Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם,

 

אנחנו קרובים לסיכום עסקה עם שלמה סיקסט לקניית סיריון 2010

 

לקחנו את האוטו לבדיקה

 

 

 

בבדיקה יצאה שצריך להחליף את כל 4 בולמי זעזועים ועוד כמה דברים

 

שלמה סיקסט התחייבו שיטפלו בכל וגם יראו לי אסמכתות , אחרי שאני מקבל את כל האישורים שהטיפולים התבצעו אני יכול להיות בראש שקט או צריך לקחת את האוטו לבדיקה שנייה?

 

בעיקרון הנציג מכירות צירף את הבדיקה של המוסך וכתב צריך לבדוק בולמים אנחנו כמובן התעקשנו שיחליפו אותם לחלוטין שללא זה אין עסקה

 

המנהל סניף אמר ש-100 אחוז יחליפו אותם, אין לי סיבה לדאוג נכון?

 

אני מצרף כאן את הבדיקה:

 

https://www.dropbox.com/s/blzhyd2hzmvyoxm/IMG-20140404-WA0000.jpg

פורסם

לדעתי רוב הסיכויים שלא יחליפו לכם בולמי זעזועים ובבדיקה של שלמה הם ימצאו תקינים. אבל אני הייתי יותר מודאג מסימני התאונה שעבר הרכב מלפנים ומנסה לקבל הנחה במחיר בשל תאונה זאת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

עדיף שתוריד כסף ותחליף בולמי זעזועים בעצמך. הם ישימו לך זבל סיני או משהו מפירוק ואתה תקלל כל רגע במהלך הנסיעה עד לנקודה שבה תשים על חשבונך בולמי זעזועים נורמליים.

פורסם

כל המגיבים שלפניי היו עדינים: אני במקומך הייתי מתחמק מחברת שלמה סיקסט כמו מאש, אבל זה רק אני.

אתה מוזמן להשתמש במנוע החיפוש של הפורום כדי להבין מדוע.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מניסיון לפני שאתה מקבל את הרכב לך לבדיקה חוזרת באותו המקום,בעל מכון הבדיקה אמור לראות את הרכב ואם הליקויים טופלו

פורסם
כל המגיבים שלפניי היו עדינים: אני במקומך הייתי מתחמק מחברת שלמה סיקסט כמו מאש, אבל זה רק אני.

אתה מוזמן להשתמש במנוע החיפוש של הפורום כדי להבין מדוע.

 

להתרחק מהרכב הזה יכולה להיות המלצה סבירה לאור הליקויים. אמירה כללית כדוגמת זו שהבאת לעומת זאת אינה סבירה. בעיני חיפוש רכב הוא חיפוש רכב בין אם זה בשלמה ובין אם אצל מקור אחר, ובכל אחד מהם אפשר למצוא מכוניות ששוות קניה, וכאלה שלא.

הרכב עבר תאונה קדימה ולא תאונה של מה בכך.

פורסם
כל המגיבים שלפניי היו עדינים: אני במקומך הייתי מתחמק מחברת שלמה סיקסט כמו מאש, אבל זה רק אני.

אתה מוזמן להשתמש במנוע החיפוש של הפורום כדי להבין מדוע.

 

+1 !! (סוחרי רכב זכיינים בדמות של סניפים - אני לא הייתי קונה שם עץ ריח)

פורסם

מזאת אומרת סוחרי רכב?

אני הופנתי לשלמה סיקסט מהמוקד ארצי שלהם...

 

גם נאמר לי כאן שהחברות הגדולות רכבים שעברו תאונה או גמורים לוקחים את הרכב ומוכרים לסוחרים.

 

לקחת את האוטו אח"כ לבדיקה ע"י המכונאי בתשלום מלא? הוא יכול לבדוק אם שמו שם בולמי זעזועים נורמלים או סיניים?

פורסם
מזאת אומרת סוחרי רכב?

אני הופנתי לשלמה סיקסט מהמוקד ארצי שלהם...

 

גם נאמר לי כאן שהחברות הגדולות רכבים שעברו תאונה או גמורים לוקחים את הרכב ומוכרים לסוחרים. *לא מדוייק הרי כעת מנסים למכור לך רכב אחרי תאונה*

 

לקחת את האוטו אח"כ לבדיקה ע"י המכונאי בתשלום מלא? הוא יכול לבדוק אם שמו שם בולמי זעזועים נורמלים או סיניים?

 

100 אלף קילומטר והוחלפו פגוש קדמי וכנף, הרכב הזה עבר תאונה ונסע לא מעט, לפחות המחיר אטרקטיבי ??

פורסם (נערך)

רק שאלה קטנה.

 

אם הם אומרים שמחליפים בולמי זעזועים והכל.

 

האם בבדיקה חוזרת אפשר לגלות שהחליפו במוצר סיני זול?

עריכה אחרונה על ידי yohaib86
פורסם

סהכ מדובר ברכב אמין ומבחינה מכאנית אני לא רואה משהו מיוחד בבדיקה אבל!, אני לא יודע מה המחיר שהציעו לך לדעתי לא חסר סיריונים כאלו בחברות הליסינג והיות שמדובר ברכב ליסינג\השכרה שנסע לא מעט ועם תאונה מקדימה אם המחיר לא אטרקטיבי מספיק (זה אומר מחירון לוי יצחק מינוס 30 אחוז)הייתי מחפש בעוד חברות ליסינג שלדעתי ומניסיוני האישי עדיפות ואמינות יותר מזו שבחרת.

פורסם

אם אתה מבין במוצרים סינים זולים אל מול בולמי זעזועים איכותיים, תוכל להרים את האוטו על ג'ק ולראות מה שמו לך, או לחילופין פשוט להסתכל על הקבלה.

 

סיכוי של כמעט מאה אחוז שתקבל בולם סיני, ויתר האחוזים הם סט בולמים משומש מאוטו שעבר תאונה והבולמים בו במצב תקין.

 

ככה או ככה, הם יוצאים בסדר - כי התחייבו לתת לך רכב עם בולם תקין וזה מה שתקבל.

 

אישית במקומך, כמו שאמרתי - הייתי מנסה להוריד עוד אלפיה (בהנחה וכבר השגת מחיר אטרקטיבי) ושם סט בולמים איכותי או לפחות סביר.

פורסם (נערך)

הם ציינו שהוחלף טמבון. התעקשו שלא תאונה או לפחות לא תאונה קשה אלא פגיעה קלה.

 

נתנו לי 17 אחוז מתחת למחירון של יד יצחק, אפשר להבין למה 30 אחוז?

 

והאם אחרי שכביכול סוגרים חוזר ועסקה - אני מתכוון שמבחינת שלמה סיקסט הם מטפלים בכל התקלות והם מבחינתם עשו את הצד שלהם בעסקה האם בשלב הזה אנחנו יכולים להתמקח על המחיר??

 

כי לפי הנציג מכירות כביכול שנאחנו סוגרים על מחיר אח"כ אי אפשר להתמקח על המחיר

 

הם מבחינתם התחייבו על גיר / שילדה / מנוע אם היה פגם באחד מהם היינו מקבלים את כל הכסף חזרה ( בדיקה + מקדמה)

 

ואני מחדד בבקשה תסבירו למה 30 אחוז פחות מהמחירון

עריכה אחרונה על ידי yohaib86
×
×
  • תוכן חדש...