Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ניסתי לציין שום קשר בין הסדרות, או לערוך השוואות כאלה או אחרות, סך הכל לתת אופציה נוספת מאותו מותג.

פותח השרשור הגדיר תקציב של 2500 ש"ח למגבר, מבחינה כלכלית ותקציבית, עדיף לקחת מגבר 4 ערוצים מאשר שני מגברים של 2 ערוצים.

פורסם
התלבטות אחרונה - ה CELESTRA VA210+VA250 של אלי.^^^

 

אשמח אם אוכל לקבל חוות דעת עליהם ממכם.

 

תודה לכולם, שבת שלום! :)

 

שני המגברים הנ"ל משומשים לא יכנסו לך בתקציב שציינתה.

תתרכז במה שאתה יכול לרכוש במסגרת התקציב ,אני גם לא מוצא סיבה להשקיע יותר

מהמגברים שצויינו בשרשור עבור הסט הנ"ל.

פורסם

אם הם שווים את זה אני אנסה לחרוג מהתקציב.

אני רוצה לקנות מגברים שישרתו אותי לתקופה ארוכה, גם אם אני אחליט לשדרג סט הייתי רוצה להישאר עם אותו מגבר טוב.

 

sharkol -

למה עדיף מגבר 4 ערוצים מאשר מגבר 2 ערוצים?

פורסם

sharkol צודק בסכום הזה עדיף להשקיע במגבר 4 ערוצים שזה בסיס טוב להמשך אם הוא ירצה לעבור לאקטיבי/פסיבי.

יש גם יותר מבחר ב4 ערוצים שזה מגבר יותר נפוץ בארץ.

פורסם

לאקטיבי אפשר לקנות מגברים כמו ג'נסיס 60 לטויטר ו2 ערוצים כמו VA.

ממש לא חייב 4 ערוצים וגם 2 מגברים טובים יכולים להשאר אצלך להרבה זמן.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם
sharkol צודק בסכום הזה עדיף להשקיע במגבר 4 ערוצים שזה בסיס טוב להמשך אם הוא ירצה לעבור לאקטיבי/פסיבי.

יש גם יותר מבחר ב4 ערוצים שזה מגבר יותר נפוץ בארץ.

סליחה אבל זה קשקוש מוחלט...

- עם שני מגברי 2 ערוצים לא ניתן לעבוד אקטיבי או פאסיבי?

- צמד VA לא מהווים בסיס טוב להמשך??

- סתם לידיעה כללית ,רוב המגברי HIGH-END מגיעים 2 ערוצים בלבד בתצורת דואל מונו.

- יותר מבחר ב4 ערוצים? איזה מבחר HIGH END יש בארץ??? ונניח שהיה, המחיר ברמה של הVA יהיה רחוק מאוד מהמחיר הנקוב במודעה.

 

לעניות דעתי, במידה וידו של פותח השרשור משגת והפרוטה מצויה בכיסו לא הייתי חושב פעמיים, אין לי מושג כמה הזדמנויות כאלה

יפלו לו לידיים, בכלל, תעבור על כל הודעות מכירה בפורום אי פעם, לא זכורים לי מגברים ברמה הזאת...

פורסם

ארבעה ערוצים יותר נפוץ כיוון שהוא יותר וורסטילי, לא כי הם יותר טובים.

 

זה שיש מבחר זה יופי, המבחר הזה לא מתקרב לאיכות שיביאו צמד מגברים כזה.

 

עבודה אקטיבית מצריכה ערוץ הגברה נפרד לכל אלמנט, בלי קשר אם זה מגבר ארבעה ערוצים או שניים (בתקופה האחרונה היו לי ארבעה מגברים ברכב, שלושה של שני ערוצים ומונו).

 

היה לי va 210 לצורך ניסיון/בדיקה (לא אחד מהמדוברים), ואין לי שום קשר לאלי, שלא יתפרש באופן אחר.

 

המגברים האלה הם פשוט חוויה.

אבל צריך לקחת בחשבון שזה חלק ממכלול שלם שצריך להיות ברמה, שזה אומר hu טוב, סט קדמי משובח, סאב טוב, ולא פחות חשוב - התקנה טובה.

SCANSPEAK

פורסם
סליחה אבל זה קשקוש מוחלט...

- עם שני מגברי 2 ערוצים לא ניתן לעבוד אקטיבי או פאסיבי?

- צמד VA לא מהווים בסיס טוב להמשך??

- סתם לידיעה כללית ,רוב המגברי HIGH-END מגיעים 2 ערוצים בלבד בתצורת דואל מונו.

- יותר מבחר ב4 ערוצים? איזה מבחר HIGH END יש בארץ??? ונניח שהיה, המחיר ברמה של הVA יהיה רחוק מאוד מהמחיר הנקוב במודעה.

 

לעניות דעתי, במידה וידו של פותח השרשור משגת והפרוטה מצויה בכיסו לא הייתי חושב פעמיים, אין לי מושג כמה הזדמנויות כאלה

יפלו לו לידיים, בכלל, תעבור על כל הודעות מכירה בפורום אי פעם, לא זכורים לי מגברים ברמה הזאת...

 

אפשר לעבוד גם עם 2 ערוצים אין בעיה בכלל, אבל יש תקציב של 2500 והוא הולך לעבוד אקטיבי 2 חלקים כך שאם הוא מוסיף סאב אז רק מונו לפי הצורך וזה יספיק.

אם הוא ישיג 2 מגברי VA במחיר הזה שירוויח בשמחה, זה שאתה מוכן ורוצה להשקיע במגבר כזה לא אומר שבנאדם שמקציב לעצמו 2500 ש''ח חייב מגברים ברמה הזאת.

יש המון מגברי 4 ערוצים ביד שניה שלדעתי נפוצים יותר ולא בהכרח יותר טובים.

×
×
  • תוכן חדש...