Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סדק בדשבורד, פונטו איבו 2010, התנהלות מול היבואן


GhostBuster
שימו לב! השרשור הזה בן 3462 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבנת הנקרא שלי היא מעל הממוצע, אם לשפוט לפי מבחנים אקדמאים שעשיתי לאורך השנים, כמו גם מבחנים שנועדו לבחון אותי ספציפית בתחום הכתיבה וההבנה, כך שהטענה שלך נדחית על הסף.

 

לעניות דעתי, מטרת השרשור הרשמית היא להתייעץ עם חברי הפורום, אך מטרת השרשור האמתית, המטרה שלא נכתבה, היא לגרום לכאורה להכפשה של היבואן ובמקביל להפעיל עליו לחץ כבד להיענות לדרישתכם באמצעות לחץ תקשורתי, בעקבות ידיעה שנציגיו קוראים בפורום ושיש להחלפה הנ"ל תקדים בפורום הזה ממש שנחשב לגדול ביותר בתחומו. אתם לא חייבים להסכים, זו דעתי בכל אופן.

 

כך או כך, מסכים שפגם כזה לא צריך להיות, זה לא לעניין, מעיד על איכות חומרים נמוכה, אך אם החלק החדש הוא לא חלק משופר, לא הייתי טורח להיכנס לכל הפרויקט הזה מראש. כאמור בזבוז זמן וכסף.

אם אתם בטוחים שהיבואן יחליף לכם דשבורד חינם (עלות החלק) כל 3 שנים זה נחמד, אבל אם לא קיבלתם את זה בכתב הכל בגדר השערות שלכם ואני אישית בספק רב.

 

איחלתי לפונטו הצלחה בהמשך נסיעתה.

ניתוח והסקת מסקנות שלך אכן נכונות.

+1.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 359
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

1. לא סתם. גם אם מדובר בפגם אסתטי בלבד, הפגם הזה לא אמור להיות. עדיין לא הוכיחו לי מעבר לכל ספק שמדובר בפגם אסתטי, אז מבחינתי מדובר בפגם בעל משמעות בטיחותית.

 

כלומר ביום מן הימים כשתחליט למכור את המכונית ובהנחה וה"סדק" יחזור- אתה תסכים להתפשרות רצינית במחיר עקב הליקוי הבטיחותי, נכון?

הרי גם על ליקוי אסטטי שכזה היית נדרש להפחתה במחיר ומעצם היות הליקוי בטיחותי חומרת נדרשת הפחתה משמעותית.

 

בקיצור, לא בטיחותי ולא סדק.

 

רד מזה, אין לך שום סדק בדשבורד, סדק זה כאשר נפער חור\שבר בחלק שאמור להיות שלם, במקרה שלך מראש לא מדובר בחלק אחד אחיד ושלם אלא ב-2 חלקים נפרדים שנקודת התפר בינהם נפרמה ומפריעה מבחינה קוסמטית.

זה לעולם לא יכול להיות פגם בטיחותי כי סה"כ נפרם התפר שגם ככה אמור להפרם בעת פתיחת כרית האויר.

 

אתה יודע כמה עוצמתית פתיחת כרית אויר של מכונית?

קבל, מטומטמים מרחבי העולם התנדבו לבדוק ולתעד עבורך.

 

אתה עדיין חושב שיש משמעות בטיחותית ל"סדק" בדשבורד? כלומר אתה חושש שכרית האויר ברכבך לא תפתח כמו שצריך בגלל שהתפר שבין דלת הפתיחה של הכרית לבין הדשבורד נפרם, דבר שבמילא היה קורה חלילה בעת תאונה?

 

הטענה שלך שקולה פחות או יותר למישהו ששפשפו לו קלות את הפגוש ועכשיו הוא פוחד שבעת תאונה השילדה לא תגיב כפי שהיתה אמורה להגיב לפני אותו שפשוף של הפגוש (במחשבה שניה, אולי מוטב שתפסיקו עם כל הפוליש\וקס, זה עלול לפגוע בשילדה).

