח על מכות כאלה. רק לאכול את הלב. אנשים צרי עין חושבים שמותר להם הכל כולל להרוס דברים של אחרים שהשקעת את מיטב כספך. שוב סליחה יצא לי ...

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP


×
×
  • תוכן חדש...