Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

אני בשבועות הקרובים קורא כאן המון כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר לרכב הראשון שלי.

לאור המון גורמים ביניהם חשיבות המימון לרכב, בחרתי ללכת על אופציה של ליסינג פרטי.

מקדמה, תשלום חודשי ואופציית ייציאה בסיום תקופה של 3 שנים.

הרכב ישמש אותי לבד, לנסיעות לעבודה, יציאות וכו'..לא חושב שאעבור את ה-15K בשנה.

 

אחת מההצעות המרכזיות שעומדת על הפרק היא מחברת אלבר:

מזדה 2 2014 0ק"מ חדשה ב870 לחודש, או 1100 כולל ביטוחים וטיפולים (מה שנקרא "שלם דלק וסע..")

 

כל השאר הן הצעות דומות על I20, פיקנטו, C1, 107, וכו'.

 

אופציה נוספת שעלתה על הפרק היא לקנות רכב משנים 2010-2013 באותה מסגרת מימון (רק שבדר"כ המחיר הוא נמוך יותר..)

 

מחר אני מגיע לעוד מס' חברות כדי לשמוע הצעות...

 

כמה שאלות שעלו לי לראש:

1. מה הכי חשוב לבדוק במסגרת התכנית של הליסינג הפרטי?

2. ניסיון אישי: יש מישהו ששמע/התנסה עם חברות הליסינג ויכול לשתף על החוויה? במיוחד בזמנים פחות טובים..כמו תאונה וכו'.

3. לאור תיאור השימוש של הרכב למעלה, איזה רכב מעבר למזדה 2 שווה לי לבדוק ולבחון?

4. במידה ואני לוקח רכב משנים קודמות, מה עלי לבדוק? האם מקובל לקחת את הרכב לבדיקה מטעמי?

 

תודה מראש על העזרה וההכוונה :)

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הלוואה צריך להחזיר ועוד עם ריבית, היא האם יש לך כסף נזיל בחשבון כדי לקנות רכב?.

שים לב שבליסינג פרטי יש לך קנס אם אתה חורג מכמות הק"מ שמקציבים לך.

כמו כן תבדוק מה קורה כשהרכב יקבל מכה/שריטה ותצטרך להחזיר אותו כמה יחייבו אותך (שריטות זה לא דבר נדיר בארצנו לצערי).

פורסם

פותח השרשור, אם הייתי אתה, הייתי לוקח הלוואה בריבית הכי נמוכה שאפשר לקבל, וקונה רכב בן שנתיים , כזה שיש לו לפחות עוד שנה אחריות יבואן. לא כובל את עצמי לשום דבר ובוחר מה שטוב לי, ולא רק מהיצע דגמים מצומצם שיש בליסינג. לנסיעות כמו שאתה מתאר מספיקה כל מיני - סופר מיני מודרנית, לא חייב מזדה 2 חדשה עם מנוע זללן. אפשר גם איביזה , קליאו, פיאסטה, 208 ועוד היד נטויה. רק תבחר

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

nepet, אתה צודק, שחכתי גם להגיד לפותח השרשור שהחיים מלאים הפתעות ואם אתה מתחייב לעסקה כזו תצטרך גם לבדוק מה יקרה אם תרצה באמצע התקופה להחזיר את הרכב מסיבה כלשהיא (תקבל רכב מהעבודה למשל...) האם הוא יוכל בכלל לבטל את העיסקה ולשלם קנס, אם כן מה גובה הקנס.

פורסם

רוב היבואנים מציעים היום עיסקאות מימון בסגנון ליסינג עם מקדמה תשלומים חודשיים ובלון בסוף התקופה.

אם אתה מתכוון לרכוש בסיום העיסקה את הרכב אז עדיף רכב חדש מהיבואן שרשום על שמך.

פורסם

כמה כסף נזיל יש לך בחשבון?

כי לקחת הלוואה/ליסינג/מימין {הכל אותו הדבר רק שם אחר, מלווים לך כסף ואתה מחזיר עם ריבית} זה לא חוכמה השאלה אם אתה בטוח שתוכל להחזיר את ההלוואה?

בעניין המאזדה 2, תבדוק מה כולל הביטוחים והטיפולים. שחס וחלילה לא תעשה תאונה ואז לך תדע במה יחייבו אותך. וכמו שרשמו מעלי, מאזדה 2 לא חסכוני בדלק.