 

אני לא יכול שלא לחוש הסכמה מסויימת עם דבריו של STIO, בין היתר כי גם לאחר שכביכול נפתרה הבעיה שלך אתה לא שוכח להזכיר שאופציית התביעה עדיין קיימת ושרירה.

 

בכל אופן העיקר שאתה מרוצה שקיבלת את מה שרצית ותהנה מהדשבורד החדש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי להתקל לפני מספר ימים בדשבורד מפורק של פונטו איבו עם סדק, צילמתי אותו מלמטה והתמונות מועלות לעיונכם. אני לא מומחה ואני לא יכול לקבוע האם באמת יש סכנה בטיחותית.

באותו הקשר, אני אשבור את הסטטיסטיקה- בפונטו איבו ספורטינג 2011 שנמכרה לפני מספר חודשים לא היה סדק ואפילו לא משהו שקרוב לכך, הדשבורד נראה כמו ביום שהוצאתי את הרכב מהסוכנות. שמתי מגן שמש תמיד כולל בחורף וניקיתי את הדשבורד מהיום עם חומר של מגווירס.

 

 

 

 

20141023_133653.jpg20141023_133657.jpg

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה, תפסיקו להגיד לי למה פתחתי את השרשור. אתם חושבים שאתם יודעים, מסיקים מסקנות שאינן נכונות, וקובעים דברים מנותקים מהמציאות.

 

פנייה לתקשורת - יש קשרים בתחום. לא צריך להרחיב יותר מזה.

פייסבוק ושות' - מספיק פעמים ראינו סיפורים על האדם הבודד שקרה לו משהו ואחרי שהוא פרסם את זה בפייסבוק לדוגמה, העניין התחיל לזוז. אז חלאס לחשוב שסיפור של אדם אחד לא יעניין גורם תקשורתי כזה או אחר. בעידן האינטרנט זה כבר לא רלוונטי.

 

סטיו היקר, תמשיך לחשוב שזו הייתה מטרת השרשור האמיתית, שיבושם לך. בסופו של יום, מה שאתה חושב מעניין לי דברים במקומות שאינם רואים אור שמש, העיקר שאני יודע שפעלתי במאה אחוז שקיפות ובאופן תקין מהצד שלי. לא הסתרתי שום דבר, כתבתי הכל, ובקיצור, תמשיך לחשוב מה שאתה רוצה.

 

מרק10, מה אתה ילד קטן? ברור שלא מדובר ברחוב אחד בודד. חלאס עם ההתנהגות של ילד בן 10. בעצם, עזוב, לא משנה. אני אוותר מראש.

אנחנו מסתובבים בכל מיני מקומות ברחבי חיפה והקריות. הרי אנחנו נוסעים לחברים, משפחה, אירועים, מפגשים, עבודה, לימודים וכו'. בכל פעם שרואים פונטו או 500, עוצרים להסתכל ולראות מה קורה עם הדשבורד. כבר מזמן הגענו ל"עשרות" מכוניות. עכשיו יותר ברור לך חמוד? אתה מוזמן להתחיל לחפש רכבים גם בעצמך.

אגב, גם באלפא ג'ולייטה הדשבורד מתנפח. בפסטיקאר למשל, עמדו 2 ג'ולייטות תלתן, ונחש מה, הדשבורד היה נפוח. עכשיו תגיד לי אתה אם זה היה קורה לך ברכב של מעל 200 אלף שקל, האם אתה היית פשוט חי עם זה כי זה רק קוסמטי? אם התשובה שלך היא לא, אז אין הבדל בין אלפא במעל 200 אלף שקל, לבין פונטו משומשת ב50 אלף שקל.

 

עידן, כרגע באמת אין לי סדק בדשבורד, אחרי שהוא הוחלף.

אמרתי כבר אלוהים יודע כמה פעמים! *לדעתי* הסדק הזה הוא פגם שיכול להיות משמעותי בעת פתיחת כרית האוויר בעת תאונה. חלק תומכים בי, חלק לא. זה בסדר וזה מטרתו של דיון.

