Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש רכב פיאט אונו שאני חושב ליקנות אותה.

אכשיו אני שמתי לב שנוזל טיפות מהרדיאטור ממש קטנות,כאילו טיפה כל 5 שניות משהו כזה נגיד.

ניתן לתקן את זה אתםן חושבים או שזה דורש להחליף רדיאטור.הנזילה באה המחלק התחתון של הרדיאטור באמצע אני לא ראיתי ממש את הכל אבל שמתי לב שזה מטפטף ממש לאט.

מה אתם חושבים.גם הקעט אני מיתכון להוריד מהמחיר שאני יחליט ליקנות את הרכב להוריד על תיקון הרדיאטור.

כמה אתם מעריכים את הנזק,ומה ניתן לעשות???

פורסם
רדיאטור משומש ומאפן- עלה השבוע450+ מעמ

תלוי ברכב.

 

לדגמי האונו יש רדיאטורים חדשים של מאגנטי-מארלי ב 500-700 שח, תלוי בדגם המנוע (רדיאטורים שונים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איזה שנה הרכב? החליפו לו כבר רדיאטור בעבר?

אם הרדיאטור נוזל זאת אומרת שהוא בסוף חייו. מומלץ להחליפו ולא לתקנו כי לרוב לאחר כמה זמן תמצא עוד איזה נזילה או עוד יותר גרוע שבאמצע נסיעה הרדיאטור ימות ואז אתה יודע את התוצאה :?.

לדעתי תחליף אותו.

פורסם

לפני שפוסלים את הרדיאטור, אני הייתי בודק חיזוק ואטימות הצנרת הגמישה של הרדיאטור.

 

לפעמים המים נוזלים לאיטם על דפנות הרדיאטור לכוון למטה, כך שזה ניראה כמו נזילה ברדיאטור.

פורסם
לפני שפוסלים את הרדיאטור, אני הייתי בודק חיזוק ואטימות הצנרת הגמישה של הרדיאטור.

 

לפעמים המים נוזלים לאיטם על דפנות הרדיאטור לכוון למטה, כך שזה ניראה כמו נזילה ברדיאטור.

בדיוק... צריך פשוט לעבור על הצנרת..

ובלי קשר לזה.. אתה רוצה את האוטו? אם כן תוריד לבעל הרכב קצת מהמחיר על זה ותדאג לסדר את זה!

 

בכל מקרה אני לא חושב שזאת סיבה לוותר על האוטו, זה ממש גרושים רדיאטור לרכב הזה...

אם כבר מנוע... אז שיהיה לו קרבורטורים

 

www.psi.co.il

פורסם
תלוי ברכב.

 

לדגמי האונו יש רדיאטורים חדשים של מאגנטי-מארלי ב 500-700 שח, תלוי בדגם המנוע (רדיאטורים שונים).

 

איציק

לפני שנה וחצי חבר שלי החליף רדיאטור לפיאט אונו ב350 שקל - רדיאטור חדש, תחליפי.

 

 

בפעם האחרונה שבדקתי במוסך מורשה של פיאט, מחיר רדיאטור חדש היה כ-480 שקל.

פורסם

:-) לדיגמי פיאט אונו ישנם שני דגמי ראדיטורים,שההבדל בינהם הצר עולה

 

420ש"ח והגדול יותר כ-460 ש"ח פרוק והרכבה עד 100 ש"ח.

חשוב להוסיף לנוזל הקירור פרפלו או חומר אחר ברמת האיכות שלו.

שבת שלום nko

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

×
×
  • תוכן חדש...