Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני נוסע להונגריה ל-4 ימים. רציתי לדעת, האם מומלץ לעשות ביטוח רפואי דרך קופת החולים בארץ? שמעתי שזה 80 ש"ח, כך שנראה לי שכדאי.

 

תודה.

:idea:
פורסם

כן.

במידה ואתה נקלע לבית חולים (חלילה) עלות הטיפולים מפלצתית (200 יורו רצו מאיתנו ביוון על עירוי), הביטוח הזה מחזיר לך את הכסף במקרה ואתה נקלע למצב כזה בחו"ל. כמו כן הם גם נותנים ביטוח על גניבה (מלבד טלפון, כסף ומשקפיי שמש).

פורסם

אנחנו מסתפקים בביטוח החינמי של כרטיס האשראי בנסיעות לאירופה.

המגבלה המהותית היחידה שלו היא תקרה של 2000-3500$ ליום אשפוז (תלוי בסוג הכרטיס).

להערכתי (ובניגוד למה שהמוקדנים שמוכרים את הביטוח המשודרג אומרים) זה מספיק באירופה, בטח במדינה כמו הונגריה.

 

כשטסנו לניו יורק שילמנו כמה דולרים נוספים (סדר גודל של 1.60$ ליום) בשביל הביטוח המשודרג שהוא ללא הגבלה פר יום אשפוז, עלויות הטיפולים הרפואיים בארה"ב פסיכיות לחלוטין.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אכן 80ש"ח (או 21$,עלה לי דרך הראל,כשנסעתי לארה"ב)

כדאי כי זה בקושי אחוזים בודדים מסך השקעת הטיול שלך.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

80 ש"ח לארבעה ימים זה מופקע.

בהראל מבטחים ב2 דולר ליום:

http://www.harel-net.co.il/cal/pass_firstclass.html

ואם מוותרים על ביטוח לכבודה (מיותר - את התכשיטים ששווים מליונים תשאירו בבית. דברים כמו פלאפון ממילא לא יכוסו) אז 1.80$ ליום כלומר 7.20$ לארבעה ימים שהם 25 שקלים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כפי שרשמו לפני 2 דולר ליום כולל בריאות ומטען בתנאי שהבריאות טובה ואין שום מחלה כרונית או לקיחת תרופה על בסיס קבוע.

גילוי נאות- אני סוכן נסיעות ומציע גם את השרות הזה, בין היתר.

סלע

פורסם

הכרחי? תאמר לי אתה- חבר החליק בתאילנד מאופנוע, עלות התפרים שעשה- 7 אלף שקל.

חבר אחר הזדהם לו פצה ברגל, תרופות+טיפולים+ייעוץ רופא עלו לו 4 אלף שקל.

 

לכל אחד מהם הביטוח עלה 2.1 דולר ליום. (חודש ימים, תעשה את החישוב לבד סומך עלייך)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

ביטוח רפואי בחו"ל הוא חובה. חשוב גם כי במידה ויש מחלות רקע לציין אותן ולא להסתיר.

אישית - למרות האפשרות לקבל ביטוח רפואי חינם ומורחב דרך כרטיס האשראי אני דוגל בגישה שמה שעולה אפס שווה אפס.

קונה ביטוח בכסף מלא.

חשוב לציין כי חבר שנפגע קשה בטיול במדינה שאין לה קשר דיפלומטי איתנו, חולץ משם בעזרת הביטוח של כרטיס האשראי כולל הטסה מורכבת לארץ במטוס אמבולנס פרטי, הכל על חשבון הביטוח - אז אולי זה כן שווה משהו...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

סיפור אישי כואב

יום לפני טיסה לנופש משפחתי בחול, הבן שיחק כדורגל עם חברים ומוט ברזל נתקע לו ברגל.

הבן אושפז בגלל הזיהום.

לנופש לא יצאנו

לבטל אי אפשר בדקה ה90

הביטוח הרפואי שעשינו בקופת חולים כללית החזיר את עלות הטיול עד השקל האחרון!

 

עדיין מתלבט? :wink:

 

תהנה בהונגריה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

אם מדובר בטיול רגיל למדינה מפותחת, ללא ספורט אתגרי וכאלה, אני מפעיל את הביטוח של כרטיס האשראי.

בחלק מכרטיסי האשראי יש כיסויים גבוהים מאוד יחסית (אצלי למשל יש כיסוי עד 650K$).

פורסם

מסקר שוק קטן שעשיתי בחורף לפני הנסיעה לבולגריה לטיול סקי.

מצאתי שדווקא הביטוח של קופת חולים מכבי יצא הכי זול והכי מקיף,כולל ספורט אתגרי.

יצא לי כ80 ש"ח ל6 יום.

אז 80 ש"ח ל4 ימים ללא ספורט אתגרי נשמע קצת יקר.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אמא שלי לפני כמה שנים אמא שלי הייתה בשוויץ והחליקה על המדרכה ונדרשה לעשות ניתוח ביד למזלה היה לה ביטוח אחרת היה לה בלאגן,

זה כמו חנייה,אתה יכול להחנות באדום לבן בחינם או להיכנס לחנייה ליד ולשלם 20 שקל,לא תפסו הרווחת,תפסו שילמת כפול...

Vw Polo GTI

×
×
  • תוכן חדש...