Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סדק בדשבורד, פונטו איבו 2010, התנהלות מול היבואן


GhostBuster
שימו לב! השרשור הזה בן 3476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רועי5, אני באמת לא מצאתי יותר מידי קשר בין התגובה שלי שבחרת לצטט לבין מה שכתבת.

אבל אני אנסה לענות לך לכל נקודה.

 

שני המשפטים האחרונים שלך מסכמים את העיניין בצורה יפה.

 

עכשיו מה שיותר מדאיג אותי, זאת התגובה של greenhero, שאומר שזה לוקח יום עבודה שלם. למרות שבמוסך נאמר לנו שזה עיניין של 2.5-3.5 שעות תלוי אם יש מערכת לא מקורית או קודנית. כמובן שהדבר משנה לגמרי את התמחור של העבודה לעומת מה שהוצג בפנינו.

סליחה. לא ניסחתי את זה נכון. אני נתתי להם את האטו בבוקר ולקחתי למחרת בבוקר. לא יודע כמה זמן בפועל זה לקח להם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 359
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום

אז לא יותר מ-8-9 שעות, מהמר שבכיף אפשר להוריד שליש בפועל.

גם ברור שחלק מהתשלום עבר לחלק, אלא אם 5-7 מכונאים בכירים ומהנדסים היו צריכים לעמול שם על הפו"ה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קחו רק בחשבון שאם אחרי התקנת דיברית יש בד"כ 2-3 תקלות בילתי צפויות, צאו וחשבו את פוטנציאל התקלות בהחלפת דש בורד.

 

אז בלי לזלזל חו"ח, הפונטו יחסית פשוטה "מאחורי הדש בורד" ועדיין, אני הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מכניס את הפונטו לטיפול שכזה.

 

בין אם החשש הוא קוסמטי (וזה לא רק קוסמטי כי זה "יעלה" המון כשתרצה למכור רכב חדיש עם דש מפוצץ) ובין אם הוא בטיחותי, אני חושב שאני באופן אישי לא הייתי נכנס להרפתקאה הזו ומעיף את הרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קחו רק בחשבון שאם אחרי התקנת דיברית יש בד"כ 2-3 תקלות בילתי צפויות, צאו וחשבו את פוטנציאל התקלות בהחלפת דש בורד.

לא בטוח שאתה צודק. אם אתה מתקין דיבורית אצל חאפר, שעושה לך קידוחים וחוטים מאולתרים אז אולי כן.

פה מדובר במוסך מורשה והחלפת חלק סטנדארטי מקורי.

עריכה אחרונה על ידי greenhero
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קחו רק בחשבון שאם אחרי התקנת דיברית יש בד"כ 2-3 תקלות בילתי צפויות, צאו וחשבו את פוטנציאל התקלות בהחלפת דש בורד.

 

אז בלי לזלזל חו"ח, הפונטו יחסית פשוטה "מאחורי הדש בורד" ועדיין, אני הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מכניס את הפונטו לטיפול שכזה.

 

בין אם החשש הוא קוסמטי (וזה לא רק קוסמטי כי זה "יעלה" המון כשתרצה למכור רכב חדיש עם דש מפוצץ) ובין אם הוא בטיחותי, אני חושב שאני באופן אישי לא הייתי נכנס להרפתקאה הזו ומעיף את הרכב.

 

ראיתי כבר עבודה של החלפת דשבורד אחרי ליקוי כזה, האמת שהיה נראה חדש לגמרי.

 

נ.ב הדבר הכי חשוב כאן אפשר לומר - הם גם לא מבטיחים במוסך שזה לא יקרה שנית! ששאלתי את הבחור במוסך מה יקרה עוד שנה שנתיים אם אני מחליף דשבורד, אמר שזה אותו החלק בדיוק ולא דגם אחר "מתאים" יותר, וייתכן שזה גם יתנפח שוב.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.

אם אתה מתקין דיבורית אצל חאפר, שעושה לך קידוחים וחוטים מאולתרים אז אולי כן.

2.

פה מדובר במוסך מורשה והחלפת חלק סטנדארטי מקורי.

 

איך נגיד את זה בעדינות מבלי לפגוע באף אחד ומבלי לחשוף את עצמי לתביעות...לא בטוח ששני המשפטים שבהודעה שלך מנוגדים אחד לשני.

 

כבר ראינו כאן איך מוסכי מורשה יבואן (ואפילו גם של סמל"ת, לא שיש יבואן שחף מהתופעה) שוברים מחברים בכוונה כי "ככה יותר מהיר לפרק אותם". אז מישהוא חי אח"כ עם רכב עם תקלות, ממש מעניין את הסבתא שלהם!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לאחר ההתקנה משהו יזוז/יקרקש, אני פשוט אחזור למוסך ומצידי שיפרקו שוב וירכיבו שוב עד שזה יחזור להיות כמו שצריך.