 

קח את הכסף שיש לך, קח הלוואה הכי קטנה שאתה יכול עם ריבית הכי נמוכה, תרכוש רכב בן שנה-שנתיים, שיהיה לך ראש שקט לפחות לשנה הקרובה.

עזוב אותך מהשטויות של אלבר, נשמע מפתה אבל לא הייתי עושה את זה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם
הלוואה צריך להחזיר ועוד עם ריבית, היא האם יש לך כסף נזיל בחשבון כדי לקנות רכב?.

שים לב שבליסינג פרטי יש לך קנס אם אתה חורג מכמות הק"מ שמקציבים לך.

כמו כן תבדוק מה קורה כשהרכב יקבל מכה/שריטה ותצטרך להחזיר אותו כמה יחייבו אותך (שריטות זה לא דבר נדיר בארצנו לצערי).

אין לי את הכסף בחשבון לקנות רכב כרגע, אבל כן יש לי את היכולת להחזיר בתנאים של החברות ובמחיר את "ההלוואה" החודשית.

נושא הק"מ והמכות חשוב ומוכר מרכבי השכרה, תודה.

 

פותח השרשור, אם הייתי אתה, הייתי לוקח הלוואה בריבית הכי נמוכה שאפשר לקבל, וקונה רכב בן שנתיים , כזה שיש לו לפחות עוד שנה אחריות יבואן. לא כובל את עצמי לשום דבר ובוחר מה שטוב לי, ולא רק מהיצע דגמים מצומצם שיש בליסינג. לנסיעות כמו שאתה מתאר מספיקה כל מיני - סופר מיני מודרנית, לא חייב מזדה 2 חדשה עם מנוע זללן. אפשר גם איביזה , קליאו, פיאסטה, 208 ועוד היד נטויה. רק תבחר

חשבתי על לקיחת הלוואה, לפחות ממה שהוצע לי בבנק - התנאים לא נוחים, הריבית גבוהה מדי ביחס למה שהליסינג הפרטי מציע.

ובהקשר לבחירת הרכב, אשמח שתרחיב לגבי כל אחד מהדגמים שציינת ולמה הם עדיפים בהקשר לשימוש היומימוי שלי (סידורים/עבודה וכו').

 

רוב היבואנים מציעים היום עיסקאות מימון בסגנון ליסינג עם מקדמה תשלומים חודשיים ובלון בסוף התקופה.

אם אתה מתכוון לרכוש בסיום העיסקה את הרכב אז עדיף רכב חדש מהיבואן שרשום על שמך.

קראתי על ירידת הערך שקשורה לזה שהרכב הוא יוצא ליסינג, מוכן לשלם את המחיר של זה..

כשבדקתי את האופציה למימון מול החברות, יש רק אופציה בלון - ואני לא בהכרח בטוח שאני רוצה בסוף התקופה לקנות את הרכב.

 

כמה כסף נזיל יש לך בחשבון?

כי לקחת הלוואה/ליסינג/מימין {הכל אותו הדבר רק שם אחר, מלווים לך כסף ואתה מחזיר עם ריבית} זה לא חוכמה השאלה אם אתה בטוח שתוכל להחזיר את ההלוואה?

בעניין המאזדה 2, תבדוק מה כולל הביטוחים והטיפולים. שחס וחלילה לא תעשה תאונה ואז לך תדע במה יחייבו אותך. וכמו שרשמו מעלי, מאזדה 2 לא חסכוני בדלק.

 

קח את הכסף שיש לך, קח הלוואה הכי קטנה שאתה יכול עם ריבית הכי נמוכה, תרכוש רכב בן שנה-שנתיים, שיהיה לך ראש שקט לפחות לשנה הקרובה.

עזוב אותך מהשטויות של אלבר, נשמע מפתה אבל לא הייתי עושה את זה.

בטוח שאוכל להחזיר את הכסף באופן חודשי ע"פ כלל העסקות שבדקתי, אבל לצד זה אין לי כסף נזיל בחשבון כרגע שדורש לקניית רכב חדש/שנתיים אחורה.

ואני לא רוצה לקנות רכב יד4-5 ולהשקיע בו זמן תיקונים ומוסך, אין לי את הזמן לזה.

