Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לפני רכישה צריך המלצתכם למכונת שטיפה בלחץ.

לאבור 120 באר +מקציף - 550 ש״ח כולל משלוחה

קרשר 100 באר - 400 ש״ח ללא מקציף.

במידה ואלך על הקרשר אני צריך לקחת בחשבון עלות מקציף ושילוח.

 

הנה תמונות שלהם

 

לאבור:

eb221d830dd9e41cc44d74028eff80a1.jpg

 

קרשר:

6d772c8f0cd41583e494539eadff5c29.jpg

 

עם הקרשר יש לי נסיון רב. אבל אני לא התנסיתי בלאבור.

דעתכם?

פורסם (נערך)

אני גם הייתי במצב הזה הבנתי שהמקציף הזה לא משהו

אני בקרוב יזמין את זה:

http://www.ebay.com/itm/Snow-Foam-Lance-For-Jet-Washer-Fits-Bosch-Car-Wash-Detailing-/151329578679?pt=UK_Home_Garden_PowerTools_SM&var=&hash=item233bf21eb7

 

לדעתי הבדל 20 באר לא כזה משמעותי

בסוף אני הולך על לאבור

 

מאיפה אתה קונה?

עריכה אחרונה על ידי אליאל

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

כן הבאתי רק דוגמא צריך לחפש אחד במחיר טוב חח

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אתם יכולים להזמין את המקציף הלא מקורי מ Aliexpress, אני הזמנתי לשם ועוד חברי פורום רבים והמוכר אמין ב 100% והמוצר תקין ועובד.

http://www.aliexpress.com/snapshot/6126935427.html

הקישור הזה הוא מקציף למכונת קרצ'ר, שים לב.

 

אני הייתי הולך על Karcher, אבל כל אחד והעדיפות שלו.

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

 

אני הייתי הולך על Karcher, אבל כל אחד והעדיפות שלו.

פרט נמק והסבר ?

פורסם (נערך)

שמע, אני לימדו אותי שאין על הגרמניות(זה סתם תירוץ :D), הקרצ'ר היא גרמנית

ושמעתי המון המלצות על הקרצ'ר כאן בפורום וגם יש לי קרוב משפחה שמתעסק עם המכונות שטיפה והוא מבין בזה ואמר לי שעדיף ללכת על קרצ'ר.

תראה זה נכון שכשאתה משווה בין ה 120 ל 100 באר אתה אומר אבל 120 יותר חזק, אבל באמת באמת

שאין צורך למכונה חזקה יותר מ 100 באר. ודיברו על זה רבות בפורום, אני לא רואה צורך במכונה חזקה יותר, היא עושה את העבודה מצויינת לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי Spo1zZeNN

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

לקרשר יש גם לא מעט בעיות במכונות שלהם, תריץ חיפוש בגוגל ותגיע לאלפי תלונות על מכשירים שדולפים מכל הסדרות ומכל הדגמים שלהם.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לי יש לבור 120 בר עם מקציף לא מקורי המכונה עושה את העבודה מצויין אף פעם לא היו לי בעיות מרוצה מאוד 400 ש''ח שווה כל שקל.

פורסם

מקפיץ.

אני ממש לפני קנייה של גרניק ואני צריך את עזרתכם.

איך אני אדע איזה דגם לקנות? מאיפה לקנות? צריך רק לשטיפת רכב, אין עוד שימושים.

לא מעוניין במכשיר שאסור לעבוד איתו מעל רבע שעה כי לפעמים אני עובד גם על 3-4 רכבים באותו יום (משפחה,בני דודים, חברים וכו'.)

מעוניין גם במקציף טוב, קצף סמיך.

עד עכשיו עבדתי בצינור גינה עם אקדח לחץ, הגיע הזמן לעלות שלב לפי דעתי.

תקציב 600-700 ש"ח

תודה לעוזרים

פורסם

סיויק 07 אפשר לדעת אם המחיר (400) כלל גם מקציף? ומאיפה רכשת?

פורסם

לא שופטים לפי העין

יש לה אותם נתונים והיא יותר קלה וקל יותר לאחסן

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

×
×
  • תוכן חדש...