Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברכב הנ"ל התחילה להדלק מנורת כרית אויר מהבהבת

הלכנו למוסך מורשה שאיפס את התקלה ועכשיו התקלה חזרה שוב אחרי 3 חודשים.

בזמנו שהיינו במוסך אמרו לנו שאם זה לא יפתר התיקון יעלה בסביבות 5000 ש"ח כדי להחליף איזה חלק (לא יודע איזה).

מישהו יכול לייעץ לנו מה מומלץ לעשות

 

 

[ATTACH]388980[/ATTACH]

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

קרא כאן בד"כ זו הבעיה במאזדה .

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?529455

-נורית-כרית-אוויר-נדלקה-מאזדה-3&highlight=%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%AA

 

מתחת למושבים הקדמיים יש קונקטור (מחבר) שלפעמים מתנתק וגורם לזה.

תבדוק מתחת למושבים אם זה מנותק במקרה ואם כן, תחבר חזרה. ,,

לא צריך לפרק את המחבר .

לחץ בחוזקה על החיבורים לוודא סגירה חזקה - בד"כ זו הבעיה .

ראה דיונים אחרים בנושא .

וכאן התשובה כי הוא הצליח לחבר את המגעים

הצלחתי לסדר את הבעיה ,כפי שאמרת מגעים רופפים.

הרבה תודות לכם! , והמשך יום מושלם .

 

א - http://www.carsforum.co.il/vb/showth...A8%D7%99%D7%AA

ב - http://www.carsforum.co.il/vb/showth

 

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה רבה!!

הבעיה נפתרה.

זו הייתה בעיה בחיבורים.

סתם לידע כללי הלכנו למוסך מקומי בעיר שלנו ומבדיקה שלו אמר שרית האויר במושב הנהג לא תקינה וצריך להחליף את כל הכסא! !!

 

לידע כללי אני רואה הרבה שנתקלים בבעיה הזו האם זו לא תקלת ייצור של היבואן ומצריך ריקול או משהו כזה?

זאת ממש בעיית בטיחות חמורה!!

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם
הבעיה קורית בהרבה מכוניות מתישנות.

הפתרון האמין היחידי הוא ניתוק המחבר והלחמת החיבורים באופן קבוע.

לא חייב לבטל את הקונקטור אפשר להשאיר אותו רק לעשות לא גישור

×
×
  • תוכן חדש...