 

חברים יקרים, באמת תודה רבה על התגובות והאכפתיות שלכם.

אשמח לשמוע עוד הצעות/רעיונות ותשובות לשאלות ששאלתי למעלה.

 

אחרי שקראתי את התגובות והייתי היום במס' חברות, החלטתי להשהות את הקניה כדי לנסות לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר.

פורסם

מה שאני מציע לך לעשות זה לפני הכל להבין איזה רכב אתה רוצה/צריך.

ידני או אוטומט?

כמה ק"מ אתה מתכוון לנסוע ביום/שנה?

כמה אנשים אתה מתכוון להסיע? משפחה? ילדים? מתחתן בקרוב או מתכוון להביא ילדים?

בשקלול כל התשובות נוכל להתאים לך רכב, שנתון, גיר, תעשה נסיעות מבחן ותראה מה מתאים לך...ולאחר כל זה תיגש לבנק ולחברות אשראי, ליסינג ותראה איפה נותנים לך את הריבית הכי נמוכה.

 

עזוב אותך ליסינג פרטי ושטויות, תשלם אתה את הביטוחים והכל ותהיה עם ראש שקט.

עכשיו...שוט :)

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

היי, גם אני נמצא בסיטואציה דומה. ממשיך לאסוף הצעות לסופר מיני. 3 הצעות מהיום:

 

1. אוויס - חכירת רכב סופר מיני משנת 2011 ב 1500 ש"ח לחודש, ללא מקדמה, לפחות ל 18 חודשים (אפשר לצאת אחרי 6 עם קנס של חודש), בתמורה לשימוש, ביטוח ואגרת רישוי. למעשה מדובר בסוג של השכרה לטווח ארוך. אישית ביררתי לגבי i20 ומאזדה2, אך יש עוד דגמים בסכום דומה. יש להם מסלול מקביל גם על רכב חדש 0 ק"מ, "אוויס אקספרס", אבל היום לא היה בסניף מי שמטפל בנושא.

 

2. שלמה סיקסט - מסלול דומה לנ"ל של אוויס, שנקרא "נטו ליס". גם פה יש מסלול לרכב חדש ולמשומש.

המסלול לרכב משומש הוא לשנתיים (אפשרות לצאת בכל עת ללא קנס), כולל מקדמה של 8900 ש"ח או 3900 ש"ח, עם תשלומים חודשיים שבהתאם לגובה המקדמה גבוהים/נמוכים מהמחירים של אוויס בהצעה הנ"ל (למשל עבור מאזדה2 או i20 משנת 2011, התשלום החודשי הוא בערך 1650 / 1450), אבל בכל מקרה במצטבר זה יוצא יקר יותר, אם כי כאן מקבלים גם שוברים להחלפת 4 צמיגים, טיפול אחד, מצבר ו 3 סטים של מגבים. כשמשווים מול אוויס במסלול של שנתיים על מאזדה2 או יונדאי i20 משנת 2011 זה יוצא פער מצטבר של 6-7 אלף ש"ח.

גם כאן לא היה, לפחות כשהייתי, מי שמטפל במסלול המקביל על רכש חדש.

 

3. הצעה מחברת אופרייט ליונדאי i20 שנת 2011 , פחות מ 70 אלף ק"מ, מיד ראשונה בליסינג, ב 56-57 אלף ש"ח. הצעות דומות קיבלתי בתחילת השבוע גם מחברות ליסינג אחרות.

 

תוכל בבקשה לפרט יותר על ההצעות שקיבלת באלבר ל i20 ול מאזדה2? מה בדיוק גובה המקדמה והתשלומים לכל דגם? האם יש גם מסלול מקביל לרכבים משומשים?

פורסם

קודם כל - אם הרבית שהבנק מציע גבוהה - כנראה שאתה לקוח "מסוכן", והסיכון מגולם בגובה הריבית שהבנק דורש.

 

ההלואה ה"נוחה" של היבואן\חברת המימון היא מלכודת לא פשוטה - מה תעשה בעוד 3 שנים כאשר יהיה עליך להחזיר את הקרן? לפי התאור שלך אין לך הסכום הדרוש ,כך שאתה נכנס לסחרור של הלואות שאתה עלול להתקשות להחזיר.

