Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקיי לא הייתי מספייק ברור כי לא רציתי לפרט יותר מידי :oops:. אבל בבקשה:

 

כמו שאתה יודע כי ביררת, בתוכניות שדיברת עליהן יש פיקדון ויש מקדמה. את הפיקדון אתה אמור לקבל בחזרה, ואת המקדמה לא. זה שיש אופציית יציאה זה לא אומר שבסוף התקופה תקבל את כל הפיקדון, וזה מה שקובע בסוף אם העיסקה כדאית או לא. הקולגה שסיפרתי עליו החזיר רכב שמור, שבכך זאת היה כבר בן 5. התחילו לעשות לו קולות כשהוא בא לסיים את העסקה, שלחו אותו לעשות לרכב טיפול לפני הבדיקת החזרה "לטובתו" כשהבטיחו לו בע"פ לפני כן שהוא לא יצטרך. ניצלו את החוסר בקיאות שלו בתחילת העסקה, ונתנו לו תנאי תשלום נוחים במקדמה נמוכה, אבל הרכב היה צריך טיימינג, והוא שילם על זה מכיסו במוסך מורשה יבואן.

 

כשהוא הבין בסוף שהוא הולך לקבל הרבה פחות מהפיקדון חזרה, הם הציעו לו מבצע פרטי על ליס ארוך לרכב חדש שבעצם קיזז את את ההפרש שהוא הפסיד על הפיקדון. יצויין שגם הציעו לו לקנות את הרכב שהוא בא להחזיר בעשרות אחוזים פחות ממחירון לוי יצחק לא משוקלל. הצעה שתקפה רק לו כביכול, אבל בפועל כל מי שייתמקח על הרכב הזה יום אח"כ שהוא יצא למגרש יקבל את אותו מחיר או מאוד דומה. זה הסיפור. כולי תקווה שהועיל לך במשהו

 

בנוגע לרכב עצמו:

 

יש לנו בדיוק אותם צרכים אחד לאחד :-). אם הייתי לוקח סופר-מיני אוטומטית בליסינג פרטי, הייתי בוחר ב i20 של יונדאי או פורד פיאסטה.

 

בהצלחה! יהיה מעניין לשמוע מה תבחר בסוף.

אחי יצא לי לראות את החוזה הסופי של כמה מהעסקאות, אין שם בקשה לפיקדון.. את הפיקדון הארור אני מכיר כששוכרים רכב..

 

אני גם חושש מזה שבסוף השלוש שנים אני יבין ש"האופציית יציאה" שלי לא משתלמת ואני בעצם ממולכד..

ולכן לפחות כרגע אני משתדל להסתכל רק על עסקאות עם אופציה של יציאה..

 

אשמח שתפרט יותר על הפורד..תמיד נראה לי רכב גדול ומגושם מרחוק..

 

אליאס - בתחשיב שלך חסר הרכיב החשוב ביותר: חסכון לתשלום הקרן (יתרת ההלואה) בסוף 3 השנים. נניח שמדובר ב-60,000 ש"ח. זה מצריך אותך לחסוך 1700 ש"ח בחודש על פני 3 שנים. הוסף לכך את ה-1100 ש"ח שאתה משלם לחברת הליסינג, 1000 ש"ח לחודש דלק - והגעת לקרוב ל-4000 ש"ח בחודש. זה לפני טיפולים, ועליך לבדוק היטב מה נכלל בטיפולים שבמסגרת ההסכם, ומה קורה אם נדרש טיפול שאינו כלול בכך? האם, למשל, צלחות בילום כלולות בטיפולים המכוסים בהסכם? ואני מציין בכוונה פריט לא יקר במיוחד שבדרך כלל מצריך החלפה בתוך 3 השנים הראשונות. כמוכן עליך לבדוק את תנאי הביטוח - מהי ההשתתפות העצמית? מיהם מוסכי ההסדר? אולי הביטוח זול אבל יש השתתפות עצמית של 5000 ש"ח? כל הפרטים הקטנים האלה קריטיים.

יקירי לא לקחתי את זה בתחשיב, כי אין יתרת הלוואה, במימון ליסינג פרטי אני לא לוקח הלוואה מהבנק ואז נדרש להחזיר אותה..הכל מגולם תחת אותו מחיר חודשי שמוצע לך, ואז יש לך את שלוש האפשרויות שכתבתי למעלה (להחזיר את הרכב/לקנות אותו ביתרה/לשדרג לרכב הבא תחת עסקה חדשה).

 

ו..לגבי שאר הטיפולים/עלויות, פה אני איתך לגמרי.

אני חושב שאם יש כלב, שם הוא קבור..במה כלול בתוך הטיפולים/תיקונים/אחריות ומה לא. ואם מדובר במוסך מורשה/יבואן או לא..

 

כרגע אשמח שננסה להתאים לי את הרכב הטוב ביותר, כפי שאוהד הציע..ואז נראה מה האופציה הכי משתלמת. אשמח לשמוע על רכבים מתאימים לצרכים שלי, ושתפרטו כמה שניתן..