 

האמת שבמוסך שבו אני הולך לעשות את זה, יש חבר'ה סבבה. הם גם נחמדים וגם מקצועיים, לפחות מכל הפעמים שהייתי שם עד היום. זאת הפונטו השלישית שלי, ועד עכשיו הייתי מבסוט מאוד מהשירות שקיבלתי במוסך הזה. אפילו פונטו ספייס 2003 שחבר קנה בהמלצתי, נכנסה לטיפול יישור קו באותו מוסך. לפחות עד הסיפור הנ"ל, השירות שם באמת היה טוב.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך נגיד את זה בעדינות מבלי לפגוע באף אחד ומבלי לחשוף את עצמי לתביעות...לא בטוח ששני המשפטים שבהודעה שלך מנוגדים אחד לשני.

 

כבר ראינו כאן איך מוסכי מורשה יבואן (ואפילו גם של סמל"ת, לא שיש יבואן שחף מהתופעה) שוברים מחברים בכוונה כי "ככה יותר מהיר לפרק אותם". אז מישהוא חי אח"כ עם רכב עם תקלות, ממש מעניין את הסבתא שלהם!

+1.

ההליך הוא ארוך ומסובך מכיוון שיש המון חיבורים גם ברכב יחסית פשוט כמו פונטו. היות וכמות הפעמים שאותו עובד ביצע את העבודה הזו כנראה נספרת על יד אחת כמעט מובטח שיהיו בעיות לאחר סיום העבודה.

היה לי רכב שנת 82 שנקרא טלבוט סמבה. כשקניתי את הרכב היה צפצוף/ חריקה בזמן נסיעה מהדשבורד. כנראה שהדשבורד פורק ברכב והגאון שהחזיר אותו למקום לא טרח להחזיר אותו למקום הנכון וכתוצאה מכך ברזל ישב על ברזל ועשה רעש בתזוזה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת נסחפתם פה להבנתי. לא מבין גדול בדברים הללו אבל הסיכוי שמדובר במשהו שמעבר לפגם האסטטתי קטן מאוד. הציפוי במקומות הללו נועד להיות דק בכדי לאפשר פעולה נכונה ואפקטיבית של כרית האוויר. יחד עם כל זה לא רואה טעם רב בכניסה לענין הזה שכבר הפך אצל חלקכם לסכנת נפשות מידית ודיר באלאק לא לנסוע מטר עם האוטו ( ובהגזמה זו כמו שלי לקה כאן להערכתי גם דנידין כשסיפר על הרגליים הנשיות על הדש בורד, ברור שאין לו מושג מה את עושה איתן בזמן נסיעה ונדמה לי שגם לא התיימר לנחש, אלא להמחיש נקודה כך שענין ההשמצות האישיות נראה לי גם מעט מופרך, אבל זה בינך לבינו ). הענין הוא שגם פגם כזה אסטטתי לא צריך לקרות לאחר תקופה קצרה ויצרן אחראי צריך היה לנהוג אחרת מאשר פיאט בענין הזה. לא די בבונבונירות או בקבוקי בירה בכדי לשמר לקוחות, כדאי גם לגלות אחריות והכרה ב״פשלות״ כמו פגם כזה שאינו יכול להיות אלא ענין של פגם בייצור/תכנון/בחירת חומרים.

יפה! סיכמת! רק תיקון קטן הסיכוי שזה יותר מפגם אסטטי לא קטן אלא אפסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה! סיכמת! רק תיקון קטן הסיכוי שזה יותר מפגם אסטטי לא קטן אלא אפסי

 

גם אם זה רק פגם אסטטי,למה שהוא יהיה?

לפותח השרשור מגיע פתרון לבעיה ע''י היבואן ולא מהכיס שלו,כי גם אם זה רק אסטטי זה עדיין לא אומר שזה בסדר.

למה קיה החליפו (או לפחות התחלקו בעלויות) לכל בעל סיד דשבורד שלם כשהוא התחיל להתנפח?

 

אגב שיסלחו לי משה ולנה על האמירה הבאה אבל הם זוג פסיכופטים בכל מה שנוגע בשמירה על הרכב אז אתה וכל אחד פה יכולים לשלול שהסדק נוצר מסיבה שהיא לא פגם ייצור.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זה יחסית זול.

 

ב-דלק רצו 5K על דשבורד של 3 חדשה, לפני עבודה. היה איזה אידיוט שחורר את הדשבורד לגמרי (לא ברור איך)...

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה! סיכמת! רק תיקון קטן הסיכוי שזה יותר מפגם אסטטי לא קטן אלא אפסי

 

חבר'ה אפשר לסגור, בעל מקצוע ממוחה בדק את העניין ונתן פה תשובה יפה ומפורטת עם הוכחות מוצקות שמחזיקות מים.

גמר חתימה טובה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...