 

אין לי מושג מה מצבך הכלכלי ומה כושר ההחזר שלך, אבל עליך להביא בחשבון שהרכב יעלה לך לפחות 1000-1500 ש"ח בחודש מעבר להלואה (רישוי, ביטוח, דלק, טיפולים, שלא לדבר על הוצאות בלתי צפויות), וכן יהיה עליך לחסוך מדי חודש כדי להחזיר את יתרת ההלואה כעבור 3 שנים, אני מניח שמדובר בחסכון של לפחות 1000-1500 ש"ח בחודש. זה מביא אותך לעלות רכב של לפחות 5000 ש"ח בחודש. האם בתחשיב ההכנסות וההוצאות שלך יש לרשותך סכום כזה, עם צפי יציב או יותר טוב? אם התשובה שלילית - ויש לי תחושה רעה שזה המצב - רד מעניין רכישת רכב, חסוך ככל יכולתך ובדוק את מצבך בעוד שנה - שנתיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
קודם כל - אם הרבית שהבנק מציע גבוהה - כנראה שאתה לקוח "מסוכן", והסיכון מגולם בגובה הריבית שהבנק דורש.

 

ההלואה ה"נוחה" של היבואן\חברת המימון היא מלכודת לא פשוטה - מה תעשה בעוד 3 שנים כאשר יהיה עליך להחזיר את הקרן? לפי התאור שלך אין לך הסכום הדרוש ,כך שאתה נכנס לסחרור של הלואות שאתה עלול להתקשות להחזיר.

 

אין לי מושג מה מצבך הכלכלי ומה כושר ההחזר שלך, אבל עליך להביא בחשבון שהרכב יעלה לך לפחות 1000-1500 ש"ח בחודש מעבר להלואה (רישוי, ביטוח, דלק, טיפולים, שלא לדבר על הוצאות בלתי צפויות), וכן יהיה עליך לחסוך מדי חודש כדי להחזיר את יתרת ההלואה כעבור 3 שנים, אני מניח שמדובר בחסכון של לפחות 1000-1500 ש"ח בחודש. זה מביא אותך לעלות רכב של לפחות 5000 ש"ח בחודש. האם בתחשיב ההכנסות וההוצאות שלך יש לרשותך סכום כזה, עם צפי יציב או יותר טוב? אם התשובה שלילית - ויש לי תחושה רעה שזה המצב - רד מעניין רכישת רכב, חסוך ככל יכולתך ובדוק את מצבך בעוד שנה - שנתיים.

 

1)לא ברורה רמת הסיכון שלו כלווה אבל באמת שלא ניתן לדעת על סמך מה שסופר, אם כי גם אני הופתעתי שעם כל ההיצע אף הלוואה עד 50 אלף לא משתלמת עבורו.

 

2) פירטת הרבה דברים שהוא צריך לשלם אבל חלק מהם מגולמים בחודשי של הליסינג. תלוי איזה. למשל, בנטו ליס יכול להיות מגולם הביטוח, טיפול אחד, מצבר וארבעה צמיגים.

 

3) קצת קשה להגיד לבנאדם "רד מרכישת רכב" במדינה הזאת. בלונדון נפוץ שמנהלים נוסעים ברכ' תחתית. פה מאבטח צריך רכב בשביל להגיע בזמן לעבודה לשמור על בניין חב' הייטק באזור תעשייה. הייתה תקופה שלא היה לי רכב, לא רוצה להיזכר בה אפילו.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

כמה שאלות שעלו לי לראש:

1. מה הכי חשוב לבדוק במסגרת התכנית של הליסינג הפרטי?

2. ניסיון אישי: יש מישהו ששמע/התנסה עם חברות הליסינג ויכול לשתף על החוויה? במיוחד בזמנים פחות טובים..כמו תאונה וכו'.

 

1. הדבר הכי חשוב הוא מה קורה ביום ההחזרה, אז קרא את האותיות הקטנות בהסכם. לצערי ולצערך לא בטוח שזה יעזור. אם לחכור רכב בן 3 לשנתיים היה דבר כ"כ פשוט באמת שכבר הייתי עושה את זה במקום לחפש רכב ב 4-5 מפרטי.