אבל! על מנת שכל מי שאומר שזה אסתטי בלבד, "ינצח" בויכוח, הוא צריך להביא פונטו עם דשבורד סדוק ולרסק אותה. כמובן לא לשכוח לצלם במצלמה שמצלמת כ30K פריימים לשנייה כדי שנוכל לראות בהילוך איטי. בקיצור, אתה מבין לאן אני חותר. אף אחד לא באמת יעשה את זה.

אבל בגלל שמדובר ברכיב בעל משמעות בטיחותית גבוהה מאוד, שאף אחד פה לא יכול להיות בטוח במאה אחוז שהוא לא ישפיע כי כבר אמרתי מה צריך לעשות כדי להיות בטוח, החלטתי שאני לא לוקח סיכון. תקראו לי מפגר, מטומטם, אדיוט, מה שבא לכם. אני ראיתי שם פגם בעל אפשרות לפגיעה בבטיחות שלי, והחלטתי לעשות מעשה בנדון.

אם הייתי רואה רכב כזה למכירה, גם אם לא הייתי יודע מה זה הסדק/נפיחות האלה, אני די בטוח שהייתי מוותר על הרכב. אם הייתי צריך למכור את הרכב כמו שהוא, הייתי מסתדר עם הקונה.

אני מסכים שההיגיון אומר שהפגם הוא אסתטי בלבד. אמרתי את זה כבר מקודם. אבל גם אם הסיכוי שזה יפגע בבטיחות עומדת על 0.1% בלבד, אז לאף אחד אין זכות להגיד לי שזה מיותר ושזה אסתטי בלבד. כולם מוזמנים לקחת סיכון עם הרכב שלהם ועם אהובי ליבם. אני לא עושה את זה. לפחות בכל מה שקשור לרכב.

עידן ראיתי מספיק סרטונים כאלה. זה לא משנה שום דבר. אמרתי כבר, שוב, בפעם האלוהים-יודע-כמה, שאני בטוח שהכרית תיפתח, ושאני יודע שהיא נפתחת בחוזק שלא משאיר מקום לספקות באשר לעובדה שהיא תפרוץ כל דבר בדרכה. מה שאני אמרתי זה, שיש סיכוי, ולו הכי קטן, שהסדק הזה יגרום לכך שמשהו לא יפעל כמו שהוא אמור לפעול. זה יכול להיות כל דבר. אולי בגלל הסדק אז אותו חלק שאמור להיפתח בדשבורד פשוט יתנתק מהמקום ויעוף לפנים של הנוסע, אולי בגלל שעכשיו נקודת החולשה של החלק עברה למקום אחר זה ישפיע על צורת הפתיחה של החלק הזה, אולי ואולי ואולי. אפשר להמשיך עוד הרבה.

 

מה כל כך קשה לאנשים להבין? אם יש ספק, אין ספק. כשזה יקרה ברכב שלכם, תעשו מה שבא לכם. אני עוזב כרגע את העובדה שרואים שמדובר בפגם סדרתי בכל רכבי הקונצרן אבל משום מה אנשים ממשיכים להגן על היבואן/יצרן. לא ברור לי למה.

את עניין התביעה אני מזכיר באופן כללי. אני לא הולך לתבוע. גם לקבל הכל וגם לתבוע? אני לא כזה. הכוונה הייתה שיש כאן עילה לא רעה לתביעה. לפני שהמקרה שלי נפתר בדקתי את האופציות שלי וגיליתי את מה שכתבתי בהודעה הקודמת. זה הכל.

בנוסף, כתבתי כבר שיש לי 2 עורכי דין במשפחה שיכלו בשמחה לטפל לי במקרה הזה. אפילו ללא תשלום. אבל לא עירבתי אף אחד מהם מלבד שאלות בודדות בנוגע להתנהלות *שלי* ולא של היבואן. אני לא ממהר להשתמש בכלי הזה בעיקר כי אני מאמין שעדיף לפתור דברים כאלה בלי לערב בית משפט שכן זה רק מסבך את העניינים ומייקר אותם. די מיותר לטעמי אלא אם כן ממש אבל ממש אין דרך אחרת.

 

לסיכום.

מטרת השרשור האמיתית אינה להכפיש אף אחד, המטרה הייתה ונשארה לפתור את העניין הזה.