 

תודה רבה על העזרה ושבת שלום!!:)

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אליאס - אני יקירה של אשתי, הבנים שלי וההורים שלי, לא של אף אחד אחר. אבל ניחא.

 

מתוך ההודעה שלך ברור לי שכלל אינך מבין את מהות העסקה. בסופו של דבר מדובר בהלואה, גם אם קוראים לה בשם אחר. למעשה אתה משלם לחברת המימון (או ליסינג, או כל שם אחר) שלושה רכיבים:

 

1. מקדמה.

 

2. תשלום חודשי.

 

3. תשלום סופי, שמהווה את ההפרש בין מה ששילמת עד כה לבין ערך הרכב.

 

הבעיה שלך היא שאינך מכיר במרכיב האחרון, שהוא המלכודת הגדולה של העסקה. וכל כך למה:

 

1. מדובר בסכום גדול של כמה עשרות אלפי ש"ח, אני זרקתי את המספר 60,000 כדוגמא, אבל זה יכול להיות פחות או יותר - בהתאם לערך הרכב בעת הרכישה, למקדמה שאתה משלם ולתשלום החודשי. אם אתה לא דואג שהסכום יעמוד לרשותך בסיום העסקה אתה בצרה כיון שאינך עומד בהחזר הלואה.

 

2. למעשה אינך יודע מה יהיה הסכום שייגבה ממך בסיום העסקה, כיון שעלולים להטיל עליך סכומים נוספים, כגון חריגה ממכסת קילומטראג' או נזקים לרכב.

 

3. אם תרצה לגלגל את העסקה לרכב חדש שמאי מטעם החברה יעריך את ערך הרכב המוחזר. קרוב לודאי שיוערך מתחת לערך המחירון שלו (תמיד ימצאו בו ריג'קטים כאלה ואחרים), כך שהמקדמה שבידך לעסקה הבאה קטנה ממה שאתה מצפה. כמוכן תהיה כבול למבחר הדגמים שתציע אותה חברה ולתנאי ההלואה שיוצעו לך על ידה באותה עת, ותתקשה לצאת מהמעגל.

 

לכן, אני ממליץ לך לבחון את כל העניין מחדש. הרמז שלי לגבי הצורך שלך להמנע מנטילת הלואה לרכישת רכב נובע מהמשפט שלך בהודעה מס' 7

מה שהוצע לי בבנק - התנאים לא נוחים, הריבית גבוהה מדי

.

אם תנאי ההלואה בבנק אינם טובים הרי שהבנק מתיחס אליך כלקוח בסיכון גבוה, כלומר הבנק, שמכיר את מצבך והתנהלותך הכספיים, חושש שלא תעמוד בהחזר ההלואה, ומבטא זאת בפרמיית סיכון (ריבית גבוהה). וזאת למרות שלהלואה בנקאית יתרונות משמעותיים על פני עסקות המימון הנפוצות (תקופת הלואה יותר ארוכה, אפשרות לפרעון מוקדם, אין הפתעות בסיום התקופה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אליאס - אני יקירה של אשתי, הבנים שלי וההורים שלי, לא של אף אחד אחר. אבל ניחא.

 

מתוך ההודעה שלך ברור לי שכלל אינך מבין את מהות העסקה. בסופו של דבר מדובר בהלואה, גם אם קוראים לה בשם אחר. למעשה אתה משלם לחברת המימון (או ליסינג, או כל שם אחר) שלושה רכיבים:

 

1. מקדמה.

 

2. תשלום חודשי.

 

3. תשלום סופי, שמהווה את ההפרש בין מה ששילמת עד כה לבין ערך הרכב.

 

הבעיה שלך היא שאינך מכיר במרכיב האחרון, שהוא המלכודת הגדולה של העסקה. וכל כך למה:

 

1. מדובר בסכום גדול של כמה עשרות אלפי ש"ח, אני זרקתי את המספר 60,000 כדוגמא, אבל זה יכול להיות פחות או יותר - בהתאם לערך הרכב בעת הרכישה, למקדמה שאתה משלם ולתשלום החודשי. אם אתה לא דואג שהסכום יעמוד לרשותך בסיום העסקה אתה בצרה כיון שאינך עומד בהחזר הלואה.

 

2. למעשה אינך יודע מה יהיה הסכום שייגבה ממך בסיום העסקה, כיון שעלולים להטיל עליך סכומים נוספים, כגון חריגה ממכסת קילומטראג' או נזקים לרכב.

 

3. אם תרצה לגלגל את העסקה לרכב חדש שמאי מטעם החברה יעריך את ערך הרכב המוחזר. קרוב לודאי שיוערך מתחת לערך המחירון שלו (תמיד ימצאו בו ריג'קטים כאלה ואחרים), כך שהמקדמה שבידך לעסקה הבאה קטנה ממה שאתה מצפה. כמוכן תהיה כבול למבחר הדגמים שתציע אותה חברה ולתנאי ההלואה שיוצעו לך על ידה באותה עת, ותתקשה לצאת מהמעגל.

 

לכן, אני ממליץ לך לבחון את כל העניין מחדש. הרמז שלי לגבי הצורך שלך להמנע מנטילת הלואה לרכישת רכב נובע מהמשפט שלך בהודעה מס' 7

.

