Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Volvo funday - או - וולבו - ממש לא מה שחשבתם...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

+1

 

מבלי להפחית בחשיבות של נסיעת התרשמות ודווח בפורום, מישהו מהמשתתפים בכלל קונה פוטנציאלי?

 

בהחלט, אבל היבואן לא נתן לנו את הרכבים כדי שנחליט אם לקנות או לא אלא כדי שנגיד מה דעתנו עליהם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

כן, יש כמה, אבל לא בגלל זה הם היו שם. מי שהיו הם אנשים שבשל השתתפותם המשמעותית בפורום משפיעים גם על דעתם של אחרים, ולכן יבואנים מעוניינים לחשוף את כלי הרכב שהם משווקים ע"מ שהם יוכלו לענות מתוך ידע ויקחו גם את את כלי הרכב שהם משווקים בחשבון כשהם מייעצים לגולשים מה לרכוש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

^ zvit למה לא נהגת ברכבים?

 

דווקא היה מעניין לשמוע את התרשמותך מהנהיגה עצמה, ולקבל פרספקטיבה ממישהו שגילו רם יותר משאר חברי הפורום שהשתתפו במבחן ואני מניח שהדרישות שלו מרכבים הם יותר פרקטיות מאשר ספורטיביות (אם אני לא טועה בהערכותיי) ולא כמו שאר חברי הפורום החוליגנים שהשתתפו באירוע :-)

 

בגדול הייתי מעוניין לקבל רושם על הרכבים בחיי היום היום ואיך ההרגשה בהם לעומת רכבים משפחתיים שכולנו מכירים.

 

האם ההבדל באיכות של חומרי הפנים, השקט, איכות הנסיעה והביצועים מוחשי.

 

ספיציפת איך הוולו XC90 לדעתך לעומת הסקודה ייטי העממית שלך :-) בפרמטרים פרקטיים. הם לא באותה הקטגוריה אבל מה התרשמותך בכל זאת, בניכוי הביצועים הבהמתיים של הוולוו אשר בדגמים ההתחלתיים שלה לא קיימים בצורה כזאת.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

האמת היא שלצד החוליגניות, כפי שקראת לה, של חלק נכבד מהנהגים באירוע, הדרישות שלהם לפרקטיות בד"כ גברו. חלק לא קטן מהנהגים (כולל הח"מ), על אף שאוהב ונהנה לנהוג מהר, נוהג הרבה - ועל כן שיקולי פרקטיות ונוחות לא זרים להם. לכן, אם תקרא שוב, תראה הרבה התייחסות למושבים, למשל, ותראה שאצל משתתפים רבים ה-S60 הפשוטה (והנוחה יותר) הייתה מצטיינת היום.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא נהגתי כי אני זקוק למנגנוני עזר בנהיגה שלוקח לא מעט זמן להתקנים כשביום מבחנים כזה קשה גם להשתדל שכל האנשים ינהגו וגם להשבית רכב חצי שעה לצורך התקנה. סיכמתי עם מארגני האירוע שאנהג במועד אחר. לעניין הXC90 הוא לא נכח במבחן כי הוא לקראת סוף דרכו הארוכה. נהגתי בו בעבר, והוא לעניות דעתי גדול ומגושם מדי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

אמנון ברור לי שההערה שלך לגבי "חוליגנים" נאמרה בבדיחותא, אבל חשוב להבהיר שכאמור הזווית שרובינו ניסינו לכסות היא האם הרכב יכול להיות חבילה כוללת תחרותית, בעיקר בקשר לנוחות, אמינות, כלכליות ותחושה כללית, ו(מבחינתי לפחות) פחות ביצועים.

 

לאחד רכב פנאי יוקרתי ואולי שוקל מחליף, לאחד ייטי והוא בכלל חובב וולבו ואחר בכלל מחזיק בשני רכבים שונים אחד מהשני בתכלית (גרזן+ארנק של תימני) בעוד ישבנו מתגעגע לנבלת סיטרואן C5 ישנה והוא תוהה איך הוולבו בתור חבילה שתעשה כל אלה.

 

צירוף נקודות המבט המגוונות הוא מה שעשה את המבחן הזה, כמו אחרים לפניו, למוצלח ביותר בעיני.

עריכה אחרונה על ידי Tzvika-Pick

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)

הסקירות שנכתבו מגוונות ונהניתי לקרוא אותם ותודה באופן אישי לחברי הפורום שטרחו ושיתפו אותנו בהן :wave:

 

אבל תמיד טוב לקרוא סקירה מעוד זוית של אדם הנמצא בסטטוס אחר....

 

zvit התכוונתי לוולוו xc60 שנכח באירוע ובטעות רשמתי XC90.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

להשוות את הדגם שנסענו בו XC60 T6 לייטי - זה לא כוחות בשום פרמטר. אם היה מדובר בדגם ה-D5 היה על מה לדבר - כי ההבדלים לא גדולים כל כך.