מי שטוען שהפגם הוא אסתטי בלבד, שיוכיח. כל עוד יש סיכוי ולו הכי קטן שהפגם הוא יותר מאסתטי, צריך להתייחס אליו כאילו הוא פגם חמור שמסכן חיי אדם.

כל אחד רשאי לדעתו, אבל בבקשה אל תגידו לי למה פתחתי את השרשור.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הסברים שקיבלתי באחד המוסכים:

מתוך דשבורד יש "תומך" שעליו נתמך חלק עליון של הדשבורד.

כנראה בגלל פגם בייצור התומך יצא ארוך מדי ואז מתח את החלק העליון ובמקרים מסוימים גרם לסדק.

עכשיו התקלה הזאת כבר טופלה וגם למי שמחליפים את הדשבורד נותנים חלק עם ה"תומך" קצר ואז זא לא יקרה שוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת פרופורציות.

 

אם לא השרשור הזה, אישתי הייתה ממשיכה לנסוע עם הסדק. איש משנינו לא הבחין בקיומו קודם.

פנינו לסמל"ת, והדש הוחלף במסגרת האחריות ללא בעיות תוך מתן שירות ללא רבב. בסיכומו של האירוע הזה, אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי בסמל"ת.

אין לי מושג אם מדובר בליקוי בטיחותי או לא. לעניות דעתי הבלתי מלומדת מדובר בפגם אסטטי בלבד ואין כאן משמעות בטיחותית. הטענה שאומרת שאילו הייתה משמעות בטיחותית היצרן היה לוקח אחריות אינה משכנעת אותי לאור מקרי העבר עם יצרנים מכובדים וגדולים כמו טויוטה או GM.

אני בספק רב שמדובר בחלקים משופרים. אם היצרן לא לקח אחריות בוודאי שגם לא ביצע שינוי בחלק. אילו היה מבצע שינוי, היה גם לוקח אחריות.

לאור העובדה שהתקלה מופיעה בצורה אקראית ולא בשנתון מסוים, ולאור העובדה שכולנו חונים בשמש, אין אפשר לייחס את התקלה לסדרה פגומה מסוימת. כנראה שפשוט מדובר בתכנון לקוי.

 

לדעתי כל אדם שזה מפריע לו צריך ללכת לסמל"ת ולדרוש טיפול. גם אם לא ב100% בחינם, אז לפחות בהחה מאוד משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל החכמים מישהו רוצה לתת אישור שהסדק הוא לא עיניין בטיחותי ?

גם היבואן לא מוכן לתת אישור.

שיש ספק אין ספק.

וגם אם בסוף יתברר שהסדק לא בטיחות ויש פגם אסטטי מגיע לרוכש הרכב טיפול בפגם האסטטי בהתאם ע"י יבואנית הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחושתי האישית היא שצמד מנהלי השרשור חרג כבר מכל הגיון סביר.

מפה אין מוצא.

ברגע שהחברה החליפה על חשבונה דשבורדים - היא למעשה חשופה במידה ועדיין קיים סיכון בטיחותי כלשהו. מול אלו שלא הוחלף להם ומול אלו שהוחלף להם אך עדיין קיים פגם.

אם אתם בטוחים שיש פה העלמה, התרשלות או כל התנהגות אחרת שמסכנת את הציבור - צאו מהשרשור ולכו על זה בגדול.

אתם לא עושים את זה כי הכוונה האמיתית שלכם היא כנראה אחרת.

 

בניגוד למה שאתם כותבים שלפיו כל מי שחושב שזה לא בטיחותי שיוכיח, אני חושב אחרת, תוכיחו שזה כן בטיחותי.

 

זה פגם אסטתי. ממש לא תקין אבל מפה ועד איפה שהגעתם אליו, הדרך ארוכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי השרשור כבר נכנס לתהודה.

בכל אופן, השרשור עזר לפחות ל3 אנשים לקבל שרות שלא בטוח שהיו מקבלים אם לא היה ידוע להם שהבעיה נפוצה כ"כ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיץ פטל, הכוונה הייתה ונשארה בדיוק כמו שהייתה בהתחלה. ההבדלים בין מי שטוען שהפגם *אולי* בטיחותי, כמוני, לבין מי שטוען בכל תוקף שהוא אסתטי *בלבד*, הם שניים.