אם תנאי ההלואה בבנק אינם טובים הרי שהבנק מתיחס אליך כלקוח בסיכון גבוה, כלומר הבנק, שמכיר את מצבך והתנהלותך הכספיים, חושש שלא תעמוד בהחזר ההלואה, ומבטא זאת בפרמיית סיכון (ריבית גבוהה). וזאת למרות שלהלואה בנקאית יתרונות משמעותיים על פני עסקות המימון הנפוצות (תקופת הלואה יותר ארוכה, אפשרות לפרעון מוקדם, אין הפתעות בסיום התקופה).

אם כך אתה מרגיש אז אני מתנצל.

 

לגופו של עניין,

אני מבין את מהות התכניות שהציעו לי, ואין לי שום "תשלום סופי" שאני צריך לשלם.:roll:

אין בזה גם שום היגיון.

 

אתן דוגמה:

מזדה 2 עולה לחברת הליסינג 82 אש"ח, אני במסגרת הדיל משלם עליה מקדמה של 9 אש"ח ו- 870 ש"ח בפריסה של 36 חודשים. אחרי התקופה אני יכול להחזיר את הרכב (וכמו שאתה אומר, שמאי מטעמם יעריך אותו ואצטרך לשלם את הנזקים במידה ויש), ו..שלום על ישראל. הם ככל הנראה יציעו אותו למכירה. אבל העסקה מבחינתי נגמרה.

 

מתי כן אני צריך לשלם "תשלום סופי"? כשאני רוצה בסוף התקופה לקנות את הרכב.

פה אם מראש אני שוקל לעשות את זה, אני חושב שלא שווה לי ללכת על הליסינג הפרטי. וכרגע, אני לא שוקל את זה מראש.

 

חלק מן התכניות שהציעו לי בהתחלה, שלא כוללים מקדמה, מחייבות אותי או לקנות את הרכב (לשלם את היתרה) או לשדרג. אבל זה רק חלק, ואני כאן מדבר על תכניות שמאפשרות לי אופציה יציאה מ"החתונה הקתולית" עם חברת הליסינג.

כפי שתיאר כאן אחד מהחברים, לא תמיד זה באמת הכי משתלם..ואז בכל מקרה אתה נשאר. אבל לפחות אני מעדיף להשאיר לי את האופציה.

 

עכשיו, בבקשה, אני אשמח אם נתמקד למצוא לי את הרכב שהכי מתאים לצרכים שלי - ואז אבחן שוב את האופציה הכי טובה עבורי.

 

ו..עוד דבר אחרון,

מעדיף שלא תנתח אותי מול מה שאולי הבנק שלי מגדיר אותי, לא אמרתי לרגע שהריבית היא גבוהה - אמרתי שההלוואות שבדקתי דרך הבנק שלי לא משתלמות ביחס למה שמוצע במסגרת העסקות "ליסינג פרטי".

אני והבנק שלי בסדר גמור.

פורסם

 

מתוך ההודעה שלך ברור לי שכלל אינך מבין את מהות העסקה. בסופו של דבר מדובר בהלואה, גם אם קוראים לה בשם אחר. למעשה אתה משלם לחברת המימון (או ליסינג, או כל שם אחר) שלושה רכיבים:

 

1. מקדמה.

 

2. תשלום חודשי.

 

3. תשלום סופי, שמהווה את ההפרש בין מה ששילמת עד כה לבין ערך הרכב.

 

Sperial תודה על ההסברים והפירוט. כמו שכבר כתבתי, גם אני מחפש רכב אז ברשותך כמה שאלות על מה שרשמת ובמיוחד הסעיף השלישי.

 

- לי נראה שהעסקה שאתה מדבר עליה היא ליסינג מימוני עם אפשרות יציאה, ובגלל זה קיים מרכיב של תשלום סופי. הבנתי נכון?

 

- אני שקלתי\שוקל רק אופציה של ליסינג פרטי, שלהבנתי זאת עסקת השכרה ארוכת טווח במהות שלה. אתה משלם מקדמה, משאיר פיקדון.ערבות ומשלם תשלום חודשי. רישוי\ביטוח מקיף כלול (במיחד כי חברת הליס היא גם חברת ביטוח והרכב על שמה), ואולי גם דברים נוספים בהתאם להסכם (טיפול ראשון וכו').

האם אתה מכיר אנשים שעשו עסקת ליס פרטי כזאת ומרוצים?

 

אני ארשום הצעה אמיתית בשביל לא לבזבז זמן: סופרמיני 2011 מחירון 60K, עסקת ליס פרטי ל24 חודשים. מקדמה 12K תשלום חודשי 900 ש"ח. פיקדון 5K מוחזר במלואו בסוף התקופה (בכפוף להסכם). אקסטרות: אחריות על המצבר לכל התקופה. שובר לטיפול אחד. נסועה שנתית עד 20K קמ

 

אשמח לשמוע דעתך.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם (נערך)

אם טוב שהעלית את השאלה בפורום. לגבי הניסוח - אני לא כל כך אוהב שאנשים בגיל של הבנים שלי (או צעירים מהם) קוראים לי "אחי", אבל אלה קטנות. בכל מקרה ברוך הבא לפורום.