 

כעקרון אני נוטה לכלי רכב צנועים עם יכולת גבוהה (כמו הייטי TDI) הטיגואן TDI שעולה בערך פי שתיים מהייטי נותן בבסיס אותו הדבר. ה-XC60 הוא בסגמנט קצת יותר גבוה הוא יותר נוח ויותר מרווח. כמעט ברור לי שלו הייתי צריך לבחור בין טיגואן ל-XC60 (שניהם דיזל) הייתי הולך על האחרון (מחירם דומה) הייטי הרבה יותר טוב מבחינת תמורה לכסף, אבל הלקוח הטיפוסי של וולוו שהתדמית, הסמל והאבזור מהווים משקל הרבה יותר משמעותי בהחלטה מה לקנות מאשר העלות, כנראה שאפילו לא יטריח את עצמו לאולם התצוגה של סקודה לפני שיקבל החלטה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אמנון, אני גם חושב שזה חסר משמעות להשוות את ה XC60 לייטי. הייטי היא ככל הנראה כפי שציין צבי,

תמורה טובה לכסף, אבל לא באותו הלבל.

כפי שכתבתי, אני התרשמתי מאוד מהרכב, הוא בנוי טוב, מושבים נוחים מאוד, יש אווירה יוקרתית ברכב,

אבל לא כזו הצועקת ומנקרת. אני הייתי רוצה קצת יותר קשיחות בקדמת הרכב, כי תחת פניה הדוקה

יכולת להרגיש את הנדנוד של החלק הקדמי, אבל אני מניח שהייתי מקבל בתמורה נוחות יומיומית מופחתת.

מה שכן, תג המחיר של ה R Design הוא גבוה, ולכן הייתי בוחן גרסאות ״פשוטות״ יותר שאולי יתנו מענה

דומה, אבל תמורת פחות זוזים.

פורסם

עוד נקודה קטנה להבהרה: ניסיתי לברר איך קרה שמצאתי את ה- S60 Rdesign כרכב נוח (יחסית - כן?) בעוד שחבר פורום אחר שהשתתף באותה הנסיעה התלונן בדיוק על הנקודה הזו - ובכן ההסבר פשוט, מושב הנהג (והנוסע) כל-כך טוב שהוא מרכך את כל תחלואי הדרך, הוא מאידך ישב על המושב האחורי ושם זו כבר אופרה אחרת.

פורסם
ניסיתי גם להבין את זה. קיבלתי תשובות הזויות עד מביכות.

בתאכל'ס - עדיף שתהיה משתמש כבד ומעורך ובעיקר זורם עם הראש של מי שמחליט...

 

 

 

לצערי נבצר ממני להגיע לאירוע אבל המידע שהחברים סיפקו פה בהחלט יתן פרספקטיבה יותר טובה וידגיש למה צריך לשים לב במיוחד בבחינת התאמה של הרכבים שנבדקו לרוכש הפוטנציאלי.

 

שי, אתה חושב שאתה מסוגל לכתוב סקירה כזו או שרק תייללל למה הקולה היתה בטמפ' של 6 מעלות במקום 5.5, למה רכב המבחן היה בצבע אפור עכבר ולא ירוק נזלת ולמה אחד המנהלים נסע 138.632 מטרים יותר מ"פשוטי העם"?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חבר'ה בואו נשאר בנושא המרכזי והוא הרכבים השונים בארסנל הישראלי של וולבו.

 

תהיות לגבי שיקולי ההנהלה ייעשו בפרטי מול נציג ההנהלה החביב על הפונה, ומעכשיו יימחקו מהשרשור בהתאם לכללי הפורום.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)

בספטמבר 2013 פנה אלי מנהל מהפורום בעקבות השתתפותי בשרשור על דגם מסויים שעומד להגיע ועניין אותי.

עמדתי הייתי שהקונפיגורציה שמגיעה מחטיאה חלק מרוכשים פוטנציאלים וגם אותי.

בגלל השרשור, היבואן פנה אליו ובחן קיום מפגש עם נציגי הפורום. המנהל הציע לי להצטרף.

ביקשתי מהמנהל לשמור על אנונימיות כפי שמקובל בפורום, לפחות עד שאדע מה יהיה אופי המפגש עם היבואן.

לבסוף, הפגישה לא נערכה.

 

המנהל פנה אלי ב 17/5 סמוך לפרסום הודעתי ואמר לי שהסיק שבגלל ענין האנונימיות שהעלתי לא אתעניין בהשתתפות במבחנים שהפורום עורך לכן לא זומנתי.

אי הבנה... זה קורה ומקובל. מכאן שגם הצעתי לו מיד שתגובתי המקוממת תמחק.

 

השרשור הזה טוב - וחוות הדעת של החברים בהחלט מעשירות.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...