 

1. אני מכיר בעובדה שהפגם יכול להיות אסתטי בלבד ולא בטיחותי. אלו שטוענים שהוא אסתטי בלבד לא מכירים באפשרות שהוא יכול להיות גם בטיחותי. כאמור, הדרך היחידה להוכיח את זה לכאן או לכאן, היא לרסק רכב בעל סדק בדשבורד.

2. בפגם אסתטי בלבד, אין סכנה. בפגם בטיחותי, יש סכנה. לכן, מי שטוען שאין סכנה, בגלל שיכול להיות שמדובר בחיי אדם, עם דגש על ה"יכול להיות", עליו להוכיח שאין פה סכנה.

 

אני לא הולך על זה בגדול כי היבואן בסופו של דבר כן עשה את מה שהיה צריך לעשות. זה לא יאה גם לקבל שירות, שבסופו של דבר גם לא עלה לי כסף, וגם להיכנס בנותן השירות. גם אם בסופו של דבר הייתי משלם על ההחלפה, התוצאות היו אותו דבר מבחינתי. כמו שכבר אמרנו מספיק פעמים, אם התנהלות המוסך/יבואן לא הייתה כמו שהייתה, אלא הייתה תקינה והכל היה הולך כפי שהיבואן רצה שיילך, הייתי משלם על החלק. הסכמתי לעסקה שהציע לי מנהל השירות שאמרה שעליי לשאת ב40% משווי העבודה, מדובר בכמה מאות שקלים למיטב הבנתי. אבל בגלל שהסיפור הסתבך, היבואן ראה לנכון לבוא לקראתי ולשאת המלוא העלות של ההחלפה, ואפילו סיפק לי רכב חלופי לאחר שהסיפור הסתבך, ועל כך גם פרגנתי בהודעת הסיכום שלי מיד לאחר ההחלפה.

 

מיץ פטל, לאן הגענו בדיוק? מההתחלה כתבתי שישנו סיכוי שמדובר בפגם בטיחותי, ושאיני מוכן לקחת את הסיכון. אמרתי מההתחלה שישנו סיכוי שהפגם הוא אסתטי בלבד. אמרתי מההתחלה שבגלל שאין דרך לדעת, אני לא לוקח את הסיכון. אם אפשר, תגיד לי בבקשה איפה התחלתי ולאן הגעתי. תגיד לי בבקשה איפה הייתי לא בסדר בהתנהלות שלי.

 

מעניין אותי איך היו התגובות אם בסופו של דבר כן הייתי משלם. האם עדיין אנשים היו כל כך נגדי. מאוד מוזרה לי ההתנהלות של חלק מהמגיבים בשרשור. נראה כאילו אנשים יוצאים כנגדי רק בגלל שלא שילמתי, למרות שבהחלט הייתי מוכן לשלם והמזומן כבר היה בכיס.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה צריך להוכיח שהפגם הוא לא מעבר לאסטטי?

מכיר את המשפט "אם יש ספק- אין ספק!"? אז פה יש לבחור ספקות אז הוא הולך על הצד הבטוח.

וכמובן שאף אחד, לעולם לא יחתום על טופס שהתקלה הזו היא אסטטית בלבד ואין לה שום ליקוי בטיחותי כי אף אחד לא יקח את הסיכון שאפילו שאולי הסיכוי הוא 0.0001 יקרה.

 

בכל מקרה, לפחות בזכות השירשור אנשים יודעים שקיימת תקלה והם יכולים לטפל בה, גם אם מדובר בפגם אסטטי בלבד!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתם שירות נהדר לקהילה. אין בכך ספק. אין גם טעם להרחיב שוב.

 

מבואס בשבילך לנהוג במכונית שאתה חושש שאינה בטוחה כפי שהייתה צריכה להיות. אני לא הייתי יכול להשלים עם זה. יתכן וזה היה גורם לי למכור ולקנות מכונית שאין לי בה ספק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מי שפתח את השרשור הראשון , אני שמח שזה נגמר בצורה הזאת .

