Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שכל מה שאני מזמין באיביי, בדרך כלל מסין לוקח חודש פלוס עד שאמור להגיע. יש שיטה למיין את זה או דרך למצוא את זמן המשלוח הכי קצר ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

הבעיה היא בסין ולא במשלוח, הדואר הרגיל שלהם, המרחק וכל השיטה שם מאוד איטית.

אני תמיד אחפש קודם כל ארצות באירופה, ארה"ב ורק לבסוף סין, אם דחוף לי שיגיע.

 

פורסם
הבעיה היא בסין ולא במשלוח, הדואר הרגיל שלהם, המרחק וכל השיטה שם מאוד איטית.

אני תמיד אחפש קודם כל ארצות באירופה, ארה"ב ורק לבסוף סין, אם דחוף לי שיגיע.

 

גם בארצות שציינת נהוג משלוח חינם ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
גם בארצות שציינת נהוג משלוח חינם ?

 

באירופה וארה"ב בד"כ המשלוח בנפרד אך יש מוכרים שמכניסים את זה למחיר הפריט ואז זה נראה יותר זול ומפתה !!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

מאנגליה אני מקבל דברים תוך שבוע-שבועיים גג, מסין תוך חודש. הונג קונג איפשהו באמצע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אנשים חייבים להבין, פרי שיפינג זה לא משקף את מחיר המשלוח באמת.

בתור מוכר לשעבר, הייתה לי האפשרות לרשום שהמוצר שלי יעלה נניח 10$ והמשלוח חינם.

אם מלכתחילה אני מחפש להכניס 10$ אז אוכל לעשות מלא וריאציות, מחיר 5 ומשלוח 5 וכו' וכו'.

משלוח חינם יותר מושך את העין ומפיל בפח שליש מהקונים, אין זה בהכרח אומר שזה יותר משתלם.

תסתכל על הפרטים האחרים.

אקונומי שיפינג, סטנדרט שיפינג וכו'.

Seat Mii 3Doors

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אצלי השיא של הסינים היה 3 חודשים המתנה לחבילה. אבל זה היה מדיל אקסטרים ולא איביי. מאיביי זה בד"כ חודש וחצי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אצלי השיא של הסינים היה 3 חודשים המתנה לחבילה. אבל זה היה מדיל אקסטרים ולא איביי. מאיביי זה בד"כ חודש וחצי.

יש חגים ועוד לא מעט פקטורים.

סתם שתדעו, סין מעודדת ייצוא מאוד, עד כדי כך שמציעה משלוח חינם באמת למי שרוצה לשלוח מוצרים (עד משקל מסוים ושווי מסוים), יחד עם זאת ברגע שרוצים טראקינג נאמבר זה כבר נקרא סטנדרט, אני אישית מעולם לא הייתי בוחר את הסטנדנרט כי לרוב המוכר דורש תוספת מחיר על זה וגם אם לא, זה לרוב מספר מעקב מפוברק ושולחים באקונומיק שיפינג.

Seat Mii 3Doors

פורסם
יש חגים ועוד לא מעט פקטורים.

סתם שתדעו, סין מעודדת ייצוא מאוד, עד כדי כך שמציעה משלוח חינם באמת למי שרוצה לשלוח מוצרים (עד משקל מסוים ושווי מסוים), יחד עם זאת ברגע שרוצים טראקינג נאמבר זה כבר נקרא סטנדרט, אני אישית מעולם לא הייתי בוחר את הסטנדנרט כי לרוב המוכר דורש תוספת מחיר על זה וגם אם לא, זה לרוב מספר מעקב מפוברק ושולחים באקונומיק שיפינג.

כמה נכון :)

קובי

:-)

פורסם
כמה נכון :)

כשגיליתי שהספק שלי עושה לי את זה ואני נאלץ להעביר את המספר השקרי הזה ללקוחות שלי, הופתעתי לא מעט.

 

המספר מעקב יותר נועד לבטח את המוכרים מאשר את הקונים, אני בתור בקונה מעדיף אפילו לא לקבל מספר מעקב, שקרי או לא - פשוט מעדיף שלא.

כי לפעמים יש תקלות ובמידה והמוצר לא מגיע ואיכשהו מופיע במעקב שכן הגיע אני אכלתי אותה, לא אקבל ריפאונד ולא אקבל שילוח מחדש, המוכר מכוסה ואני לא קיבלתי דבר.

יחד עם זאת יש הרבה מאוד מספרי מעקב מפוברקים וכאשר אתה פונה למוכר הוא מפנה אותך לאתר שכביכול קשור לחברת שילוח (כמו FEDEX,DHL וכו' וכו') אתה שם את המספר המעקב והוא אכן נותן נתונים.

שימו לב הדבר הנו תרמית, יש אתרים כאלה בשפע בסין שתמורת סנטים בודדים ינפיקו לך מספר מעקב, אתה סה"כ צריך לציין מאיפה החבילה יוצאת ולאן אמורה להגיע - ומתי כמובן היא יוצאת.

האתר כל כמה ימים מעדכן את החבילה אוטומטית שכביכול עוצרת פה, ממשיכה לשם ומגיעה ליד בזמן הנדרש.

בקיצור, יש להזהר :)

Seat Mii 3Doors

×
×
  • תוכן חדש...