 

2. כן, יש סיפור של קולגה, אפילו לא נורא כל כך, אבל היה מספיק בשביל שאני לא אלך על ליסינג. בקצרה: הוא שכר רכב שסיים סבב תפעולי של 3 שנים כמקובל ואפילו בחר דגם עם מחירון נמוך. כל התנאי התשלום וה"צ'ופרים" היו מקובלים עליו ואפילו היה מבסוט. הנסועה במהלך הליס היתה פחות מההגבלה ומעבר לשפשופי טמבון לא קרה לרכב כלום. כל הטיפולים במורשה יבואן. בסוף כשהוא בא להחזיר, ואפילו רצה מייד לעשות את אותה העסקה שוב, הובהר לו ש"משתלם" לו להמשיך לליס על רכב חדש ל3 שנים עם אופציה ל4. הוא נאלץ להסכים.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם (נערך)
מה שאני מציע לך לעשות זה לפני הכל להבין איזה רכב אתה רוצה/צריך.

ידני או אוטומט?

כמה ק"מ אתה מתכוון לנסוע ביום/שנה?

כמה אנשים אתה מתכוון להסיע? משפחה? ילדים? מתחתן בקרוב או מתכוון להביא ילדים?

בשקלול כל התשובות נוכל להתאים לך רכב, שנתון, גיר, תעשה נסיעות מבחן ותראה מה מתאים לך...ולאחר כל זה תיגש לבנק ולחברות אשראי, ליסינג ותראה איפה נותנים לך את הריבית הכי נמוכה.

 

עזוב אותך ליסינג פרטי ושטויות, תשלם אתה את הביטוחים והכל ותהיה עם ראש שקט.

עכשיו...שוט :)

אוטומט.

לא יותר מ15K בשנה, ייעוד הנסיעות - פרטי, נסיעות אל/מ העבודה, סידורים ויציאות.

נוסע יחיד.

 

תודה.. :)

קודם כל - אם הרבית שהבנק מציע גבוהה - כנראה שאתה לקוח "מסוכן", והסיכון מגולם בגובה הריבית שהבנק דורש.

 

ההלואה ה"נוחה" של היבואן\חברת המימון היא מלכודת לא פשוטה - מה תעשה בעוד 3 שנים כאשר יהיה עליך להחזיר את הקרן? לפי התאור שלך אין לך הסכום הדרוש ,כך שאתה נכנס לסחרור של הלואות שאתה עלול להתקשות להחזיר.

 

אין לי מושג מה מצבך הכלכלי ומה כושר ההחזר שלך, אבל עליך להביא בחשבון שהרכב יעלה לך לפחות 1000-1500 ש"ח בחודש מעבר להלואה (רישוי, ביטוח, דלק, טיפולים, שלא לדבר על הוצאות בלתי צפויות), וכן יהיה עליך לחסוך מדי חודש כדי להחזיר את יתרת ההלואה כעבור 3 שנים, אני מניח שמדובר בחסכון של לפחות 1000-1500 ש"ח בחודש. זה מביא אותך לעלות רכב של לפחות 5000 ש"ח בחודש. האם בתחשיב ההכנסות וההוצאות שלך יש לרשותך סכום כזה, עם צפי יציב או יותר טוב? אם התשובה שלילית - ויש לי תחושה רעה שזה המצב - רד מעניין רכישת רכב, חסוך ככל יכולתך ובדוק את מצבך בעוד שנה - שנתיים.

לא הבנתי על איזה קרן החזרה אתה מדבר...

כל אופציה שעלתה מהחברות (בדומה למה שנרשם ע"י אחד החברים למעלה..) מגולם בה 3 אפשרויות בסוף ההסכם:

1. לקנות את הרכב ביתרה

2. להחזיר אותו ולסיים את העסקה

3. לעבור לעסקה חדשה, עם רכב חדש..(כמו חתונה קתולית..)

 

איך שאני רואה את הדברים, ואשמח שיתקנו אותי אם אני לא רואה נכון או שכחתי משהו - כל עוד אני יכול לעמוד בגובה ההחזר החודשי + הוצאות דלק ונגיד עוד כמה מאות שקלים בחודש לבלת"מים, מביא אותי לעמוד בתנאי שם עסקת ליסינג פרטי. לא שוכח את המקדמה (נגיד עוד 10 אלף דמי רצינות).

