Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמדומני אפשר להעביר בעלות במשרדי הרישוי ותשלום האגרה יכול להתבצע גם בבנק.

 

 

 

תיקון טעות. מסתבר שהפעולה אפשרית רק לבעלי תו-נכה (מנסיון של קרובת משפחה שמכרה את רכבה אתמול).

  • אחראי פורום
פורסם

את העברת הבעלות במשרד הרישוי יכול כל אחד. מניסיון אישי שלי לפני שבוע.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)
את העברת הבעלות במשרד הרישוי יכול כל אחד. מניסיון אישי שלי לפני שבוע.

 

אין אפשרות להעביר בעלות רכב במשרד הרישוי למעט כלים הנדסיים כבדים ועוד יוצאי דופן שרשומים בלינק הבא:

 

 

http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=486:havarat-balut-a1&iotype=w&catid=65:havarat-bahalut-c&Itemid=92

עריכה אחרונה על ידי nirko
פורסם

באתר כתוב שהמקרים הללו מחויבים במשרד הרשוי

אבל אתה יכול להעביר בעלות לכל רכב גם במשרד הרשוי וגם בדואר

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

נכים פטורים מתשלום אגרת העברת בעלות אם ההעברה מתבצעת במשרד הרישוי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

השביתה הסתיימה לפחות לחודשיים הקרובים :)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • אחראי פורום
פורסם
אין אפשרות להעביר בעלות רכב במשרד הרישוי למעט כלים הנדסיים כבדים ועוד יוצאי דופן שרשומים בלינק הבא:

 

 

http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=486:havarat-balut-a1&iotype=w&catid=65:havarat-bahalut-c&Itemid=92

 

בן אדם כותב לך מניסיון אישי. ולא מקומבן ולא שכבתי שם עם אף פקידה (ברררר).

נכנס, מקבל שובר אגרה לתשלום בדואר (אותו סכום), חוזר להעביר בעלות.

לא מתווכח עם הרשום בלינק, בפועל לא נשאלתי אפילו פעם אחת למה באתי.

ובאמת, זה המקום האחרון ביקום שניתן לחשוד בו בהגדלת ראש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...