Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל מה מונע מאותו משתמש שלקח את המכשיר לכמה דקות להפעיל את הדבאגינג מוד בעצמו במקרה והוא כבוי?

 

אני מקפיד לא להביא את המכשיר לאף אחד, אלה אם כן אני רואה מה נעשה בכל רגע. הפחד העיקרי הוא רק מגניבה\אובדן, אבל גם שם יש שלל patterns וסיסמאות בשביל למנוע מלגשת לדברים הרגישים.

 

את הגישה מרחוק של גוגל עשיתי לפני כחודש למכשיר שלי, בעקבות שרשרור אחר שרץ פה. היה צריך לשלוח איזה חבילה ולאשר אותה במכשיר, אחרת הרבה פונקציות של השתלטות מרחוק חסומות.

 

 

עריכה: אין איזה אפשרות לעשות איפוס בעזרת שילוב של מקשים כלשהם?

פורסם

נראה לי שאם תכנס לריקוברי מוד, עם כפתורים של הווליום תבחר factory reset ואז תקבל טלפון בתול ונקי.

הנה סירטון:

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אבל מה מונע מאותו משתמש שלקח את המכשיר לכמה דקות להפעיל את הדבאגינג מוד בעצמו במקרה והוא כבוי?

 

אני מקפיד לא להביא את המכשיר לאף אחד, אלה אם כן אני רואה מה נעשה בכל רגע. הפחד העיקרי הוא רק מגניבה\אובדן, אבל גם שם יש שלל patterns וסיסמאות בשביל למנוע מלגשת לדברים הרגישים.

 

את הגישה מרחוק של גוגל עשיתי לפני כחודש למכשיר שלי, בעקבות שרשרור אחר שרץ פה. היה צריך לשלוח איזה חבילה ולאשר אותה במכשיר, אחרת הרבה פונקציות של השתלטות מרחוק חסומות.

 

 

עריכה: אין איזה אפשרות לעשות איפוס בעזרת שילוב של מקשים כלשהם?

 

אם יש לך סיסמה או Pattern אין לו גישה להגדרות להדליק USB Debugging, אם ה-USB Debugging דלוק זה לא משנה שהטלפון נעול, הוא עדיין יכול לעשות איתו מלא דברים.

 

נראה לי שאם תכנס לריקוברי מוד, עם כפתורים של הווליום תבחר factory reset ואז תקבל טלפון בתול ונקי.

הנה סירטון:

 

זה יכול לעבוד, הבעיה היא שהמסך הלך אז קשה לדעת מה קורה מבחינת המכשיר

 

תוריד KEIS של סמסונג, תחבר את המכשיר ותאפס אותו מהתוכנה להגדרות יצרן.

 

דרך KIES3 אין אופציה כזו, יש Backup, Restore, Sync, Emergency Firmware Recovery, Firmware Upgrade and Initialization.

אגב Firmware Upgrade and Initialization מחזיר שגיאה ש-I9300 לא נתמך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא חייבים מסך בשביל זה, זה כולה לראות בסירטון כמה לחיצות צריך ללחוץ למטה ואיזה כפתור ללחוץ, אני בטוח שאם יש לו אז 4 עם ריקוברי מקורי אז הוא יכול לכניס את 2 המכישירם למצב ריקוברי ובמקביל להיסתכל על האס 4 ולבצע את אותן הפעולות באס 3 שלו.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

דרך KIES3 אין אופציה כזו, יש Backup, Restore, Sync, Emergency Firmware Recovery, Firmware Upgrade and Initialization.

אגב Firmware Upgrade and Initialization מחזיר שגיאה ש-I9300 לא נתמך.

 

RESTORE או RECOVERY

פורסם

Restore Data דורש קובץ נתונים לשחזור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני רק שם את זה פה שאולי זה יעזור למישהו אחר באותו המצב שרוצה לגבות את המידע ממכשיר עם מסך שבור:

Control a Device with a Broken Screen From the Comfort of Your Windows PC

 

http://www.xda-developers.com/android/control-a-device-with-a-broken-screen-from-the-comfort-of-your-windows-pc/

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

גם במקרה הזה הוא צריך ש usb debugging יהיה מופעל, מה שהוא לא יכול לעשות כי המסך שבור.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

למה להסתבך עם adb כשאפשר לעשות factory reset מהמכשיר עצמו?

 

ראשית תחבר את ה USB ותמחק את כל המידע מהמכשיר.

 

לאחר מכן, כבה אותו ואז לחץ על

volume up

Home button

Power button

על שלושתם בו זמנית לחיצה ארוכה והמכשיר ידלק למצב שנקרא

Recovery mode

שם תוכל לדפדף בתפריט באמצעות הכפתורים וללא שימוש בטאץ של המסך.

נותר לבצע factory reset

Wipe cache partition

ולא יהיה זכר לחשבון ה Gmail

פורסם

כנראה שלא קראת את כל ההודעות בשרשור, זה בידיוק מה שהצאתי לו לעשות כמה הודעות מעל.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

המון תודה לכולם על העזרה! אין עליכם :-o

 

Slava 1982, liav.h אני ניסיתי לעשות את מה שהצעתם אך לצערי לא הצלחתי. כשהטלפון נדלק במצב הזה הוא (כנראה) לא משמיע קולות ואין לי אפשרות להבין מה קורה איתו, האם הוא נדלק או לא, במצב ריקברי או רגיל ... קשה לעשות את זה על עיוור, במיוחד כשעושים את זה בפעם הראשונה.

 

עדכון: בסוף הטלפון נמסר לתיקון איך שהוא, והוחזר כעבור כשעתיים לבעלים החדשים שלו (עבר יד בתוך המשפחה). עלות התיקון הסתכמה ב-600 ש"ח. הגברת אגב, התחדשה ב-LG G2, טלפון מגניב לאללה.

 

שוב, תודה רבה לכל העוזרים!

×
×
  • תוכן חדש...