Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Volvo funday - או - וולבו - ממש לא מה שחשבתם...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וולוו V40 דגם בסיס (הלבנה) - 175 אלף ש"ח

וולוו V40 דגם R-Desgin (הכחולה) - 200 אלף ש"ח

וולוו S60 דגם בסיס (הלבנה) - 195 אלף ש"ח

וולוו S60 דגם R-Design (הכחולה) - 220 או 240 אלף ש"ח (תלוי אם אתה רוצה סאנרוף כמו ברכב ההדגמה או לא)

וולוו XC60 דגם T6 R-Desgin - כמדומני 380 אלף ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

נראה שהרושם הכללי טוב יותר מהרושם מיום רכבי מרצדס, אולי זה עניין של צפיות נמוכות יותר...

 

מסכים לגמרי עם ההשוואה שבחרת. התחושה שמרצדס גובים פרמייה גבוהה בזכות מוניטין מלוטש היטב לעומת וולוו.

התוצאה היא הבדל בתמורה בניטרול ערך הסטאטוס הנלווה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

את רשמי אכתוב בהמשך היום, אבל בהחלט קיבלנו טעימה מה T6 על ה XC60. הרכב הזה לא מרגיש כמו גי'פון בשום צורה, יותר כמו סטיישן 4X4 מוגבהת קלות. אחיזה וכוח שפשוט לא נגמרים, וזה אנדרסטייטמנט. וולבו פשוט שיחקו אותה. נקודה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גם אני לקחתי חלק ביום הזה והיה יום מהנה ברמות, אני חושב שמגיע ״למאיר״ כל הכבוד. הם נתנו לנו את הרכבים,

ולא רק שלא דרשו לנסוע רגוע,הם דחפו לנצל את היכולות כמה שיותר.

אין ספק שמבחינתי לפחות, אם פעם וולבו היתה בגדר מותג לא מוכר ועם תדמית דיי אפורה,הוא הפך לאחר לגמרי.

ולפחות מכל מי שהיה בסביבתי קיבלתי רושם דומה. לגבי הרכבים, הרחיבו לפניי, אז אתן רק בקצרה סיכום וחידודים

שלי.

אני דיי מסכים עם הסיכום של צביקה פיקה. לא נהגתי אומנם ב A3 החדשה, אבל ה V40 רכב נחמד מאוד,

אבל בגרסת הכניסה הוא נראה פשוט מידי וקצת סתמי.

S60 T5 ״הפשוטה״ היא לדעתי ההפתעה הגדולה. מדובר ברכב דינמי מאוד, אך יחד עם זאת נוח ומרווח,

ובמחיר שהיא נמכרת, היא מהווה חבילה משתלמת מאוד. בניגוד לדורקי, המושבים שלה היו נוחים לי, גם כנהג

וגם כנוסע, ויחסית הגב שלי רגיש. בנושא ההגה אני גם חושב שקצת יותר תקשורת וקצת יותר ״קושי״ היו תורמים

לחוויה הכללית.

לא נהגתי ב R Design, אבל הייתי בה כנוסע. לדעתי היא קצת קשיחה מידי, אבל אם אני משווה אותה להאוקטביה

RS, אני לא חושב שהיא נופלת ממנה, אולי כחבילה כללית אפילו טובה ממנה, ולא במעט.

מה שכן, היא לטעמי לא מצדיקה את תוספת המחיר מול ה S60 הפשוטה, שלא רחוקה ממנה מבחינה דינמית,

חוץ מקשיחות קצת גבוהה יותר, בגלל מתלים וצמיגים שונים, ורכב מונמך בסנטימטר וחצי. לחלק מהלקוחות זה יהווה

גם חיסרון, כי לא כל אחד רוצה רכב קשיח ביום יום.

לגבי ה XC60, קודם כל אני שמח שלמרות שאני ביקשתי אותה, ולמרות שחשבו שהיא לא מתאימה לטיול כזה,

היו כאלה שראו את היתרונות של בהמה גדולה עם ביצועים. אני גם חושב שהוא רכב טוב מאוד, אבל קצת יקר.

ב 400 אלף שקל אפשר כבר לרכוש X5 משופצר ועם מנוע בריא ביבוא אישי, והוא קטגוריה אחת מעל.