 

בדוגמא שאתה מביא ה"תשלום הסופי" (אם תרצה - יתרת ההלואה, או כל שם אחר) הוא כ-40 אש"ח, אני 60 אש"ח לשם הדוגמא, כמובן שלא ידעתי במדויק מה התוכנית שהוצעה לך. את הסכום הזה יהיה עליך לשלם בעוד 3 שנים (או להשתמש בו כחלק ממקדמה לעסקה נוספת). בהודעה שלי פירטתי את הבעיות בהן אתה עלול להתקל בעת התשלום, כלומר כיצד הסכום שאתה מציין עלול לצמוח מעבר לצפוי. כמוכן - אם אין לרשותך הסכום הדרוש לסגירת העסקה ואין צפי לכך שיהיה לך סכום כזה עליך להביא זאת בחשבון כבר כעת, כדי לא להסתבך בעוד 3 שנים בצורך בנטילת הלואה נוספת, שלא לדבר על מצב של צורך בהחזרת הרכב יותר מוקדם בגלל איזה צורך כלכלי או אחר.

 

ממליץ לך לבדוק אפשרות של הלוואה בנקאית בעוד בנקים או גופים כגון חברות ביטוח. תביא בחשבון שמדובר בשוק טורקי, ומיקוח יכול רק להועיל. רק אל תשכח שכל הלוואה יש להחזיר עד תום, ואתה חייב לוודא את יכולתך לעושת זאת, ברמת סבירות גבוהה. כעקרון אני מאוד לא אוהב את הרעיון של מימון לרכישת רכב, אלא אם מדובר בצורך חיוני ביותר. עדיף לסבול מהתח"צ עוד שנתיים מאשר להכנס להסתבכות כלכלית שתהיה גם הסתבכות משפטית, ואשר עלולה להשפיע עליך משך שנים ארוכות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לאור כל מה שרשום אני מאוד מקווה שתמצא את הדיל שמתאים לך. מה שכן אני ממליץ לך לעשות את מה שאני עשיתי. הלכתי לדלק מוטורס, עשיתי נסיעת מבחן על הפיאסטה ידנית לאחר שעשיתי נסיעות מבחן על מספר רכבים לפני, אהבתי את הרכב, לא היה לי את כל הסכום לשלם ולא רציתי להוציא 40 אלף על רכב עכשיו אלא לחלק לתשלומים.

מה שהם עשו זה להתקשר לחברת האשראי, שאלו אותם עד איזה סכום אני יכול לקחת הלוואה, נתתי מקדמה של 7 אלף, כל חודש אני משלם 2K ש"ח למשך 3 שנים ללא תשלום בסוף התקופה (הסכום גבוה מהמחיר של הפיאסטה מכיוון שלקחתי חבילת טיפולים). הרכב רשום על שמי אבל משועבד לחברת אשראי. ככה בסוף התקופה אין לי עניין עם אף חברת ליסינג ולא שום דבר, הרכב שלי וזהו.

עזוב אותך שטויות של להחזיר רכב לאחר התקופה, להתעסק עם עוד רכב בסוף או חתונה קטולית, קח רכב שיהיה שלך ומקסימום תמכור אותו לאחר 3 שנים ותרכוש רכב אחר, ככה גם תהיה לך מקדמה גבוהה שזה הסכום שתקבל על הרכב, לאור המקדמה הגבוהה ככה גם התשלום החודשי לרכב שתרכוש לא יהיה גבוה.

 

יש לך בלינק הבא סיקור שאני רשמתי על הפיאסטה הידנית: אתה מוזמן לשאול שאלות חופשי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=536801

עריכה אחרונה על ידי אוהד זכי

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם (נערך)
אם טוב שהעלית את השאלה בפורום. לגבי הניסוח - אני לא כל כך אוהב שאנשים בגיל של הבנים שלי (או צעירים מהם) קוראים לי "אחי", אבל אלה קטנות. בכל מקרה ברוך הבא לפורום.

 

בדוגמא שאתה מביא ה"תשלום הסופי" (אם תרצה - יתרת ההלואה, או כל שם אחר) הוא כ-40 אש"ח, אני 60 אש"ח לשם הדוגמא, כמובן שלא ידעתי במדויק מה התוכנית שהוצעה לך. את הסכום הזה יהיה עליך לשלם בעוד 3 שנים (או להשתמש בו כחלק ממקדמה לעסקה נוספת). בהודעה שלי פירטתי את הבעיות בהן אתה עלול להתקל בעת התשלום, כלומר כיצד הסכום שאתה מציין עלול לצמוח מעבר לצפוי. כמוכן - אם אין לרשותך הסכום הדרוש לסגירת העסקה ואין צפי לכך שיהיה לך סכום כזה עליך להביא זאת בחשבון כבר כעת, כדי לא להסתבך בעוד 3 שנים בצורך בנטילת הלואה נוספת, שלא לדבר על מצב של צורך בהחזרת הרכב יותר מוקדם בגלל איזה צורך כלכלי או אחר.

