Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא באמת פיאט....

שוב,אני לא מתווכח שהתיבות הפלנטריות הופכות לחסכוניות יותר,אבל ברכבים הזולים כמו המיני לא חושב שהם צפויים להגיע,לכן זה החיסרון של רכב מיני עם גיר פלנטרי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אבל ברכבים הזולים כמו המיני לא חושב שהם צפויים להגיע

בגלל זה הרבה יצרנים רציניים מתקינים ברכבים אלו תיבות אוטומטיות רובוטיות או רציפות.

ואפילו עם תיבה מיושנת - צריכת דלק 1/10 ברכב בגודל ועם מנוע כמו של הפיקנטו זה לא סביר. זאת בערך צריכת הדלק שאשתי מוציאה מהפיאט בראבו בפרופיל נהיגה שהוא ברובו עירוני ומדי פעם בין-עירוני פקוק.

פורסם

מסכים.

הפיגוע 107 של אבא רובוטית עושה הכיף 1/18,אם כי בין רציף לרובוט חד מצמדי הייתי מעדיף רציף,פחות חסכוני אבל הרבה יותר נעים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני משער שעיקר צריחת הדלק נובעת מסגנון נהיגה.

עם נהיגה נכונה ומתונה אתה יכול להגיע לצריכה טובה משמעותית.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כנ"ל.

קיה פיקנטו אוטומטית 1/12 ק"מ בנסיעה קבועה עם מזגן. רוב הנסיעות הן בין-עירוניות.

בד"כ נורית הדלק נדלקת אי שם אחרי שעוברים 300-340 ק"מ.

בחורף שנוסעים ללא מזגן, הצריכה מעט יותר טובה בערך כ- 1/13-14.

המכונית עברה כבר 16,000 ק"מ לא שמתי לב לשיפור משמעותי בצריכה עם "הפתיחה" של המנוע.

 

לא ידעת מראש לאן ולאיפה אתה נכנס, לא ביררת פרטים חשובים כמו זה על הרכב?

פורסם

מדהים. אין שום הצדקה לקנות קופסת גפרורים כזו אם היא צורכת יותר ממשפחתית לא חסכונית. לדעתי כיום יש גם ג'יפים חסכוניים יותר.

פורסם

נכון,אם קונים רכב מיני אתה קונה אותו כי הוא חדש וחיסכוני,ופה זה מפספס את המטרה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מסכים.

הפיגוע 107 של אבא רובוטית עושה הכיף 1/18,אם כי בין רציף לרובוט חד מצמדי הייתי מעדיף רציף,פחות חסכוני אבל הרבה יותר נעים.

 

פיגוע 107 - חזק!

 

דווקא מאוד אוהב את הרכבים האלה - אבל באמת הגיר הרובוטי קצת קשה להסתגלות - צריך להיות עם לב שלם כשעושים החלטה כזאת - כל השאר, יש משהו כיפי ברכבים האלה, משהו צעיר, שובב - קשה להסביר עד שנוהגים באחת.

 

לנסיעות ארוכות לא מומלץ - אבל לעבודה וחזרה הביתה ולנסיעות בתוך העיר - אחלה פתרון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבעיה איתם בעיקר בעיר,הם לא מעבירים הילוכים כמו פלנטרי,לכן צריך לעזוב גז לפני העברת הילוך..

מחוץ לעיר אין בעיה איתם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ברוך הבא לשנת 2011...

מכונית בכזה גדול שעושה 10 קמ" לליטר זה ברוך הבא ל 1985

... קונצרן פיאט רוכש את התיבות החדשות ביותר של ZF, עם תשעה הילוכים.

פיאט מוכרים בארה"ב דגמים שנמכרים באירופה עם רובוטי חד מצמדי עם הגיר של ZF.

ה 500 האמריקאית היא עם גיר כזה, גם האבארט.

....

תסביר להם מה זה צריכת דלק של מכונית קטנה.

כמה אתה עושה?

 

אני כולכך אוהב לצחוק על הפיקנטו.

אייל

פורסם

הפנדה עשתה העירוני בלבד כ 15.5 בין עירוני כ 1/17.5, כביש 6 כ 1/20.

המיצובישי בתידלוק הראשון עדיין בהרצאה משולב עשתה כ1/14.5,מדובר על הרציף,מחוץ לעיר כנראה תעשה כמו הפנדה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
פיאט מוכרים בארה"ב דגמים שנמכרים באירופה עם רובוטי חד מצמדי עם הגיר של ZF.

ה 500 האמריקאית היא עם גיר כזה, גם האבארט.

אני חושב שזה אייסין 6-הילוכים.
פורסם
לדעתי כיום יש גם ג'יפים חסכוניים יותר.

 

איזה JEEP עושה 1:10 בעיר?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בהנחה שמדובר בהרבה נסיעות עירוניות וצפופות בפקקים\רמזורים\חיפושי חנייה וכאלה אז קשה לצפות לצריכה טובה יותר מזה.

גם אצלי ביונדאי גטס שנת 2008 שיש לה מנוע גדול ובזבזני עוד יותר , צריכת הדלק העירונית עומדת על סביבות ה1 ל9 , אבל ברגע שיוצאים מחוץ לעיר הצריכה משתפרת פלאים עד ל14 ק"מ לליטר. לכן לדעתי לא ניתן לקבוע צריכת דלק גבוהה על סמך נסיעות עירוניות בעיקר.

פורסם
אז קשה לצפות לצריכה טובה יותר מזה.

אפשר בהחלט לצפות לצריכה טובה יותר.

כפי שכבר הזכרתי - אני גר בלב איזור המרכז ורוב הנסיעות שלנו או עירוניות או במתווה פקוק. צריכת הדלק שהשגנו במספר מכוניות שהיו ברשותנו בתקופה האחרונה - קורולה 09 אוט', מאזדה3 11 אוט', פורד פוקוס 13 רובוטית, פיאט בראבו 09 רובוטית נעו בין 9 ק"מ לליטר במקרה הגרוע ביותר (וזה היה ממש גרוע) ועד 15-16 ק"מ לליטר במקטעים שהיו בין-עירוניים ברובם.

כל המכוניות האלו כבדות וחזקות יותר מהפיקאנטו.


×
×
  • תוכן חדש...