Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני סטודנטית שמחפשת רכב, לנסיעות בעיקר בינעירוניות- נס ציונה ת"א ללימודים, ונסיעות לצורך עבודה.

מבין כל הרכבים שראיתי ההונדה ג'אז נראית לי בין האמינות והחסכוניות.

רוב הזמן אני נוסעת לבד, אבל צריכה להכניס מיטת טיפולים לרכב שתהיה שם באופן קבוע, ולכן בגלל המושבים המתקפלים נראית לי מתאימה.

השאלה שלי לגבי הרכבים- מה ההבדל מבחינת אחזקה? האם ידוע אם המנוע החשמלי והסוללות מתקלקלים (באיזו תדירות?)

ראיתי שרוב הרכבים משנת 2011 הם היברידיים וכמעט אין להשיג אוטומט שהוא לא היברידי....

מה עדיף? ההבדלים מבחינת צריכת דלק לא כאלה גדולים, אז למה לא קונים אוטומט רגיל?

תודה לעונים :)

פורסם

יש לך התנגדות להייבריד?

היבריד תהיה חסכונית בעיקר בנסיעה עירונית אבל גם מחוץ לעיר היא חסכונית יותר מדגם הבנזין.

רוב הג'אז שנמכרו בשנתונים האלה הן הייבריד משום שהיא הייתה הדגם האוטומטי הכי זול בהיצע של הג'אז.

פורסם
יש לך התנגדות להייבריד?

היבריד תהיה חסכונית בעיקר בנסיעה עירונית אבל גם מחוץ לעיר היא חסכונית יותר מדגם הבנזין.

רוב הג'אז שנמכרו בשנתונים האלה הן הייבריד משום שהיא הייתה הדגם האוטומטי הכי זול בהיצע של הג'אז.

 

 

 

 

 

אני לא מכירה מספיק את העניין ההיברידי כדי שתהיה לי בעיה....יש לי בסביבות 70k להשקיע, ובמחיר הזה לא נשארת הרבה אחריות לחלק ההיברידי של הרכב, וגם אני לא יודעת מה ההבדלים בתחזוקה ובביטוח, לכן שאלתי..

פורסם
אני לא מכירה מספיק את העניין ההיברידי כדי שתהיה לי בעיה....יש לי בסביבות 70k להשקיע, ובמחיר הזה לא נשארת הרבה אחריות לחלק ההיברידי של הרכב, וגם אני לא יודעת מה ההבדלים בתחזוקה ובביטוח, לכן שאלתי..

 

 

 

אז ככה...הייתי היום בחברת טרייד אין והציעו לי ג'אז היברידית, שנת 2011 מליסינג (טוענים שיש אישור שהיה נהג יחיד), שעשתה 57,000 ק"מ. ב-69,000 ש"ח. נותנים גם 3 שנים אחריות על המערכת ההיברידית ושנה אחריות כללית.

והונדה אינסייט 2011 מיד פרטית, 33,000 ק"מ ב- 74,000 ש"ח

האם אלה הצעות כדאיות?

פורסם

נשמע לא רע אבל תמיד כדאי לנסות להתמקח קצת וכמובן לבדוק את המחירונים.

אני אישית מעדיף את הג'אז משום שמבנה המיקרוואן שימושי יותר והאינסייט מאוד מכוערת לטעמי.

נסיעת מבחן עשית?

פורסם
נשמע לא רע אבל תמיד כדאי לנסות להתמקח קצת וכמובן לבדוק את המחירונים.

אני אישית מעדיף את הג'אז משום שמבנה המיקרוואן שימושי יותר והאינסייט מאוד מכוערת לטעמי.

נסיעת מבחן עשית?

 

 

 

עשיתי נסיעה על דימה לה, כי היא היתה חסומה מאחוריה לא מעט רכבים, המחירון שהופיע אצלו לג'אז היה 78,000 כלומר הפחית 9400. במחירון שראיתי פה ברשת היה כתוב 76,000. אם אחליט כמובן שאעשה נסיעה על הרכב עצמו

פורסם

בנוגע להיברידיות מה עם טויוטה פריוס / טויוטה אוריס היברידיות ? האם מבחינת מחיר גם יכולים להכנס לה ? הבנתי שההיברידיות של טויוטה קצת יותר אמינות וטובות מההיברידיות של הונדה , עד כמה זה נכון ?

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

להורים של חבר יש אותה והוא נתן לי לנהוג עליה ואני מאוד אהבתי אותה מה גם יש לה הרבה מקום והוא פרקטית... ממליץ בחום לבדוק אותה ולעשות כמובן נסיעת מבחן :)

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

אז ככה, קיבלתי עוד הצעה להונדה ג'אז היברידית, שנת 2012 (ינואר), עשתה 45k, מליסינג . הוחלפה לה כנף שמאלית, עברה תיקוני צבע לשריטות וכאלה (לא בגג), ובולם אחורי נוזל ואמרו שיחליפו. גם 2 צמיגים אחוריים. המחירון שלה לפי מה שהם אומרים הוא 81,000, מוכנים לתת אותה ב-71,000. שווה? או שיקר לרכב בן 3?

פורסם

אושר אני ממליץ שתבדקי גם את טויוטה ספייס ורסו אולי היא תתאים יותר מהונדה ג'אז מבחינת שטח מקום בתא מטען

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם
אושר אני ממליץ שתבדקי גם את טויוטה ספייס ורסו אולי היא תתאים יותר מהונדה ג'אז מבחינת שטח מקום בתא מטען

 

 

 

 

אני בודקת בכל הכיוונים,גם 0 ק"מ מליסינג.. רק שישבתי אתמול עד 2 בלילה לקרוא שרשורים שלכם מהעבר שמשווים ביניהן, וההונדה יצאה מנצחת בכולם :) (אולי חוץ מאחיזת כביש), לפי מה שראיתי החסרון היחיד שלה כרגע מבחינתי זו החתונה הקתולית עם המוסך המורשה בגלל העניין ההיברידי..... מה הכוונה שהחליפו כנף? זה ישפיע אח"כ גם על המכירה?

פורסם
כמה זמן ההיברידית בארץ? לא זוכר שראיתי איתה

 

 

 

אם אני לא טועה, הג'אז משנת 2011, והאינסייט מ 2009 (יכול להיות שהיה סיוויק היברידי לפני אבל לא בטוחה)

×
×
  • תוכן חדש...