הוא אומנם צריך להתחרות ב X3, אבל אני לא סובל את ה X3, אז לא אשווה אותו אליו :smile:

אני מניח שהשוואה ל Q5 תהיה הטובה ביותר, ולטעמי ה Q5 עדיף עליו.

לסיום אומר שמבחינת ההרצאה על המותג היה מאוד מעניין. במיוחד הקטע על חטיבת הבטיחות, הצורה בה הם עובדים,

יחד עם צוות מיוחד שיוצא וחוקר תאונות בהן מעורבים הרכבים, עד כדי שחזור מלא של התאונה עצמה. מרשים מאוד,

ויחד עם זאת מצמרר לראות את כל ריסוקי הרכבים.

לגבי הצוות שהתלווה אלינו, כמו שציינו רק מילים טובות. מירן, שמחזיק בעצמו רכבים ספורטיביים ועם ידע נרחב בתחום,

ואורי שהוביל את השיירה בנהיגה מופלאה, תוך הסברים וידע שחבל שאין לרוב העוסקים בתחום.

פורסם

הייתי מרגיש עם השרשור הזה בהרבה יותר נוח אם המשקל של ה WOW מהאירוח היה תופס פרופרציות זעירות יותר.

ראבק - זה מסע שיווק, מה ציפיתם? ואל תגידו שאחרים עושים את זה פחות טוב. מי שעושה את זה לא נכון, זכאי להערה מתאימה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
חבל שלא נחשפתם ל-S60T6.

מנוע 3.0 עם 304 סוסים וביצועים מטריפים.

 

דיברנו עליה הרבה. אמורה לצאת גרסת Polestar (על שם קבוצת המירוצים של וולוו באליפויות טורינג שונות) עם המנוע הזה וכיול מתלים הולם. אמורה להיות מאד מהנה, בהתבסס על הרשמים שלי מהאוטו והמנוע לחוד (ב-XC60).

 

אתה מדבר מבדיקה ממש או מהשערה? (דעה קדומה?)

 

בהחלט עושה רושם של קשת דגמים מוצלחת.

 

נראה שהרושם הכללי טוב יותר מהרושם מיום רכבי מרצדס, אולי זה עניין של צפיות נמוכות יותר...

 

דגם הבסיס של ה- s60 מתומחר מאד אטרקטיבי.

 

למרות התחושות, מעניין בפועל מי יותר מהירה בקו ישר, הוולו הנ״ל או הסקודה אוקטביה rs?

 

סתם מתוך עצלנות לחפש, מישהו שבחן את הרכבים יכול לרשום את המחירים של הרכבים שנבחנו?

 

היום אורגן טוב בהרבה מזה של מרצדס, בעיקר עניין הנהיגה. ההרצאה של מרצדס הייתה טובה ומעניינת גם כן.

 

לגבי האוקטביה - לפחות לפני נתוני היצרן לוולוו עדיפות משמעותית (6.3 מול 7.1 שניות). האוקטביה קלה בכ-200 ק"ג, מה שללא ספק מסביר את העדיפות הדינאמית המסוימת שלה. קשה לשפוט כי התחושות עם ממיר מומנט ועם מצמד מאד שונות.

 

מחירים - S60 T5 - כ-200K, ה-S60R - כ-230 (גרסת המבחן עם חבילת אופציות ב-20K נוספים). ה-XC60 T6 R כ-420K.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
וולוו V40 דגם בסיס (הלבנה) - 175 אלף ש"ח

וולוו V40 דגם R-Desgin (הכחולה) - 200 אלף ש"ח

וולוו S60 דגם בסיס (הלבנה) - 195 אלף ש"ח

וולוו S60 דגם R-Design (הכחולה) - 220 או 240 אלף ש"ח (תלוי אם אתה רוצה סאנרוף כמו ברכב ההדגמה או לא)

וולוו XC60 דגם T6 R-Desgin - כמדומני 380 אלף ש"ח.

 

 

ה-s60 הבסיסית עולה 199k כשה-r design עולה 229 ו-249k.

הxc60 עולה בגרסת ה-t6 r design כ-420k.

