Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד רכבים לעם הפשוט: סנוניות ראשונות של המותג "דאצ'יה".


omar87
שימו לב! השרשור הזה בן 3086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקנות VAG בשביל שקט נפשי?

 

זה לא קצת... נוגד את הדעה הרווחת בפורום?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

המנוע של האיביזה מאידך אמין ומוכח. האיביזה המדוברת מאובזרת למדי (לא מדובר על האוטומטית העירומה) ואם אני לא טועה האיביזה עברה מבחן ריסוק נוסף אחרי מתיחת אמצע החיים.

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה, זה עדיין VAG (יקר בטיפולים ולא אמין, לפי סקר דעת קהל)

רוצה שקט נפשי? תמצא אותו בטויוטה, בטח שלא בסיאט

והאחריות הקצרה ממש לא תורמת לתדמית הזאת

 

ושוב, מי יעדיף איביזה רפרנס "גרסת קשישתא" עם טאסות על פני זה:

sandero_stepway_B52_700x380_prestige_GD1.jpg

 

riddle me that

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של האיביזה מאידך אמין ומוכח. האיביזה המדוברת מאוכזבת למדי (לא מדובר על האוטומטית העירומה) ואם אני לא טועה האיביזה עברה מבחן ריסוק נוסף אחרי מתיחת אמצע החיים.

 

הנה רמת איבזור , תבדוק באתר , עכשיו לך תעשה ביטוח על שניהם (תבדוק ב-WOBI) תגלה שב-3 שנים תחסוך עוד כמה אלפי ש''ח (לעצלנים - ביטוח איביזה זה 5.5 אלף בשנה, ביטוח דא'ציה סאנדרו סביב 3.5 , כן כן מקיף וחובה) . מה זה נותן ? חיסכון נטו של 6 אלף ב-3 שנים... שווה ?

 

על מרווח גחון , מנוע עדיף, ועוד כבר אמור לך :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא איך תראה ירידת הערך של המותג, משהו שהוא בגדר נעלם.. זה סיכון שאני אישית, לא הייתי לוקח אלא אם העסקה הייתה מומתקת בעבורי, בסגנון "הצעה שאי אפשר לסרב לה".

 

מחיר של 70 אלף זה פשוט קרוב מידי להצעות סולידיות יותר של מתחרים מבוססים.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא איך תראה ירידת הערך של המותג, משהו שהוא בגדר נעלם.. זה סיכון שאני אישית, לא הייתי לוקח אלא אם העסקה הייתה מומתקת בעבורי, בסגנון "הצעה שאי אפשר לסרב לה".

 

מחיר של 70 אלף זה פשוט קרוב מידי להצעות סולידיות יותר של מתחרים מבוססים.

 

ממש לא קרוב, אחותה הצרפתיה של סאנדרו - רנו קליאו עם אותה רמת איבזור ואותו מנוע עולה 15 אלף ש''ח יותר... וגם שם גרסא פחות מאובזרת :) לא ''עלק ג'יפון'', ובלי מולטימדיה ושוט'.

 

ב70 יש לרוב רכבים עם מרכיבים מיושנים שגם יקרים יותר באחזקה / ביטוח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין לא מבין איך אתם חושבים שההצעה של קרסו אטרקטיבית כשיש איביזה ששקולה לה, באותו מחיר.

 

עצם זה שסנדרו מוגבהת (בניגוד לג'יפונים של המתחרים, הרכב זהה לחלוטין לסנדרו הרגילה, ומגיע עם אותו הסטיילינג העלוב) נראית לכם נאה מאיביזה אומר דרשני. רציני שהדאצ'יה נאה יותר?!

 

מתוך סקרנות, יש פה עוד מישהו שהיה חותם על טופס הזמנה של סנדרו על פני זה של איביזה?

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

So?

אני מזכיר לך שיונדאי גטס, רכב שזכה כאן להצלחה אדירה וגם היום מבוקש בשוק המשומשות נמכר כאן עם רמת אבזור של עולם שלישי, מזל שהתקן מחייב כרית אוויר. גם הספייס סטאר והאטראז' נמכרות כמו לחמניות טריות אחרי יום כיפור בבני ברק.

באנלוגייה שלי השוותי את דאצ'יה לסקודה כי הן מאוד דומות. שתיהן היו חברות רכב נכשלות והיום מצבן שונה לחלוטין. אומנם סקודה הלכה בכיוון אחר מזה שאליו צועדת דאצ'יה, אבל אי אפשר להתעלם מהעניין שבעל בית מבוסס עומד מאחורי שני המותגים האלה.

