Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיחה


zafzaf
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר האקט המיני שואל הבחור את הבחורה, "אני יכול לקרוא לך חווה?"

 

"כן", משיבה הבחורה המסוקרנת, "אבל למה דווקא חווה?"

 

"כי את הראשונה שלי", אומר לה הבחור.

 

אחרי מספר רגעים של שקט שואלת הבחורה, "ואני יכולה לקרוא לך פז'ו?"

 

הבחור הסקרן מתעניין, "מה פתאום פז'ו?"

 

היא משיבה לו, "כי אתה ה - 306 שלי..."

פורסם
לאחר האקט המיני שואל הבחור את הבחורה, "אני יכול לקרוא לך חווה?"

 

"כן", משיבה הבחורה המסוקרנת, "אבל למה דווקא חווה?"

 

"כי את הראשונה שלי", אומר לה הבחור.

 

אחרי מספר רגעים של שקט שואלת הבחורה, "ואני יכולה לקרוא לך פז'ו?"

 

הבחור הסקרן מתעניין, "מה פתאום פז'ו?"

 

היא משיבה לו, "כי אתה ה - 306 שלי..."

אחלה בדיחה...

קו---------------------------------------

פורסם

טוב אני אוסיף גם אחת... (אבל לא קשורה למוטוריקה...)

 

שני בלונדיניות הולכות ברחוב, אחת מרימה מראה עושה

"יו היא מזה מזכירה לי מישהי"

אז הבלונדינית השנייה מבקשת לראות, מסתכלת על המראה ועושה לה

"נו ידפוקה זו אני"

:screwy:

פורסם
טוב אני אוסיף גם אחת... (אבל לא קשורה למוטוריקה...)

 

שני בלונדיניות הולכות ברחוב, אחת מרימה מראה עושה

"יו היא מזה מזכירה לי מישהי"

אז הבלונדינית השנייה מבקשת לראות, מסתכלת על המראה ועושה לה

"נו ידפוקה זו אני"

:screwy:

:lol:

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

טוב, נו, בדיחות, אז אני מיצטרף...

 

בלונדינית אחת קונה חיפושיט שנת 71. מיתלהבת ממנה כל-כך...

"החיפושיט המשוכללת שלי, יש בה אפילו חלון שניפתח הצידה!!! וכו'..."

יום אחד היא מחליטה לקחת את החיפושית המהוללת שלה לנסוע לאילת...

באמצע כביש בחוף החיפושיט המהוללת ניתקעת...

הבלונדה לא מאבדת את העשתונות ופותחת מיכסה מנוע, ולתדהמתה מגלה כי... אין מנוע!

פוצחת שזעקות שימחה:"החיפושיט המשוכללת שלי, לא רק שיש לה חלון שניפחת הצידה, גם הגיעה עד לכאן בלי מנוע!!!"

 

אחרי שעה קלה של היתרגשות, אוספת הצהובה את עצמה ומחליטה לעצור טרמפ.

עוצרת לה בלונדינית אחרת, עם חיפושיט דומה...

מסבירה הבלונדינית לשניה את כל הסיפור, על החיפושיט המשוכללת שלה שהגיע עד לכאן וניתקעה, ושהיא פתחה את המיכסה מנוע היא ראתה שאין מנוע כלל.

 

אומרת הבלונדינית השניה: "זה יום המזל שלך חביבתי, היום פתחתי את הבאגז' וראיתי שיש לי מנוע ספייר!"

 

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
טוב, נו, בדיחות, אז אני מיצטרף...

 

בלונדינית אחת קונה חיפושיט שנת 71. מיתלהבת ממנה כל-כך...

"החיפושיט המשוכללת שלי, יש בה אפילו חלון שניפתח הצידה!!! וכו'..."

יום אחד היא מחליטה לקחת את החיפושית המהוללת שלה לנסוע לאילת...

באמצע כביש בחוף החיפושיט המהוללת ניתקעת...

הבלונדה לא מאבדת את העשתונות ופותחת מיכסה מנוע, ולתדהמתה מגלה כי... אין מנוע!

פוצחת שזעקות שימחה:"החיפושיט המשוכללת שלי, לא רק שיש לה חלון שניפחת הצידה, גם הגיעה עד לכאן בלי מנוע!!!"

 

אחרי שעה קלה של היתרגשות, אוספת הצהובה את עצמה ומחליטה לעצור טרמפ.

עוצרת לה בלונדינית אחרת, עם חיפושיט דומה...

מסבירה הבלונדינית לשניה את כל הסיפור, על החיפושיט המשוכללת שלה שהגיע עד לכאן וניתקעה, ושהיא פתחה את המיכסה מנוע היא ראתה שאין מנוע כלל.

 

אומרת הבלונדינית השניה: "זה יום המזל שלך חביבתי, היום פתחתי את הבאגז' וראיתי שיש לי מנוע ספייר!"

 

 

גילי

 

ענק !!! :)

פורסם

לך תדע...

יכול שהיה ה 104 שלה

אוי אני מת על הפג'ו 104

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
וממש לפני נעילה...

ואולי הוא הסאאב 9000 שלה?

ואולי הוא הסאאב 9 בחזקת 5 שלה?

ה- 9 בחזקת 5 החליפה את ה 9000.

ולידיעתכם 9^5=59049.

אני מאמין שזה ערך המקסימום שהשרשור הזה מסוגל להגיע אליו, ולכן כפי שסנטו ניחש שיקרה:

קאאאאבום!

ננעל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...