Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

שימושים עיקריים: ניווט (WAZE,GOOGLE MAPS ), מצלמת רכב (DAILY ROADS) .

תכונות חשובות: מסך גדול שיוכל להכיל מקלדת כמה שיותר גדולה , מצלמה טובה (לשימוש בתור מצלמת רכב ולצילום מדי פעם ) .

רמקול חזק שמנגנת הצלצול תשמע חזק וברור.

 

ממה שידוע לי, הטאבלט מיועד יותר לגלישה באינטרנט למשחקים,קריאת ספרים ,השאלה אם ישנו טאבלט שהוא גם פלאפון לכל דבר

?

 

תודה

פורסם

יש כאלה-אבל איפה תמקם טאבלט שיצלם גם את הדרך?? כי זה יחסום לך שדה ראיה ויפגע בבטיחות.

אלא אם תילך אל סמארטפון של 5".

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אתה צודק בהחלט

סמרטפון עם מסך 5 אינץ' יענה גם לדרישת גודל המסך וגם יהיה בטיחותי יותר .

אם ישנם מכשירים טובים בתקציב שלי אשמח להמלצה .

 

 

יש לי אייפון 4 עובד מצויין במחיר פחות ממה שציינת.

פורסם (נערך)

נכון מאוד- ואם 5.5 גדול מידי אז הZTE עם החומרה של גלאקסי 4 בטוח תיהיה הכי טובה מבחינת GPS וכו'.

בנוסף גם המכשיר הזה של אמוי שהוא חלש יותר יכול למלא את כל הדרישות כולל GPS איכותי של קוואלוקום במחיר מינימלי (חוץ ממשחקים כבדים).

http://www.minideal.net/amoi-a862w-quad-core-smartphone-with-4-5inch-ips-screen-white.html

לידע כללי- מכשירי AMOI מאוד איכותיים,אמינים ועמידים לטווח ארוך- חברה מאוד איכותית.

ואולי גם זה במידה ורוצים 5.5" במחיר נמוך כולל המסים:

http://www.minideal.net/amoi-a900w-smartphone-android-4-2-mtk6582-quad-core-with-5-5inch-ips-1280x720-screen-rom-8gb.html

תלוי כמה תירצה להשקיע, בשוק הסיני יש המון מציאות אכותיות, חבל על הכסף בארץ במידה ולא צריכים את הטופ שבטופ.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

עד 1000 ש"ח (כולל) ,זה הסכום כפי שציינתי בכותרת .

במשחקים אין צורך כלל ,המכשיר מיועד לתקשורת (שיחות) ולשימוש ברכב כפי שהצגתי בפתיחה .

מכשיר נוסף שמצאתי שהוא קצת יותר קטן מבחינת גודל מסך הוא מוטורולה MOGO G (הוספתי מפרט)

אני מחפש מכשיר ללא הפתעות ז"א לא כזה שפתאום ייתקע וצריך לאתחל אותו או לעדכן בתדירות גבוהה (מדי חצי שנה זה מקובל ,לא מעבר) .

חשוב שיהיה נוח לשימוש ובנוסף למסך טוב צריך שיהיה רמקול חזק .

 

עריכה: קראתי את כל הסקירה על ה ZOPO בפורום אנדרואיד (תודה רבה על הלינק שהביא אותי אליה )

המכשיר בוסרי מדי, תעיות תוכנה, GPS לא מתפקד ,בעיות דרייברים של המצלמה (ואולי עוד משהו ) ממש לא מה שאני מחפש :wink:

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם

אם אין תיכנון של REAL RACING 3 אז קנה את האמוי ב108$ שאין לו בעיות והGPS של קוואלוקום -סה"כ 388 ש"ח לפני מס.

אם זה לא מספיק את אכן יש את הMOTO G בכ900 שקל מחו"ל (הבנתי שיש דגמים לפי מדינות עם ובלי עברית).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...