 

כמו שאני רואה את זה דאצ'יה משחקת חזק על המחיר. סופר מיני שנראית כמו ג'יפון ב 70K וג'יפון full size ב 90K זה שבירת שוק. אז אולי אין מותג נחשב ואין אבזור "לקשרי", אבל תן לישראלי מחיר טוב וקנית אותו. חוץ מזה ולדעתי ההצלחה הגדולה תגיע דווקא מכיוון הלודג'י והדוקר.

 

איתמר

 

גם אני חושב שההצלחה תגיע מכיוון הדוקר, מסחרית במחיר כזה זה מוצר שלא קיים, אולי פיאט פיורנו בסיסית וחלשה נמכרת במחיר דומה במבצעים אבל זה רכב קטן וחלש יותר.

 

לגבי סנדרו מול איביזה, נתחיל מזה שהאיביזה מאוסה מאוד ויש אפשרויות עדיפות עליה.

אם הייתי בהתלבטות הזאת הייתי בודק את הסנדרו כאלטרנטיבה אטרקטיבית לסופר מיני ידניות עם ערך מוסף בדמות עיצוב נאה בעיני ויכולת ירידה לשבילים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין לא מבין איך אתם חושבים שההצעה של קרסו אטרקטיבית כשיש איביזה ששקולה לה, באותו מחיר.

 

עצם זה שסנדרו מוגבהת (בניגוד לג'יפונים של המתחרים, הרכב זהה לחלוטין לסנדרו הרגילה, ומגיע עם אותו הסטיילינג העלוב) נראית לכם נאה מאיביזה אומר דרשני. רציני שהדאצ'יה נאה יותר?!

 

מתוך סקרנות, יש פה עוד מישהו שהיה חותם על טופס הזמנה של סנדרו על פני זה של איביזה?

 

איפה אותו מחיר? אתה מבטל הפרש של 6K במחירון כאילו זה פינאטס.

מה עם ג'אנטים? לא תוסיף? ודיבורית קבועה? וגגון?

 

עדיין אותו מחיר?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והאיביזה לא מגיעה עם מולטימדיה, הגה מצופה עור, חיישני לחץ אוויר, בקרת שיוט וכו...

בהשוואה לסנדרו - האיביזה פשוט לא משתלמת. אולי עיצוב הפנים שלה יותר מוצלח, אבל מעבר לזה אין לה מה להציע יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכנסתי לאתר בריטי עם מחירי מכוניות חדשות ועשיתי השוואה כדי שנקבל אינדיקציה מה צריך להיות המחיר בישראל של דאציה סנדרו סטפווי.

רכב ודגם מחיר באנגליה מחיר בארץ (במבצע חבר )

קיה ריו סדאן 1.4 ידנית 84000 ש"ח 80000

קיה פיקנטו 1.0 57000 60000

 

זה אומר שבהתאמה די טובה מחירי המחירון די זהים לאותו דגמים שקניתי בארץ- אומנם במבצע חבר אבל זה השוואה אחד לאחד

 

ועכשיו לדאציה

דאציה סטפווי 09. 60000 70000

 

זאת אומרת שהמחיר גבוה ב 10000 ש"ח ממה שהיה צריך להיות .

הנתונים מאתר HONEST JOHN עם השוואה מדוייקת של הדגמים עם האיבזור (מזגן וכו)

עריכה אחרונה על ידי zvir

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר להשוות את מחירי ישראל לחו"ל, תפסיקו כבר עם זה. השוק הישראלי שונה בכל הפרמטרים ולמחיר בחו"ל אין ולו טיפת קשר למחיר בארץ.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה אותו מחיר? אתה מבטל הפרש של 6K במחירון כאילו זה פינאטס.

מה עם ג'אנטים? לא תוסיף? ודיבורית קבועה? וגגון?

 

עדיין אותו מחיר?

 

כבר אמרנו שהיא נמכרת ב-70 בלי קושי. יש בקרת שיוט ויש TPMS באיביזה המדוברת. תקראו טוב טוב את המפרטים חברים. מודה שלסנדרו יתרון מסוים באבזור, אבל הוא לא משמעותי כדי לפצות על פערי האיכות.. שוב, באמת שאני לא אנטי דאצ'יה, אבל אני הייתי חותם על איביזה תחתיה בלי להסתכל אחורה. להזכירכם, האיביזה יושבת על הפלטפורמה של הפולו הנוכחית בעוד הסנדרו על שעטנז של קליאו דור קודם וזה שלפניו!

 

הייתי שמח אם היה כאן רכב ששובר את השוק כמו שהאלטו עשתה בזמנו. במקום זאת, הסנדרו המאוברת של קרסו מנסה לחדור לליגה גבוהה מיכולתה. חבל.

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...