Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם ככה כנראה עדיף לשים את רוב ההשקעה על משהו יותר מנייתי.

 

"משהו יותר מנייתי"? מה זה המשהו הזה?

לא דיסקו, לא אושרי ולא אני לא אמרנו מנייתי. מניות הן דרך השקעה לגיטימית כחלק מתיק השקעות מפוזר. מכאן ועד "רוב ההשקעה" הדרך רחוקה.

יעוץ השקעות מקצועי לוקח בחשבון לא רק את מאפייני השוק המשתנים אלא גם את מאפייני המשקיע כגון גיל, תוכניות והתחיבויות,הון נוכחי וצפוי ועוד ועוד.

 

אם דבריך נכתבו כטריגר לתגובה, מילא. אך אם זו הסקת המסקנות האמיתית, אולי כדאי להתעכב עם תוכניותיך , לקרוא חומר ולקיים שיחות- להעשרה- לא להחלטה מיידית עם אנשי מקצוע ועם אנשים בוגרים שאתה מעריך כשקולים במיוחד, רצוי כאלו שהיו עדים למשבר או שניים בשוק ההון.

היזהר מקוסמים הנותנים לך פתרונות קלים מדי. אני תמיד חושש ממלכודות דבש.

פורסם
לא בטוח שהבנתי שאלתך.

 

השאלה הייתה מופנית לאיציק. מקבל את מה שרשמת. בגדול יש לי סכום גדול שמושקע בקרנות סולידיות ואני רוצה לקחת סכום נוסף יותר קטן ולבחון איתו השקעה לטווח קצר בדברים יותר מסוכנים.

פורסם

יש לי בתיק שתי מניות שקניתי לא מזמן.

אחת הרוויחה 27%, השניה הפסידה 31%.

שתיהן נקנו באותו היום.

איזו מהן תעדיף?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אחת לפי כמות המזומנים בקופה, השניה בגלל הטכנולוגיה ופוטנציאל הצמיחה.

אבל מה זה משנה - איזו מהן היית בוחר - את זו שירדה או את זו שעלתה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

זאת שעלתה יכולה לרדת וההיפך.

בדרך כלל תנודתיות כאלה מראה שמדובר בנכסים לא יציבים.

 

אגב, אני מכיר אנשים שעשו כסף טוב מרכישות רק של "אג"ח זבל", זה סיכון גבוה מאוד, אבל תמיד חלק קטן מהאג"חים חוזר להיות נזיל ומקבלים סכום מאוד גבוה ביחס למחיר הרכישה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אחת לפי כמות המזומנים בקופה, השניה בגלל הטכנולוגיה ופוטנציאל הצמיחה.

אבל מה זה משנה - איזו מהן היית בוחר - את זו שירדה או את זו שעלתה?

 

אם הבחירה שלך נעשתה אחרי לימוד והבנה של החברה ולא בגלל המלצה של נהג מונית

אז בוודאי את זאת שירדה , כי יש סיכוי לתיקון חזרה

 

ככלל , אני חושב שעדיף לקחת מניות של חברות גדולות מחלקות דיבידנד , רצוי מתוך DOW 30 לאורך זמן מוכיחות את עצמן.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...