Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

אנחנו מחפשים רכב סטיישן אמין וחסכוני , ואנחנו מוגבלים בתקציב עד 40,000 ש"ח.

מיועד למשפחה עם שני ילדים וכלב שמאד אוהב לטייל (ולא מוצא את מקומו בין שני כיסאות בטיחות).

אשמח מאד להמלצות....

תודה

טל

פורסם

אני מאד ממליץ על שתי מכוניות שהן לא בהכרח סטיישן, אך הן בתקציב והן מאד שימושיות, אמינות ויחסית חסכוניות; ניסאן נוט וסוזוקי ליאנה האצ'באק. עם זאת, נכון שתא המטען של מכונית סטיישן יהיה מעט גדול יותר, ויותר שימושי.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

לגאסי סטיישן היא פתרון מושלם לדרישות שתארת.

העניין הוא שאתה בעצם דורש גג גבוה באזור תא המטען (אני מניח שמדובר בכלב בינוני-גדול. עבור כלב קטן אין משמעות להנחה הזו).

הלגאסי מסוגלת לספק את זה (האימפרזה סטיישן לדוגמא, לא מסוגלת).

החסרון בלגאסי, הוא שנתון נמוך עבור התקציב, לעומת מה שתקבל בליאנה.

 

הצעה לטנדרון היא הצעה טובה, אבל קח בחשבון ירידה משמעותית ב"איכות החיים" באוטו.

פורסם (נערך)

אני חושב שהאופציה הכי הגיונית בתקציב הזה היא פורד פוקוס סטיישן -אין הרבה אבל ניתן להשיג . האופציה המרווחת יותר אך פחוות חסכונית ודי נפוצה היא סובארו B4 סטיישן .אפשר לחפש גם אוקטביה סטיישן(לא דיזלית כי הקמ בדרך כלל מטורף והמחירים גבוהים) . נוט וליאנה לא מתאימים לכלב בבגאז'.

עריכה אחרונה על ידי koka

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

בתקציב הזה לא תיכנס פוקוס סטיישן, יותר לכיוון 50K.

בתקציב הזה אפשר לחפש אוקטביה סטיישן שגם תצריך חריגה מסויימת וגם חיפוש קפדני ביותר, יש מעט כאלה בדגמי ה-1.6 מ-2007 ורוב הדיזלים נסעו המון ואיכות התחזוקה שלהם מוטלת בספק.

פורסם
לגאסי סטיישן היא פתרון מושלם לדרישות שתארת.

העניין הוא שאתה בעצם דורש גג גבוה באזור תא המטען (אני מניח שמדובר בכלב בינוני-גדול. עבור כלב קטן אין משמעות להנחה הזו).

הלגאסי מסוגלת לספק את זה (האימפרזה סטיישן לדוגמא, לא מסוגלת).

החסרון בלגאסי, הוא שנתון נמוך עבור התקציב, לעומת מה שתקבל בליאנה.

 

הצעה לטנדרון היא הצעה טובה, אבל קח בחשבון ירידה משמעותית ב"איכות החיים" באוטו.

 

לגאסי? חיסכון בדלק? נו באמת...הבנאדם ביקש חיסכון בדלק וזו ממש לא המכונית המתאימה.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...