 

ממליץ לך לבדוק אפשרות של הלוואה בנקאית בעוד בנקים או גופים כגון חברות ביטוח. תביא בחשבון שמדובר בשוק טורקי, ומיקוח יכול רק להועיל. רק אל תשכח שכל הלוואה יש להחזיר עד תום, ואתה חייב לוודא את יכולתך לעושת זאת, ברמת סבירות גבוהה. כעקרון אני מאוד לא אוהב את הרעיון של מימון לרכישת רכב, אלא אם מדובר בצורך חיוני ביותר. עדיף לסבול מהתח"צ עוד שנתיים מאשר להכנס להסתבכות כלכלית שתהיה גם הסתבכות משפטית, ואשר עלולה להשפיע עליך משך שנים ארוכות.

מובן ומתנצל שוב, זה "סלנג" שאני רגיל להשתמש בו, והוא לא תמיד מתאים לכולם.

 

אני עובד במקום מאוד גדול שיש לו שלוחות בארץ, פעם עבדתי בתפקיד מסוים ב"ליבה", במרכז הארץ. מה שהיה קל לעשות בתחבורה ציבורית, כי היא קיימת, מהירה ונוחה במיוחד כשמדובר ברכבת.

קודמתי, וקיבלתי מינוי לתפקיד בכיר במקום שקרוב לי יותר מבחינה גאוגרפית - אבל כמעט ללא תחבורה ציבורית.

אורח החיים שאני הולך לנהל החל מעתה משתנה, ואני אצטרך להתנייד ברכב. מה שגם, הגיע הזמן לפנק את עצמי (הזוי שלהיות נייד בארץ שלנו זה מותרות מעל ומעבר..) ולשדרג את הניידות שלי.

 

לעניין,

בסוף ה- 3 שנים, אם הערכות שעשיתי, אוכל לעמוד בגובה "התשלום הסופי" של קניית הרכב (אפילו יותר). אבל, אני לא בטוח מעוניין באופציה הזאת, ולכן אני מעדיף להשאיר לי אופציות פתוחות, כפי שתכנית הליסינג הפרטי מציעה..

אני חושב שאדבר אחרת כשאהיה קרוב לנישואין/הקמת משפחה, אבל כרגע זה המצב.

כך שאפשר להסיר את החשש הזה, גם אם יגיע היום המר ואחליט לבחור באופצייה של רכישת הרכב.

 

כפי שאוהד הציע,

אני השהתי את קניית הרכב במסגרת חברות הליסינג, וכרגע אני רוצה לקבל את דעתכם המקצועית והאישית על רכבים שמתאימים לצרכים שלי.

אחרי זה, שאני אהיה סגור על 1-2 רכבים ניצא לבדוק את העסקה הטובה ביותר למימון, גם בהלוואה בבנקים/חברות ביטוח וגם ע"י חברות הליסינג.

 

לאור כל מה שרשום אני מאוד מקווה שתמצא את הדיל שמתאים לך. מה שכן אני ממליץ לך לעשות את מה שאני עשיתי. הלכתי לדלק מוטורס, עשיתי נסיעת מבחן על הפיאסטה ידנית לאחר שעשיתי נסיעות מבחן על מספר רכבים לפני, אהבתי את הרכב, לא היה לי את כל הסכום לשלם ולא רציתי להוציא 40 אלף על רכב עכשיו אלא לחלק לתשלומים.

מה שהם עשו זה להתקשר לחברת האשראי, שאלו אותם עד איזה סכום אני יכול לקחת הלוואה, נתתי מקדמה של 7 אלף, כל חודש אני משלם 2K ש"ח למשך 3 שנים ללא תשלום בסוף התקופה (הסכום גבוה מהמחיר של הפיאסטה מכיוון שלקחתי חבילת טיפולים). הרכב רשום על שמי אבל משועבד לחברת אשראי. ככה בסוף התקופה אין לי עניין עם אף חברת ליסינג ולא שום דבר, הרכב שלי וזהו.

עזוב אותך שטויות של להחזיר רכב לאחר התקופה, להתעסק עם עוד רכב בסוף או חתונה קטולית, קח רכב שיהיה שלך ומקסימום תמכור אותו לאחר 3 שנים ותרכוש רכב אחר, ככה גם תהיה לך מקדמה גבוהה שזה הסכום שתקבל על הרכב, לאור המקדמה הגבוהה ככה גם התשלום החודשי לרכב שתרכוש לא יהיה גבוה.

 

יש לך בלינק הבא סיקור שאני רשמתי על הפיאסטה הידנית: אתה מוזמן לשאול שאלות חופשי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=536801

אוהד אקרא את הסיקור.

השאלה היא, מה אתה עושה אם אתה לא רוצה בהכרח לקנות רכב?? אני רק רוצה שתהיה לי את האופציה הנוחה להתנייד, בדיוק כמו שהיום אני שוכר דירה ולא קונה אחת.

ובנוסף, איזה חברת אשראי הסכימה לעשות את זה?

דבר נוסף, מכיר אותה בגרסת האוטומט?

תודה!