דוגמה: 0ק"מ I20 שכולל בתכנית ביטוחים (חובה וכולל) וטיפולים (בדיקות/מוסך/אחריות רכיבים/10,0000) בעד 1100 ש"ח + דלק, לתקופה של 36 חודשים..

 

כך שאני לא מבין איך אתה מגיע ל5,000 ש"ח בחודש..

קודם כל - אם הרבית שהבנק מציע גבוהה - כנראה שאתה לקוח "מסוכן", והסיכון מגולם בגובה הריבית שהבנק דורש.

 

ההלואה ה"נוחה" של היבואן\חברת המימון היא מלכודת לא פשוטה - מה תעשה בעוד 3 שנים כאשר יהיה עליך להחזיר את הקרן? לפי התאור שלך אין לך הסכום הדרוש ,כך שאתה נכנס לסחרור של הלואות שאתה עלול להתקשות להחזיר.

 

אין לי מושג מה מצבך הכלכלי ומה כושר ההחזר שלך, אבל עליך להביא בחשבון שהרכב יעלה לך לפחות 1000-1500 ש"ח בחודש מעבר להלואה (רישוי, ביטוח, דלק, טיפולים, שלא לדבר על הוצאות בלתי צפויות), וכן יהיה עליך לחסוך מדי חודש כדי להחזיר את יתרת ההלואה כעבור 3 שנים, אני מניח שמדובר בחסכון של לפחות 1000-1500 ש"ח בחודש. זה מביא אותך לעלות רכב של לפחות 5000 ש"ח בחודש. האם בתחשיב ההכנסות וההוצאות שלך יש לרשותך סכום כזה, עם צפי יציב או יותר טוב? אם התשובה שלילית - ויש לי תחושה רעה שזה המצב - רד מעניין רכישת רכב, חסוך ככל יכולתך ובדוק את מצבך בעוד שנה - שנתיים.

 

1. הדבר הכי חשוב הוא מה קורה ביום ההחזרה, אז קרא את האותיות הקטנות בהסכם. לצערי ולצערך לא בטוח שזה יעזור. אם לחכור רכב בן 3 לשנתיים היה דבר כ"כ פשוט באמת שכבר הייתי עושה את זה במקום לחפש רכב ב 4-5 מפרטי.

 

2. כן, יש סיפור של קולגה, אפילו לא נורא כל כך, אבל היה מספיק בשביל שאני לא אלך על ליסינג. בקצרה: הוא שכר רכב שסיים סבב תפעולי של 3 שנים כמקובל ואפילו בחר דגם עם מחירון נמוך. כל התנאי התשלום וה"צ'ופרים" היו מקובלים עליו ואפילו היה מבסוט. הנסועה במהלך הליס היתה פחות מההגבלה ומעבר לשפשופי טמבון לא קרה לרכב כלום. כל הטיפולים במורשה יבואן. בסוף כשהוא בא להחזיר, ואפילו רצה מייד לעשות את אותה העסקה שוב, הובהר לו ש"משתלם" לו להמשיך לליס על רכב חדש ל3 שנים עם אופציה ל4. הוא נאלץ להסכים.

1. מה אתה יודע על "הלא כל כך פשוט הזה"? ברור לי שיש בזה לקיחת סיכון, ואכן צריך לבדוק את האותיות הקטנות בכל עסקה - אבל אשמח לשמוע מה עוד מטריד נשמע לך מלבד יום ההחזרה..

2. לא הבנתי למה שלא תילך על ליסינג לאור הסיפור הזה?? כי זו חתונה קתולית שלא נגמרת?? ובכן, אני גם שמעתי על זה וביקשתי לשמוע רק על תכניות בהם יש אופציית יציאה.

אגב..את התכניות הללו הציעו לי רק כשאני שם מקדמה על הרכב, כל פעם שהיה מדובר על קניה ללא מקדמה - יש רק אפשרות לקנות את הרכב בסוף (מימון הבלון..) או להמשיך לעסקה חדשה...

