Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 ?


דנפו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

רוצה לקנות רכב יד שניה.

 

דגשים:

1) תקציב - עד 55,000 ש"ח

2) חשוב - שיהיה קל למכור אותו בעוד שנה עם מינימום הפסד

3) המובנים מאליהם - בטיחות, אמינות, צריכת דלק נמוכה וכו'

 

לאיזה דגמים לכוון? תודה רבה לכל העוזרים!

פורסם

לדעתי אתה לא בכיוון. נכון להיום ל-i30 יש סחירות לא רעה בשוק אבל בכל מקרה, שוק המשומשות די קשה היום ובמיוחד בסגמנט המשפחתיות. ככה שזה לא ממש משנה אם תקנה יונדאי או סיטרואן או מאזדה - לא יהיה לך מאוד קל למכור את הרכב. על אחת כמה וכמה, לאור העובדה שבתקציב שלך תיכנס יונדאי יד שנייה מליסינג או יד ראשונה מליסינג עם הרבה קילומטרים - זאת לא סחורה חמה בשוק.

 

אם אתה יודע שאתה צריך למכור את הרכב בעוד שנה ומחפש מינימום ירידת ערך, לך על רכב זול ככל האפשר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קיה פורטה,שהיא האחות הזולה של הi30.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אוקיי, אז לאור כל זה ובהתחשב בתקציב - על מה כדאי ללכת?

אם אתה יודע בוודאות שהרכב ימכר בעוד שנה, קנה רכב זול!

רכב בסכום של כ-20 עד 25 אלף שקל. רצוי סופרמיני ולא משפחתי.

רכב כזה יגרום לך להפסד הכי קטן בשנת השימוש.

קניית איי30 בסכום שציינת תגרום ירידת ערך של כעשרת אלפים שקל בשנת השימוש.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
אם אתה יודע בוודאות שהרכב ימכר בעוד שנה, קנה רכב זול!

רכב בסכום של כ-20 עד 25 אלף שקל. רצוי סופרמיני ולא משפחתי.

רכב כזה יגרום לך להפסד הכי קטן בשנת השימוש.

קניית איי30 בסכום שציינת תגרום ירידת ערך של כעשרת אלפים שקל בשנת השימוש.

 

הוא אכן ישמש אותי שנה אבל בשנה הזאת הוא צריך להסיע כסא תינוק (לפחות אחד) ושבתא המטען יהיה מקום לעגלת תינוק.

סופרמיני יהיה קטן לזה, לא? תודה

פורסם
קיה פורטה,שהיא האחות הזולה של הi30.

 

אם הפורטה באמת יותר זולה,אז שווה לך

היא בLEVEL אחד מעל הi30 מבחינת נוחות נסיעה

פורסם

אם אתה מעוניין לדעת כמה בדיוק תעלה לך שנת השימוש בראש, תבדוק ליסינג לרכב משומש בחברת שלמה Sixt. לדעת יצא סדר גודל של 18000 ש"ח לשנה כולל ביטוח מקיף. היתרון הגדול הוא שאתה יותר מראש מה תהיה העלות לכל התקופה, ואתה לא צריך להתעסק בסוף עם המכירה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אכן השוק היום די בעייתי

אבל בטוח שהיא אפשר לקחת מיונדאי I30 את ההגדרה סחורה חמה

אני עובד בסחר רכב בחברת ליסינג וזה רכב שנמכר הרבה יותר מכל רכב אחר ונתון זה הוכח גם ברכב חדש

מדובר ברכב שמשלב סחירות מצויינת מחיר עממי ותמורה ענקית

פורסם
הוא אכן ישמש אותי שנה אבל בשנה הזאת הוא צריך להסיע כסא תינוק (לפחות אחד) ושבתא המטען יהיה מקום לעגלת תינוק.

סופרמיני יהיה קטן לזה, לא? תודה

 

סופר מיני לא בהכרח תהיה קטנה עבורכם אבל בכל מקרה מומלץ להגיע עם הציוד ולוודא שהכל נכנס לשביעות רצונכם, במסגרת התקציב שלכם אפשר לבדוק את הפורד פיאסטה 2010/2011 שדי מרווחת נוחה ובטיחותית ויכולה להתאים למה שאתם צריכים.

 

בהצלחה

 

גיל

פורסם
היי חברים,

רוצה לקנות רכב יד שניה.

 

דגשים:

1) תקציב - עד 55,000 ש"ח

2) חשוב - שיהיה קל למכור אותו בעוד שנה עם מינימום הפסד

3) המובנים מאליהם - בטיחות, אמינות, צריכת דלק נמוכה וכו'

 

לאיזה דגמים לכוון? תודה רבה לכל העוזרים!

לאמא שלי היה I30

לא קל למכור אותו, צריך להוריד הרבה במחיר, חוץ מזה רכב נוראי וממש לא נוח וגם בדלק הוא לא חסכוני

מה שכן הרכב דיי אמין

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

ה-I30 אולי קל למכירה, אמין, אבל ממש לא חסכוני. רכב נחמד שנותן תמורה טובה למחיר אבל המנוע שלו (1,600) והגיר (4 הילוכים) לא נמצאים בקדמת הטכנולוגיה אם להיות עדינים וצריכת הדלק היא בהתאם.

פורסם
הוא אכן ישמש אותי שנה אבל בשנה הזאת הוא צריך להסיע כסא תינוק (לפחות אחד) ושבתא המטען יהיה מקום לעגלת תינוק.

סופרמיני יהיה קטן לזה, לא? תודה

 

ממש לא.

חלופות:

השכרה לשנה של סופר מיני זולה. תחשב ותראה שהסכומים דומים וכאב הראש אפסי.

ליסינג לשנה. גם כן של סופר מיני.

אם מעוניין לקנות אז כמו שאמרו - קנה רכב זול בהרבה

פורסם

לי יש I30 כבר שנתיים וחצי ואצלי צריכת הדלק בסדר גמור למרות שאני לא ממש מרחם על הדוושה.

12.5 ק"מ לליטר באופן דיי עקבי בנסיעה משולבת וכמעט תמיד עם מזגן.

מעבר לזה למרות 4 הילוכים בלבד היא זריזה ביחס למתחרות.

תא הנוסעים מרווח ומאובזר לא רע גם בדגם הבסיסי. החיסרון מבחינתי הוא הצבע השחור ששולט בתא.

הביקוש דיי ער בחברות הליסינג ואת המידע קיבלתי מנציגים של כמה חברות. אני בעצמי מקבל לא מעט פניות בסגנון "מוכר אח שלי?".

×
×
  • תוכן חדש...