 

תודה לכולם על העזרה, ושיהיה לנו שבוע טוב :)

עריכה אחרונה על ידי eliavsr
פורסם (נערך)
אחי יצא לי לראות את החוזה הסופי של כמה מהעסקאות, אין שם בקשה לפיקדון.. את הפיקדון הארור אני מכיר כששוכרים רכב..

 

אני גם חושש מזה שבסוף השלוש שנים אני יבין ש"האופציית יציאה" שלי לא משתלמת ואני בעצם ממולכד..

ולכן לפחות כרגע אני משתדל להסתכל רק על עסקאות עם אופציה של יציאה..

 

אשמח שתפרט יותר על הפורד..תמיד נראה לי רכב גדול ומגושם מרחוק..

 

 

-קודם כל נשמע מעניין עסקת ליס פרטי בלי פיקדון. אשמח לשמוע יותר.

 

-הפיאסטה די ארוכה אבל יש לה אחיזה כביש מעולה, היא בטיחותית מאוד בקטגוריה, ובעיני היא יפה מאוד. זה בעיקר מה שחשוב לי. הנסועה שלי נמוכה, הבדלי צריכה של 2 קמ לליטר משולב זה לא מה שיכריע עבורי. סווקי סוויפט גם הייתי רוצה אבל אני לא בטוח אם היא קיימת בעסקאות מסוג זה.

 

-חזרת כבר 4 פעמים על המשפט של התמקדות ברכב בשרשור זה ולא בעסקה. הבעיה היא שאלה לא שני דברים נפרדים. הצרכים שלך מאוד בסיסיים ואתה יכול לקחת כל מיני או סופר מיני זה עניין של העדפה אישית. דוגמא פשוטה - נניח הלכת לראות איביזה והיא פרפקט בשבילך ואתה רואה את עצמך כבר נוהג בה 3 שנים בכיף, ומולה ראית במקום אחר פיאסטה שהיא סבבה אבל לא ממש עושה לך את זה. אם ההפרש הכולל בעסקה הוא 7-9 אלף לרעת האיביזה, אתה תלך על פיאסטה נכון? בעסקאות האלה יש הבדלים גדולים מאוד.

 

אם אתה מחפש חוות דעת וסקירות על כל רכב בשביל להכיר אותם יותר בלי קשר לעסקה, חיפוש קצר בפורום לא יאכזב אותך מבטיח. יש אפילו בנאדם שהעלה סקירת וידאו לספייס סטאר אוטומטית שלו. כל רכב שלא תמצא עליו מידע מפורט, תשאל באופן ספציפי, ויענו לך. זה הניסיון החיובי מאוד שיש לי עם הפורום הזה.

 

שוב בהצלחה, וכשתקבל הצעות ליסינג פרטי מהחברות ללא פיקדון, אשמח לשמוע את פרטי העסקה גם בלי לנקוב בשם של החברה. יכול להיות מאוד רלוונטי עבורי :-)

 

{עריכה}

 

עכשיו אני רואה שגם כתבת:

"השאלה היא, מה אתה עושה אם אתה לא רוצה בהכרח לקנות רכב?? אני רק רוצה שתהיה לי את האופציה הנוחה להתנייד, בדיוק כמו שהיום אני שוכר דירה ולא קונה אחת."

שכירות לטווח ארוך נקראת ליסינג פרטי (להבדיל ממימוני)

 

"דבר נוסף, מכיר אותה בגרסת האוטומט?"

יש יותר מאחת. האוטומטית עם הגיר הקונבנציונלי היא עד 2013 אאל"ט ואותה תוכל למצוא במצב של ליס פרטי יד 1

החדשה 2013 היא רובוטית וזה מה שתמצא בליס פרטי של רכב חדש.

 

יש פה משתמש בשם איציק שאחרי חיפושים ובירורים קנה את הפיאסטה הישנה יותר ומרוצה ממנה.

עריכה אחרונה על ידי Stone
הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
-קודם כל נשמע מעניין עסקת ליס פרטי בלי פיקדון. אשמח לשמוע יותר.

 

-הפיאסטה די ארוכה אבל יש לה אחיזה כביש מעולה, היא בטיחותית מאוד בקטגוריה, ובעיני היא יפה מאוד. זה בעיקר מה שחשוב לי. הנסועה שלי נמוכה, הבדלי צריכה של 2 קמ לליטר משולב זה לא מה שיכריע עבורי. סווקי סוויפט גם הייתי רוצה אבל אני לא בטוח אם היא קיימת בעסקאות מסוג זה.

 

-חזרת כבר 4 פעמים על המשפט של התמקדות ברכב בשרשור זה ולא בעסקה. הבעיה היא שאלה לא שני דברים נפרדים. הצרכים שלך מאוד בסיסיים ואתה יכול לקחת כל מיני או סופר מיני זה עניין של העדפה אישית. דוגמא פשוטה - נניח הלכת לראות איביזה והיא פרפקט בשבילך ואתה רואה את עצמך כבר נוהג בה 3 שנים בכיף, ומולה ראית במקום אחר פיאסטה שהיא סבבה אבל לא ממש עושה לך את זה. אם ההפרש הכולל בעסקה הוא 7-9 אלף לרעת האיביזה, אתה תלך על פיאסטה נכון? בעסקאות האלה יש הבדלים גדולים מאוד.