 

חברים, שוב תודה על התגובות והעזרה. אפשרי להתמקד ברכב הכי טוב שמיועד לצרכים שלי, כפי שעניתי לאוהד למעלה..:)

עריכה אחרונה על ידי eliavsr
פורסם

1. מה אתה יודע על "הלא כל כך פשוט הזה"? ברור לי שיש בזה לקיחת סיכון, ואכן צריך לבדוק את האותיות הקטנות בכל עסקה - אבל אשמח לשמוע מה עוד מטריד נשמע לך מלבד יום ההחזרה..

2. לא הבנתי למה שלא תילך על ליסינג לאור הסיפור הזה?? כי זו חתונה קתולית שלא נגמרת?? ובכן, אני גם שמעתי על זה וביקשתי לשמוע רק על תכניות בהם יש אופציית יציאה.

 

חברים, שוב תודה על התגובות והעזרה. אפשרי להתמקד ברכב הכי טוב שמיועד לצרכים שלי, כפי שעניתי לאוהד למעלה..:)

 

 

 

אוקיי לא הייתי מספייק ברור כי לא רציתי לפרט יותר מידי :oops:. אבל בבקשה:

 

כמו שאתה יודע כי ביררת, בתוכניות שדיברת עליהן יש פיקדון ויש מקדמה. את הפיקדון אתה אמור לקבל בחזרה, ואת המקדמה לא. זה שיש אופציית יציאה זה לא אומר שבסוף התקופה תקבל את כל הפיקדון, וזה מה שקובע בסוף אם העיסקה כדאית או לא. הקולגה שסיפרתי עליו החזיר רכב שמור, שבכך זאת היה כבר בן 5. התחילו לעשות לו קולות כשהוא בא לסיים את העסקה, שלחו אותו לעשות לרכב טיפול לפני הבדיקת החזרה "לטובתו" כשהבטיחו לו בע"פ לפני כן שהוא לא יצטרך. ניצלו את החוסר בקיאות שלו בתחילת העסקה, ונתנו לו תנאי תשלום נוחים במקדמה נמוכה, אבל הרכב היה צריך טיימינג, והוא שילם על זה מכיסו במוסך מורשה יבואן.

 

כשהוא הבין בסוף שהוא הולך לקבל הרבה פחות מהפיקדון חזרה, הם הציעו לו מבצע פרטי על ליס ארוך לרכב חדש שבעצם קיזז את את ההפרש שהוא הפסיד על הפיקדון. יצויין שגם הציעו לו לקנות את הרכב שהוא בא להחזיר בעשרות אחוזים פחות ממחירון לוי יצחק לא משוקלל. הצעה שתקפה רק לו כביכול, אבל בפועל כל מי שייתמקח על הרכב הזה יום אח"כ שהוא יצא למגרש יקבל את אותו מחיר או מאוד דומה. זה הסיפור. כולי תקווה שהועיל לך במשהו

 

בנוגע לרכב עצמו:

 

יש לנו בדיוק אותם צרכים אחד לאחד :-). אם הייתי לוקח סופר-מיני אוטומטית בליסינג פרטי, הייתי בוחר ב i20 של יונדאי או פורד פיאסטה.

 

בהצלחה! יהיה מעניין לשמוע מה תבחר בסוף.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

אליאס - בתחשיב שלך חסר הרכיב החשוב ביותר: חסכון לתשלום הקרן (יתרת ההלואה) בסוף 3 השנים. נניח שמדובר ב-60,000 ש"ח. זה מצריך אותך לחסוך 1700 ש"ח בחודש על פני 3 שנים. הוסף לכך את ה-1100 ש"ח שאתה משלם לחברת הליסינג, 1000 ש"ח לחודש דלק - והגעת לקרוב ל-4000 ש"ח בחודש. זה לפני טיפולים, ועליך לבדוק היטב מה נכלל בטיפולים שבמסגרת ההסכם, ומה קורה אם נדרש טיפול שאינו כלול בכך? האם, למשל, צלחות בילום כלולות בטיפולים המכוסים בהסכם? ואני מציין בכוונה פריט לא יקר במיוחד שבדרך כלל מצריך החלפה בתוך 3 השנים הראשונות. כמוכן עליך לבדוק את תנאי הביטוח - מהי ההשתתפות העצמית? מיהם מוסכי ההסדר? אולי הביטוח זול אבל יש השתתפות עצמית של 5000 ש"ח? כל הפרטים הקטנים האלה קריטיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...