Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להלן טופס בדיקה שבצעתי היום לפיאט בראבו 2011 דינמיק , רובוטית יוצאת השכרה.

הבדיקה סך הכל בסדר? אשמח לעזרה בפענוח.

המוכר (חברת ליסינג) אמור לתקן את הדברים שיצאו לא בסדר בבדיקה( כיוון פרונט ,פנסים, תיקוני צבע ,ועדכון לגיר).

בנוסף לכך, ראתי שברשיון הרכב כתוב שהרכב משועבד , המוכר טען שזה שעבוד של החברה עצמה. הגיוני? או שאמור להדליק נורה אדומה?

תודה רבה לעונים.

תמונה (5).jpg

פורסם

נראה כמו רכב מעט מוזנח

בדקת בהיסטוריית טיפולים?

פלאגים כל 30

טיימינג ב120

 

האם המחיר נכון?

מומלץ אם כבר קונים בראבו, ללכת על דגם הסנסיישן המאובזר יותר.

פורסם

פותח השרשור, זה היה הרכב שלי באלבר!

אני יכול לספר לך את כל ההיסטוריה שלו כמעט מהיום שבו הוא עלה לכביש ועד לרגע שבו אלבר החליטו למכור אותו בצע חיפוש על הודעות קודמות שלי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

טוב, עברתי עכשיו על ממצאי הבדיקה. בהנחה שלא חל שינוי במצב הרכב מהרגע שהחזרתי אותו ועד לרגע הבדיקה, אני יכול לומר בבטחון מוחלט ומבלי שיש לי אינטרס כלשהו בעיסקה הזאת שהבדיקה הזאת מכוסתח"ת ומצוצה מהאצבע.

הרכב טופל לפי הספר במוסך מורשה היבואן עם חלפים מקוריים בלבד. יש לו בלמים קדמיים חדשים לגמרי שהותקנו כשבועיים לפני שהחזרתי אותו (דיסקים של ברמבו, אם זה אומר לך משהו).

רצועת התזמון הוחלפה ב-120k ואין שום צריכת שמן חריגה.

מה שכן הייתי עושה כצעד מנע זה שטיפה למערכת הקירור והחלפת כל הנוזל בפראפלו מקורי. אין לי מושג מהיכן הם הביאו את הקישקוש על תיבת ההילוכים - היא בסדר גמור ואין מה לגעת בה.

 

הרכב אכן זקוק לכיוון פרונט והחלפת צמיגים. נסה להתקזז עם אלבר על הצמיגים כי אם הם יבצעו את ההחלפה, תקבל את המיץ של הזבל.

 

הרכב נהדר, אני ממליץ עליו בחום. אם יש שאלות נוספות לגביו - בשמחה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אם הצמיגים אכן התקזזתי עם אלבר. והכיוון פרונט + כסתח״ים נוספים שיצאו בבדיקה יטופלו ידם. שטיפה למערכת קירור בהחלט אבצע בקרוב. תודה רבה על התגובות.

פורסם

הוא עלה לכביש בחודש אוקטובר, כך שהוא עדיין לא בן 3.

יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שעקב הנסועה הגבוהה הוא כבר אינו באחריות, מה שכמובן חייב לקבל ביטוי במחיר.

רשמית היא היה בהשכרה, כאשר מעשית הוא היה אצל נהג יחיד (אצלי) כמעט כל חייו.

את המחירון זה לא מעניין, אבל את הרוכש זה ועוד איך מעניין.

 

אגב, מהרגע שהחזרתי אותו ועד לרגע הבדיקה נוספו לרכב 25 ק"מ.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...