 

אם אתה מחפש חוות דעת וסקירות על כל רכב בשביל להכיר אותם יותר בלי קשר לעסקה, חיפוש קצר בפורום לא יאכזב אותך מבטיח. יש אפילו בנאדם שהעלה סקירת וידאו לספייס סטאר אוטומטית שלו. כל רכב שלא תמצא עליו מידע מפורט, תשאל באופן ספציפי, ויענו לך. זה הניסיון החיובי מאוד שיש לי עם הפורום הזה.

 

שוב בהצלחה, וכשתקבל הצעות ליסינג פרטי מהחברות ללא פיקדון, אשמח לשמוע את פרטי העסקה גם בלי לנקוב בשם של החברה. יכול להיות מאוד רלוונטי עבורי :-)

לגבי הדילים והחברות נדבר בפרטי, לא רוצה ליחצן כאן אף חברה ע"ג הפורום.

 

לגבי השאר - אם אני יכול לבחור לצרכים שלי כל מיני או סופר מיני וזה העדפה אישית - אז תרשום לי אילו רכבים מהיכרותך המקצועית והאישית אתה ממליץ לי.

אני אלך לפורום, אחפש המלצות, סקירות וגם אנסה על אלו שיגיעו "הכי רחוק" נסיעת מבחן ואז נחליט.

 

ונראה שהפורום הזה מדהים, אנשים פה מאוד מקצועיים ונותנים פה באמת ייעוץ מכל הלב.

פורסם

 

[/b][/size]

אוהד אקרא את הסיקור.

השאלה היא, מה אתה עושה אם אתה לא רוצה בהכרח לקנות רכב?? אני רק רוצה שתהיה לי את האופציה הנוחה להתנייד, בדיוק כמו שהיום אני שוכר דירה ולא קונה אחת.

ובנוסף, איזה חברת אשראי הסכימה לעשות את זה?

דבר נוסף, מכיר אותה בגרסת האוטומט?

תודה!

 

תודה לכולם על העזרה, ושיהיה לנו שבוע טוב :)

 

1. אם אתה לא רוצה לקנות את הרכב? הבנתי שאצל אויס יש אופציה לקחת רכב ללא מקדמה וללא תשלום סופי, אתה משלם תשלום חודשי שהוא בגדול ירידת הערך של הרכב ומחזיר אותו לאחר 3 שנים ופה זה נגמר.

אני מודה שאני לא מכיר את האותיות הקטנות ואני בטוח שיש כאלה.

 

2. כל חברת אשראי מסכימה כל עוד היא רואה שאתה לקוח 'טוב' ללא בעיות עם תשלומים או בעיות בחשבון בנק. דרך אגב, אני עם לאומי קארד. הריבית שיצאה לי לכל התקופה היא 1200 ש"ח על 70K של ההלוואה.

 

3. יצא לי מספר פעמים לנסוע על הגרסה האוטומטית. היא קצת יותר זריזה מהידנית, כמובן שיותר זללנית דלק, עם בקרת שיוט, מרימי שמשות ועוד כל מיני פיצ׳רים שאני בטוח לא הייתי משתמש בהם.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

אישית אני מתנייד בשנה פלוס האחרונות בסויפט שממלאת את כל צרכי, אבל ככל הנראה אני מבוגר מפות"ש באיזה 25-30 שנה, ונושא האבזור לא משמעותי לי (נדיר שמבלה ברכב יותר משעה ביום, וגם אז מעדיף שקט) - כך שסביר שהטעם שלי לא תואם לשלו.

 

לגבי המימון - אני רוצה לשאול את אוהד: האם ב"חברת אשראי" כוונתך לחברת כרטיסי אשראי, או שמא לחברת מימון אחרת? מה הריבית שאלה משלם ושאר עלויות ההלואה? אלה פרמטרים חשובים מאד, אם כי אניחייב לציין שהגישה שלך - נטילת הלואה לצורך תשלום כל עלות הרכב - נראית עדיפה. מצד שני, פות"ש צריך לבדוק מה הריבית שישלם לחברת האשראי או כל גורם מממן אחר - ואם מדובר בחברת כרטיסי אשראי הטווח עצום (אני משווה את הריבית שמצויינת בדף החשבון שלי בכרטיס בנקאי, בזה של הבנים שלי בכרטיס בנקאי ובדפי החשבון שלי בכרטיסים חוץ בנקאיים. ההפרשים עצומים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אישית אני מתנייד בשנה פלוס האחרונות בסויפט שממלאת את כל צרכי, אבל ככל הנראה אני מבוגר מפות"ש באיזה 25-30 שנה, ונושא האבזור לא משמעותי לי (נדיר שמבלה ברכב יותר משעה ביום, וגם אז מעדיף שקט) - כך שסביר שהטעם שלי לא תואם לשלו.

