Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר בדיקת הרכב שלי לצורכי מכירה במכון קומפיוטסט התגלו הממצאים הבאים במנוע.

ברצוני לקבל חוות דעת ממקצוענים מה זה אומר לגבי המנוע של הרכב שלי, מיותר לציין שהלקוח שרצה לקנות את הרכב נבהל, ואני עמדתי בהסכם שהתחייבתי אליו מנוע גיר שילדה והחזרתי לו את מלוא הכסף של הבדיקה כי אני הגון ואמין.

מבקש חוות דעת מקצועית

תמונות מצורפות

 

24747f938386dee3249425d1c9d85d50.jpg

7393e07aed9b9b5a9383ea442e1bdf25.jpg

פורסם

לא מבינים דבר מהתמונה .

דבר נוסף , אם אתה מנסה למכור את האוטו לא כדאי להשקיע 10 דקות ?

לבדוק נוזלים ושמנים ולהשלים אם צריך .

בא קונה פוטנציאלי ורואה שאין שמן במדיד . מה נראה לך שהוא חושב על האוטו ?

פורסם

אני לא ידעתי שחסר, לא נידלקה נורה או משהו מה גם שלפני בערך חודשיים מלאתי שמן אז לא חשבתי שיש בעיה והשמן נעלם. הבחור מקומפיוטסט אמר גם שאין נזילה והאוטו לא מעשן אז לאן השמן הולך?

פורסם

שלום,

ציין בבקשה דגם רכב, שנה וק"מ כפי שנדרש לפי כללי הפורום נטכני.

 

להבא, אל תתחייב לפני בדיקה על שום דבר.

 

אתה יכול להיות הכי אמין והוגן בעולם, אבל מלבד לבדוק שמן לא הייתה לך שום דרך לעלות על הממצאים האחרים לפני בדיקה.

 

אתה למעשה התחייבת על משהו שאתה לא יכול לדעת ולבדוק.

 

רשום באחד הדפים שזו ניסאן פרמיירה. אם אני לא טועה, שיווק של הדגם הזה בארץ הופסק לפני 7-8 שנים כך שמדובר כבר ברכב לא חדש.

 

לא מתחייבים על שום דבר, ועוד ברכב בן 7 שנים ומעלה שכנראה גם צבר כ 100.000 ק"מ או יותר.

 

אתה מספר לקונה את כל מה שאתה יודע ומראה הסטוריית טיפולים. זהו.

רוצה, שיבדוק, לא רוצה שלא יבדוק.

 

אתה לא מכונאי ולא יכול לדעת מה יש בתוך המנוע, וכמובן לא יכול להתחייב על זה.

 

 

תשאל במוסך שלך האם באמת צריך להחליף תושבות מנוע, תשלים את מפלס השמן למקסימום ותעקוב אחרי הצריכה.

 

האם האוטו מטופל כנדרש במועדים שקבע היצרן?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...