Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום לכולם,

היום בבוקר נסעתי לתומי , ראיתי חבר באתי להוריד את החלון , והפלא ופלא החלון מת, לא למעלה ולא למטה ,

עצרתי בצד ובדקתי את הבעיה.

1. הוצאתי צמת חוטים ,חיכיתי וחיברתי , = מת

2. ניסתי לעשות איפוס לחלונות , = מת

תקוותי הייתה שלא הלך מנוע מרים שמשות , אבל הכן כן זה מה שקרה,

הלכתי לזגג רכב, הוצא לי משופץ ב350 ש"ח כולל מע"מ ועבודה, והוצא לי חדש ב800 ש"ח כולל מע"מ ועבודה

לקחתי משופץ כמובן, אחריות 6 חודשים האם זה תקין?, האם זה מחיר יקר?,

שבררתי בעוד מספר מקומות המחיר היה דומה,

אבל לעומת החדש מצאתי מקום ב600 ש"ח חדש אורגינאל,

עשיתי נכון שלקחתי משופץ , כמה זמן זה יחזיק בערך,

(אני מאמין שזה תלוי במזל של בנאדם , אבל למדתי לא לסמוך על המזל)

תודה ויום טוב לעונים.

מנהלים אנא אם עברתי על חוקי הפורום בלא כוונה לערוך ולא למחוק תודה מראש

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

×
×
  • תוכן חדש...