Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

קבלתי הודעת תשולם קנס היום ( מצורפת התמונה)על רכב ליסינג לשעבר שלי במהירות 116 ק"מ במקום 90. העברה בוצעה לכאורה ב 10.10.2013 ואני לא מצליח להבין היכן (המיקום המצוין" ב 2 ק"מ 39.6 מדרום ")

מספר שאלות שאשמח לעזרה :

1.האם יש מה לעשות חוץ מלשלם 750 ש"ח ( שבמצבי המובטל לא ממש מתקבלים בברכה.....)?

2. אפוא בכלל הרפורט ניתן (מיקום)

3. למה לוקח מעט שנה לשלוח את הדוח ?

 

תודה רבה לעוזרים

דוח.JPG

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מניח שמדובר בכביש 2 לכיוון דרום, בק"מ ה-39. זה גם הגיוני מפני שהיחידה השולחת היא מתנ"א שרון.

 

יכול להיות שמדובר במצלמה הממוקמת לאחר גבעת אולגה על כביש 2 לכיוון דרום?

פורסם

1. מכיוון שמדובר על מצלמה אלק' הסיכוי נמוך מאוד.

האם זה הרכב שהיה אצלך בתאריך הזה? האם אתה בד"כ נוסע שם?

3. ייתכן שהעיכוב היה בחברת הליסינג?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

ב8 בבוקר (07.58 )הייתי נוסע על כביש 2 מהרצליה לקיסריה ( ולא לכיוון דרום)

וכן הרכב לבטח היה ברשותי בתאריך הנ"ל

תודה

עריכה אחרונה על ידי aalperovich
פורסם

יש באותו האיזור, ממש ליד הכניסה לגבעת אולגה (קצת לפני הגשר) מצלמה לכיוון צפון. בדקתי בגוגל מפות ואכן מדובר על הק"מ ה-39 של כביש 2.

פורסם (נערך)

כתוב בדו"ח "מדרום" כלומר כיוון הנסיעה הוא מדרום לצפון.

 

מה מצב העבירות שלך?

אם אתה עומד בתנאים להמרת הדו"ח באזהרה, כדאי לנסות.

התנאים:

1. עשר שנים רשיון נהיגה.

2. חמש שנים אחרונות ללא דו"חות.

3. הודאה בעבירה.

 

יש עוד כמה תנאים אך הם לא רלוונטים למצב שלך.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
פורסם

יש לי רשיון 20 שנה וכמעט ללא עברות. קיבלתי דו"ח על שיחה בנייד של 1000 ש"ח לפני שנתים .

לגבי המיקום - אני הייתי נוסע כל בוקר מגבעת שמואל ל אור עקיבא - נדמה לי שאולגה זה צפונית מדי

כמו כן מה ששלחתי נקרא הודעת תשלום קנס - אני לא רואה דו"ח ולא ברור לי מהם הנקודות שאקבל.

יש טעם ללכת למשפט ולהתחנן ?

פורסם

מספר הנקודות על העבירה הנ"ל הן 8.

אם קיבלת דו"ח לפני שנתיים אתה לא זכאי להמרה לאזהרה.

הודעת תשלום קנס היא דו"ח בשפת העם.

מחלף אור עקיבא נמצא צפונית לאולגה ולקיסריה.

ללכת לבית משפט לא יעזור לך כי עברת את העבירה וזכור שהשופט לא כבול לסכום הדו"ח המקורי ורשאי לפסוק קנס גבוה יותר על בזבוז זמנו.

פורסם

"התחדשת" ב-8 נקודות.

ראה תצלום מתוך חנ"א. (הציורים של מכוניות המירוץ הם במקור:roll:)

 

מה שהכי מבאס לראות זה, שאם זה היה חצי קמ"ש פחות, היית מסיים ללא נקודות, ועם 500 שקל יותר בכיס. (ראה סעיף אישום 6553).

רק בגלל זה הייתי שוקל (בזהירות רבה. אני לא המלצתי לך כלום. אם ישאלו- לא הייתי פה :-P) ללכת להשפט.

 

עריכה: עד שמצאתי את הסעיף בחנ"א, אייל הקדים אותי. סליחה על ההדהוד.

Untitled-1.jpg

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אנצל את הבמה הצנועה הזו כדי להודות, להלל, לשבח ולפאר את משטרת התנועה הארצית, את חברת מל"מ תים, את בית המשפט העליון שדחה את העתירה כנגד מצלמות המהירות, את שרי התחבורה ובטחון הפנים, את מתנדבי אור ירוק, את חברת גטסו מהולנד, ואת כל שאר המעורבים שעושים ימים כלילות להגן עלינו ועל בני משפחתינו מאימתם של נהגים נורמטיבים כדוגמת פותח השרשור.

כל הכבוד!

פורסם

אשר,

אני מציע לך, בזהירות רבה, ללכת למשפט

במשפט יש שלב ראשון, הקראה, שבו אתה נשאל על ידי השופט האם אתה מודה או לא

מודה, דינך נפסק ונגזר על אתר.

כופר - עובר לשלב ההוכחות

לפני המשפט, שלב ההקראה, דבר עם התובע ונסה להגיע אתו להסדר טיעון על מהירות נמוכה יותר

נראה לי שכולם ייצאו נשכרים:

התובע- משיג הרשעה

השופט - סוגר תיק

אתה - לא מבזבז זמן שיפוטי יקר ועוד עושה 500 ש"ח נטו ליום עבודה.

 

אם לא, תמיד תוכל להודות באשמה המקורית עוד בשלב ההקראה ולשלם את הקנס המקורי.

בהצלחה

פורסם (נערך)

אבי מדובר במצלמה , אין פה שוטר שנתן דוח ביד, אזיי אין שלב הוכחות אין פה מה לעשות עם מצלמה ,במקרה כזה מביאים לבית משפט אך ורק את כיול המכשיר שמגיע מאגף התנועה מדור מצלמות. ולפו״ש מכיוון שזה רכב ליסינג לוקח זמן לאתר נהג ואז יש זמן של הסבה של הדוח.

עריכה אחרונה על ידי ישראל אברהם

×
×
  • תוכן חדש...