 

לגבי המימון - אני רוצה לשאול את אוהד: האם ב"חברת אשראי" כוונתך לחברת כרטיסי אשראי, או שמא לחברת מימון אחרת? מה הריבית שאלה משלם ושאר עלויות ההלואה? אלה פרמטרים חשובים מאד, אם כי אניחייב לציין שהגישה שלך - נטילת הלואה לצורך תשלום כל עלות הרכב - נראית עדיפה. מצד שני, פות"ש צריך לבדוק מה הריבית שישלם לחברת האשראי או כל גורם מממן אחר - ואם מדובר בחברת כרטיסי אשראי הטווח עצום (אני משווה את הריבית שמצויינת בדף החשבון שלי בכרטיס בנקאי, בזה של הבנים שלי בכרטיס בנקאי ובדפי החשבון שלי בכרטיסים חוץ בנקאיים. ההפרשים עצומים).

 

בדיוק עניתי על זה אבל אני ארשום שוב :)

חברת האשראי היא לאומי קארד שהיא החברת אשראי שלי כבר 15 שנה. לא שום חברת מימון אחרת, לא מתקרב לכל המימונים למיניהם.

 

הריבית מאוד נמוכה כפי שרשמתי 1200 ש"ח לכל התקופה על 70 אלף שקלים, יש לציין כי החברה לא תיתן סתם ככה הלוואה עם ריבית כזאת לכל מי שיתקשר אליהם אלא רק לרכישת רכב דרך היבואן (לדעתי).

 

היו עוד 2 עלויות זניחות על ההלוואה הזאת והם: פתיחת תיק שעבוד 190 שקלים. ועוד משהו שאני לא זוכר איך קראו לזה עוד 200 שקלים.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

ביקשתי שתפרט באחוזים - או, אם הרבית משתנה - באיזו הצמדה מדובר (נניח פריים מינוס 0.5 או פריים פלוס 1.5). זה ייתן סדר גודל של העלות. פות"ש לוקח סכום שונה ונתוני הפתיחה שלו שונים, אבל הוא יוכל לראות בדף חיוב האשראי שלו מה הריבית הצפויה להלואות בכרטיס, וכך לקבל מושג על העלויות שלו. כמובן שאם מדובר ברבית צמודת פריים היא יכולה להשתנות בכל חודש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לגבי הדילים והחברות נדבר בפרטי, לא רוצה ליחצן כאן אף חברה ע"ג הפורום.

 

לגבי השאר - אם אני יכול לבחור לצרכים שלי כל מיני או סופר מיני וזה העדפה אישית - אז תרשום לי אילו רכבים מהיכרותך המקצועית והאישית אתה ממליץ לי.

אני אלך לפורום, אחפש המלצות, סקירות וגם אנסה על אלו שיגיעו "הכי רחוק" נסיעת מבחן ואז נחליט.

 

ונראה שהפורום הזה מדהים, אנשים פה מאוד מקצועיים ונותנים פה באמת ייעוץ מכל הלב.

 

*ערכתי את ההודעה הקודמת והוספתי קצת.

 

בנוגע להמלצות על סמך הכירות אישית או של חברים קרובים, הנה כמה:

 

- שני זוגות שמשתמשים ב I20 כרכב עיקרי עם נסועה גבוהה, גרים באיזור גדרה ועובדים במרכז (22K+). מאוד מרוצים מהאמינות וגם מהתצרוכת (1:14 בינעירונית בעיקרה). כל השאר בו, אפור. לי זה פחות מפריע.

 

- פיקנטו 2013 חדשה, חבר ששומר מאוד על רכבים ונוסע עם רגל קלה, נסועה גבוהה מאוד מוכר את הרכב בגלל הצריכה 1:12 בתנאים טובים. אני נהגתי בו בתוך העיר, כיף לנהיגה קל לחנות ולתמרן ולדעתי תחושה לא זולה מבפנים.

 

- סיריון 2010 לא חסכוני כמו במיתוס, שומר מחירון גבוה סתם. לא ממש ממליץ מנסיון אישי, אבל הוא כן רכב אמין. אולי הן עדיין זמינות לליס פרטי קצר כי ב2011 עוד נכנסו כאלה חדשות לליסינג תפעולי ופרטי. תבדוק מתי החליפו בלמים.

 

 

+1 למה שכתבת על הפורום.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
ביקשתי שתפרט באחוזים - או, אם הרבית משתנה - באיזו הצמדה מדובר (נניח פריים מינוס 0.5 או פריים פלוס 1.5). זה ייתן סדר גודל של העלות. פות"ש לוקח סכום שונה ונתוני הפתיחה שלו שונים, אבל הוא יוכל לראות בדף חיוב האשראי שלו מה הריבית הצפויה להלואות בכרטיס, וכך לקבל מושג על העלויות שלו. כמובן שאם מדובר ברבית צמודת פריים היא יכולה להשתנות בכל חודש.

הריבית היא 0 אחוז פלוס פריים.

והתוספות הם לא כפי שרשמתי מהזכרון אלא פתחתי את הדפי אשראי: 107 ש"ח דמי פתיחת תיק שעבוד ועוד 190 ש"ח לחברת אשראי אלוהים יודע מאיזה סיבה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)


×
×
  • תוכן חדש...