Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק שאלה קטנה.

 

אם הם אומרים שמחליפים בולמי זעזועים והכל.

 

האם בבדיקה חוזרת אפשר לגלות שהחליפו במוצר סיני זול?

בשביל לדעת האם החליפו בולמים ואם כן לאיזה סוג לא צריך לקחת את הרכב לבדיקה חוזרת. כל מי שמבין קצת במכאניקה של רכבים יוכל להגיד לך את זה בתוך 30 שניות של התבוננות בגחון הרכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אבל הם מראים לי קבלה וכל זה, אני מניח שרשום שם הדגם של הבולם או איך שזה לא נקרא....

 

זה לא מספיק?

 

ואם אפשר בבקשה להגיד לי איך הגעתם שצריך להוריד 30 אחוז מערך הרכב... אנחנו מתכוונים ללכת לשם יום ראשון לדבר על המחיר

פורסם

הם לא יראו לך קבלה.

אם תלחץ, תחפור, תקדח, תתעקש ותעשה בלאגן - אולי יראו לך את כרטיס העבודה על מסך המחשב. מקסימום ידפיסו לך את המסך במדפסת.

 

אבל קבלה אתה לא תראה. לשלמה סיקסט יש הסדרים עם מוסכים והם לא משלמים למוסך כמו שאני ואתה משלמים לו.

 

 

גם אני לא יודע איך הגיעו להורדה של 30 אחוז מהמחיר. באמת שאלה טובה...

לדעתי הנחה כזאת אתה לא תקבל כי כל איש מכירות רכב משומש מתחיל יודע שסיריון זאת סחורה חמה שנמכרת עם או בלי תאונה. אם לא ימכרו לך היום, ימכרו אותה עד סוף השבוע למישהו אחר. למה לבזבז את היעדים של איש המכירות על סיריון שאפשר למכור בלי הנחה? עדיף לשמור את ההנחות שהוא יכול לתת לרכבים בלי שוק שתקועים כבר חודשיים בסוכנות והמנהל לוחץ להעיף אותם.

זאת בדיוק הסיבה שאני חושב שלא היית צריך בכלל להמשיך ולהתעקש על החלפת הבולמים אלא פשוט לעבור הלאה לסיריון אחרת - כי את ההנחה שאתה יכול לקבל, אתה לא תקבל. אז עדיף לחפש סיריון אחרת בשלמה שתעלה לך אותו הדבר בערך אבל תהיה בלי בולמים חלשים ובלי תאונה מקדימה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
להתרחק מהרכב הזה יכולה להיות המלצה סבירה לאור הליקויים. אמירה כללית כדוגמת זו שהבאת לעומת זאת אינה סבירה. בעיני חיפוש רכב הוא חיפוש רכב בין אם זה בשלמה ובין אם אצל מקור אחר, ובכל אחד מהם אפשר למצוא מכוניות ששוות קניה, וכאלה שלא.

הרכב עבר תאונה קדימה ולא תאונה של מה בכך.

האמירה שלי מבוססת על ניסיון עם החברה הזאת והיא הכל חוץ מכללית ובלתי סבירה.

אם היית טורח לבצע חיפוש כפי שהצעתי לך היית נוכח בעצמך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

טוב, אז בגלל שאני במצב רוח טוב היום ובגלל שאני לא רוצה שחלילה יתקבל הרושם שדבריי אינם מבוססים, ליקטתי עבור פותח השרשור חמשה-שה שרשורים שעוסקים בשלמה סיקסט. אני מציע לך בחום ללכת לשירותים ולהתארגן על קצת שתיה ונשנושים לפני שתתחיל:

 

  1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?455536
  2. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?455710
  3. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?457246
  4. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?465597
  5. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?425250-מעשה-ברכב-שכור-ותקלה-בקלאץ&p=3404206&viewfull=1#post3404206
  6. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?358983
  7. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?493198

קריאה נעימה!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
טוב, אז בגלל שאני במצב רוח טוב היום ובגלל שאני לא רוצה שחלילה יתקבל הרושם שדבריי אינם מבוססים, ליקטתי עבור פותח השרשור חמשה-שה שרשורים שעוסקים בשלמה סיקסט. אני מציע לך בחום ללכת לשירותים ולהתארגן על קצת שתיה ונשנושים לפני שתתחיל:

 

  1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?455536
  2. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?455710
  3. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?457246
  4. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?465597
  5. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?425250-מעשה-ברכב-שכור-ותקלה-בקלאץ&p=3404206&viewfull=1#post3404206
  6. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?358983
  7. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?493198

קריאה נעימה!

 

מה שאתה מביא זה בעצם הוכחה לתעודת עניות לתודעת השירות בישראל באופן כללי, ולאו דווקא ספציפית לשלמה סיקסט.

כמו ששמת לב עלו שמותיהם גם של אלבר וגם של אוטו סנטר.

מי שרוצה לעשות עסקה טובה צריך לעשות אותה בחוכמה, לא משנה עם מי הוא עושה אותה. הסיכוי ששלמה סיקסט יעבדו עליך לא גדול מהסיכוי שגורם אחר יעבוד עליך. אתה בישראל חביבי. רוצה לקנות רכב טוב? תבדוק, תשווה, תחפש. אני מחווית הקניה משלמה סיקסט בזמנו הייתי מרוצה דווקא. אני לא פוסל את האפשרות שהיו כאלה שלא.

פורסם

לי יש סיריון ולא הייתי הולך על הרכב הזה. יותר מידיי ליקויים יש בו תמצא סיריון יותר נקייה אל תכנס לזה.

פורסם

היי,

אני בדיוק מוכר עכשיו גם סיריון 2007, רציתי לדעת למה הסיריון נחשבת כל כך ל"סחורה חמה" כפי שמישהו ציין וכפי, שהבנתי מפורומים אחרים? מעניין אותי לדעת מה קובע את רמת הסחירות..

פורסם

הסיריון נחשבת לסחורה חמה כי היא מציעה שילוב של תכונות שאהודות אצל הלקוח הישראלי:

1. מחיר רכישה נמוך.

2. עלויות אחזקה נמוכות.

3. אמינות בסיסית גבוהה.

4. מותג יפני.

5. עיצוב עגלגל וחמוד.

 

מה קובע את רמת הסחירות? עניין של ביקוש והיצע. אם יש הרבה אנשים שרוצים לקנות ומעט שרוצים למכור - הרכב סחיר. אם יש הרבה אנשים שרוצים למכור ומעט שרוצים לקנות - הרכב לא סחיר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...