לדעתי, הדגם הטוב והמשתלם ביותר הוא ה-s60t5 r design.

פורסם

נשמע שנהנתם ושאפו למאיר, ובכלל לפורום שמאפשר יותר ויותר התנסויות כאלו.

 

לאחרונה, בחיפוש אחר רכב לאבא, התחלנו לפזול לוולוו כאשר הs60 מאוד קוסמת. הבעיה היא שקשה להשתחרר עדיין מהחשש של מה קורה עם הרכב הזה בשוק המשומשות.

 

אני מרגיש שמאיר בכיוון הנכון עם וולוו ואני מאוד מקווה שהמותג הזה יקום עם הרגליים. לפי דבריכם, פלאטפורמה כבר יש. רק צריך שמאיר ינצלו אותה.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

לא מדבר מהשערה,מדבר מנסיון עשיר וכואב,בית ספר יקר וולבו,יקר מאוד מאוד.

וולבו לא נמכר בתור משומש,ואם כבר נמכר,אחרי ששחטו אותך במחיר טוב טוב.

עריכה אחרונה על ידי dts2
פורסם
לא מדבר מהשערה,מדבר מנסיון עשיר וכואב,בית ספר יקר וולבו,יקר מאוד מאוד.

וולבו לא נמכר בתור משומש,ואם כבר נמכר,אחרי ששחטו אותך במחיר טוב טוב.

 

בעולם רכבי היוקרה למדו להתמודד עם זה ורוב היבואנים מציעים טרייד אין עתידי במחיר מחירון למותג שהם מייבאים. מי שמצפה למכור רכב יוקרה במחיר מחירון חי בסרט. כמו שבקנייה הוא מקבל הנחה יפה, כך גם במכירה של הרכב הוא יצטרך להוריד. רכב זה לא דירה והערך שלו תמיד יורד.

פורסם

תרשה לי להמר שזו היתה S80? אם כן אני מסכים, אבל זה מקרה יחסית קיצוני, של דגם שסבל מאוד מבחינת סחירות,

עקב תדמית בעייתית שדבקה בו. בכל מקרה זו שאלה שעלתה במפגש, והם ציינו שהם מודעים לבעייתיות שהיתה בעבר,

ומאוד משתדלים לגבות את העסקאות בטרייד אין עתידי מובטח, כך שלא יהיה מצב שלא תוכל למכור את הרכב במחיר הוגן.

פורסם (נערך)

טרייד-אין מובטח, בסופו של דבר קושר אותך ליבואן, שמצידו ימשיך לשמור על מחירון מנופח. אין ארוחות חינם.

 

זה אמור להיות רק כלי אחד בשרשרת.

טיפול השורש הוא בייצור של אמון בגב שיש למוצר - שירות ומקצועיות והמחיר שלהם (=כחלק בלתי נפרד מחווית הבעלות).

 

וכמובן שטיפול בניהול התדמית...

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הייתי מרגיש עם השרשור הזה בהרבה יותר נוח אם המשקל של ה WOW מהאירוח היה תופס פרופרציות זעירות יותר.

ראבק - זה מסע שיווק, מה ציפיתם? ואל תגידו שאחרים עושים את זה פחות טוב. מי שעושה את זה לא נכון, זכאי להערה מתאימה.

שי, האמן לי שכאן אתה טועה. אם כבר האירוח במרצדס היה מושקע יותר, כל שקיבלנו היה קפה ממיחם ועוגיות שוברות שיניים. א-ב-ל, בקטע המשמעותי של לנהוג - ולנהוג עד קרוב למגבלות של כלי הרכב - כאן כבר 'מאיר' הציבו רף שיהיה קשה מאוד לעבור אותו - את זה ורק את זה - החברים מהללים (כמו גם את אורי שבאמת הוביל ונתן להרגיש את המכוניות עד הסוף).
פורסם

מחזק את דורקי. האירוח per se היה בינוני מינוס - על הקפה והעוגיות דורקי הרחיב וגם ארוחת הצהריים הייתה על חשבוננו. השבחים הם אך ורק לפן המוטורי של העסק - וזה חשוב, רלוונטי ומהנה הרבה יותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...