Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב משפחתי משנים 2012-2014 בתקציב של 80000 ש"ח. כבר בדקתי יונדאי I30 ופורד פוקוס ולמרות הדיעות הלא ממש מפרגנות אני מתלהב דווקא מהשברולט. הטורבו עולה יותר מהתקציב שלי אבל בגלל השוק החלש אפשר להשיג מחיר נמוך יותר מהמחירון. אז בקיצור מה דעתכם עליה? איך היא בהשוואה לדגמים אחרים של שברולט כמו הפלטינום? יש הבדל באבזור?

 

תודה,

אבי

פורסם
אני מחפש רכב משפחתי משנים 2012-2014 בתקציב של 80000 ש"ח. כבר בדקתי יונדאי I30 ופורד פוקוס ולמרות הדיעות הלא ממש מפרגנות אני מתלהב דווקא מהשברולט. הטורבו עולה יותר מהתקציב שלי אבל בגלל השוק החלש אפשר להשיג מחיר נמוך יותר מהמחירון. אז בקיצור מה דעתכם עליה? איך היא בהשוואה לדגמים אחרים של שברולט כמו הפלטינום? יש הבדל באבזור?

 

תודה,

אבי

הקרוז טורבו RS 2012?

 

זה כמו אימפאלה בגודל של משפחתית, 10 כריות אויר, ביצועים, עושה 1ל12 בממוצע הקיצור: מבחן http://cars.walla.co.il/?w=/4729/2538757

פורסם

תודה על הקישור. דבר אחד שאני לא מצליח למצוא בשום מקום זו התייחסות לעלויות התחזוקה שלה, בפרט שמדובר במגדש טורבו. חלקים וטיפולים יקרים או במחיר סביר?

פורסם
תודה על הקישור. דבר אחד שאני לא מצליח למצוא בשום מקום זו התייחסות לעלויות התחזוקה שלה, בפרט שמדובר במגדש טורבו. חלקים וטיפולים יקרים או במחיר סביר?

החלקים לא יקרים כמו איזה גרמניה זה בדוק, אני לא יודע ממש לגבי מחירי הטיפולים, בכללי הטיפולים ברכב טורבו יהיו יותר יקרים ברכב עם מנוע רגיל, בכל מקרה אתה לא קונה גולף טורבו שזה כבר קריעת כיס, צפה למחירים סבירים.

פורסם

למה לקנות משומשת בת שנתיים ב-80 אלף שב-100 אפשר לרכוש קרוז טורבו חדשה מליסינג.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
למה לקנות משומשת בת שנתיים ב-80 אלף שב-100 אפשר לרכוש קרוז טורבו חדשה מליסינג.

כי הקרוז טורבו RS 2012 זאת לא סתם קרוז, היא שונה ביחס לחדשה .תבין לבד.

פורסם
למה לקנות משומשת בת שנתיים ב-80 אלף שב-100 אפשר לרכוש קרוז טורבו חדשה מליסינג.

 

החדשה עולה לדעתי 112000 ולא 100000 ובכל מקרה זה מעל התקציב שלי.

פורסם

החלפים זולים, והמנוע המדובר הולך ונהיה נפוץ יותר ויותר כך שמבחינת תחזוקה נראה לי שהפינה די סגורה לחיוב.

 

הקרוז 2012 טורבו מאובזרת ברמה גבוהה יותר מהקרוז 2014. כמו"כ דגם 2012 הוא תוצרת ארה"ב לעומת 2014 שמיוצרת בקוריאה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
החלפים זולים, והמנוע המדובר הולך ונהיה נפוץ יותר ויותר כך שמבחינת תחזוקה נראה לי שהפינה די סגורה לחיוב.

 

הקרוז 2012 טורבו מאובזרת ברמה גבוהה יותר מהקרוז 2014. כמו"כ דגם 2012 הוא תוצרת ארה"ב לעומת 2014 שמיוצרת בקוריאה.

 

אז כנראה שלא סתם היא מוצעת עכשיו במחיר זול כל כך...

פורסם
מחיר זול, בין היתר בגלל מטבע מקומי + דגם הולך להתחלף, לפי משאני יודע.

 

אז זה ישפיע על המחיר של שאר הדגמים, אני מניח. המחירון של הקרוז טורבו 2012 דגם LT הוא 94000. מה לדעתכם יהיה מחיר ריאלי בהתחשב בשוק החלש. לפי מה שאני שומע אז 75000-80000 יהיה ריאלי. מה אתם חושבים?

פורסם

ה-LT שאתה מדבר עליו הוא עם מנוע 1.6.

 

יש כמה ביד 2 שמבקשים עליהן 80000 כלומר מחיר הסגירה יהיה מעט נמוך יותר.

 

לעומתם UMI עצמ מבקשים למעלה מ-90K על קרוז LTZ משנת 2012...

 

מסקנתי היא שלא תדע אם לא תנסה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...