אני הצבעתי אח״כ ברגליים שלי ואני לא דורך יותר בחברת סמל״ת גם אם יתנו לי רכב בחינם.

הפגם הזה הוא אחד משורה שלמה של פגמים שהיו לי ברכב, והוצאות טיפולים לא סבירות בכלל יחסית למנועים האלו.

בכל מקרה, מן הראוי שחברה בסדר גודל הזה לא תפיל את האחריות על הלקוחות!

התקלה היא פאק ייצור, ואם הייתי ממשיך איתם לבית משפט בוודאות שהם היו מפסידים.

ככה אומנם הם לא הפסידו בבית המשפט, אך הפסידו לקוחות רבים שברגליים לא יכנסו יותר לחברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מי שפתח את השרשור הראשון , אני שמח שזה נגמר בצורה הזאת .

אני הצבעתי אח״כ ברגליים שלי ואני לא דורך יותר בחברת סמל״ת גם אם יתנו לי רכב בחינם.

הפגם הזה הוא אחד משורה שלמה של פגמים שהיו לי ברכב, והוצאות טיפולים לא סבירות בכלל יחסית למנועים האלו.

בכל מקרה, מן הראוי שחברה בסדר גודל הזה לא תפיל את האחריות על הלקוחות!

התקלה היא פאק ייצור, ואם הייתי ממשיך איתם לבית משפט בוודאות שהם היו מפסידים.

ככה אומנם הם לא הפסידו בבית המשפט, אך הפסידו לקוחות רבים שברגליים לא יכנסו יותר לחברה.

 

 

אני חושב שהמסקנות שלך שגויות לחלוטין.

"לא דורך יותר לעולם בסמל"ת"? למה, הם תכננו את הדשבורד? סמל"ת להזכירך מוכרת גם סובארו. שם אין בעיות של סדקים בדשבורד לצורך הדוגמא.

כבר היו תקלות בסדר גודל גדול משמעותית, כזה שנגמר גם בנפגעים בנפש, ועדיין אף אחד לא לקח אחריות. וגם כשטויוטה כבר לקחה אחריות, זה היה אחרי שנים של תביעות ייצוגיות בינלאומיות של עשרות אלפי אנשים.

אז אני חושב שאם היית מופיע בבית המשפט עם טענות על סדק בדשבורד, השופט היה מחזיר אותך הבייתה עם הדשבורד.

 

כמו שאמרתי קודם. קצת פרופורציות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
אני חושב שהמסקנות שלך שגויות לחלוטין.

"לא דורך יותר לעולם בסמל"ת"? למה, הם תכננו את הדשבורד? סמל"ת להזכירך מוכרת גם סובארו. שם אין בעיות של סדקים בדשבורד לצורך הדוגמא.

כבר היו תקלות בסדר גודל גדול משמעותית, כזה שנגמר גם בנפגעים בנפש, ועדיין אף אחד לא לקח אחריות. וגם כשטויוטה כבר לקחה אחריות, זה היה אחרי שנים של תביעות ייצוגיות בינלאומיות של עשרות אלפי אנשים.

אז אני חושב שאם היית מופיע בבית המשפט עם טענות על סדק בדשבורד, השופט היה מחזיר אותך הבייתה עם הדשבורד.

 

כמו שאמרתי קודם. קצת פרופורציות.

אם הייתי פונה בתביעה על פאק ייצור בעזרת עו״ד - כנראה שהוא היה עושה המון כסף , והדשבורד שלי היה מוחלף.

בכל מקרה, חלק מהתרבות שלי זה לשלם על שירות טוב וכשהשירות לא טוב אני משלם ולא חוזר.

לא מתווכח.

הבנקאי שלי עשה טעות, נתתי לו הזדמנות לתקן אותה לאחר שראיתי שהפתרון לא לטעמי אמרתי תודה ולהתראות.

אין סיבה שאני אשים את מיטב כספי על מוצר ויקבל שירות גרוע או בינוני יחסית לשוק.

יש לי עוד הרבה זמן לחיות וקיימים עוד המון מתחרים בשוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3462 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...