Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנורה של הפנס הקדמי של הרכב שלי נשרפה (פיז'ו 206), וכשנכנסתי למוסך שבו אני לקוחה קבועה החליפו את הנורה תוך 5 דקות,

וביקשו תשלום של 50 ש"ח.

זה לא קצת מוגזם?!?

זה מחיר נורמלי להחלפת נורה שנשרפה?!?

 

תודה למי שיעזור,

שרונה.

פורסם
הנורה של הפנס הקדמי של הרכב שלי נשרפה (פיז'ו 206), וכשנכנסתי למוסך שבו אני לקוחה קבועה החליפו את הנורה תוך 5 דקות,

וביקשו תשלום של 50 ש"ח.

זה לא קצת מוגזם?!?

זה מחיר נורמלי להחלפת נורה שנשרפה?!?

 

תודה למי שיעזור,

שרונה.

 

את לא משלמת על הזמן של הטיפול, אלא על הפיתרון של הטיפול.

פיתרון של החלפת מנורה+עבודה+מעמ ב50 שקלים זה מחיר הוגן ביותר.

 

 

לא משנה אם זה לקח 5 דקות, או שעתיים.

פורסם

הנורות הכי פשוטות, אלו שאפשר לקנות ברשת ב- 10 שקלים, עולות בכל חנות בישראל לפחות 20 שקלים. הן נשרפות אצלי בקצב מסחרר, ולרוב לא שוות את המחיר הנמוך. נורה טובה עולה לפחות 40 שקלים. לכן אני הייתי מוטרד במקומך דווקא מהמחיר הנמוך, ממנו נובע שזו כנראה נורה לא משהו.

חוצמזה, ההחלפה אצל הצרפתים תמיד מסובכת יחסית - בצד של המצבר זה לרוב סיוט של ממש, ורק מי שיש לו ניסיון רב מצליח להחליף בחמש דקות בלי להרכיב את הנורה עקום. אני רואה מדי פעם מולי בכביש אנשים שנוהגים בצרפתיות ומסנוורים אותי בגלל שמישהו הרכיב להם את הנורה לא טוב, והיא תקועה עקום בתוך הרפלקטור.

פורסם

לטעמי מקרה כזה נופל על התפר שבין רצון המוסך להרוויח לבין לתת שירות, פשוטו כמשמעו. מוסך הוגן לא היה גובה תשלום עבור ה"עבודה" הזו אלא רק עבור הנורה, שגם כאן לדעתי לא היה קורה כלום גם אם הנורה הייתה ניתנת בחינם ולקבל בתמורה לקוחה מרוצה.

 

כרגע מה שיצא הוא שהמוסך הרוויח אבל ללקוח נשאר טעם חמוץ. האם לטווח הארוך ה 50 שקל האלה השתלמו? מסופקני.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אתה לא חושב שאתה קצת חוצפן?

מי אתה שאני אתן לך מנורות בחינם?

הפועל שעבד 5 דקות לא עולה לי כסף? השכירות הידע והעלות של המנורה?

כול יום יבואו לי 5-6 לקוחות להחליף מנורה הנורה עולה 20 שקל למה כול יום אני אצטרך להוציא 100 שקל מהכיס?

פורסם
אתה לא חושב שאתה קצת חוצפן?

מי אתה שאני אתן לך מנורות בחינם?

הפועל שעבד 5 דקות לא עולה לי כסף? השכירות הידע והעלות של המנורה?

כול יום יבואו לי 5-6 לקוחות להחליף מנורה הנורה עולה 20 שקל למה כול יום אני אצטרך להוציא 100 שקל מהכיס?

 

דבר ידוע, שבישראל מי שמשלם על זמנו של נותן שרות, הוא פרייאר.

עצם פתיחת השרשור, מעיד על כך.

כולה מה גבו ממנה 50 פא#$% ש"ח.

פורסם

לא יודע מה אתכם אבל אוסף של שטויות כאלה לא ראיתי כבר הרבה זמן, "חוצמזה, ההחלפה אצל הצרפתים תמיד מסובכת יחסית - בצד של המצבר זה לרוב סיוט של ממש, ורק מי שיש לו ניסיון רב מצליח להחליף בחמש דקות בלי להרכיב את הנורה עקום. אני רואה מדי פעם מולי בכביש אנשים שנוהגים בצרפתיות ומסנוורים אותי בגלל שמישהו הרכיב להם את הנורה לא טוב, והיא תקועה עקום בתוך הרפלקטור."

אין לי מושג על איזה מוסך מדובר אם במרכזי או יותר לכיוון המורשה אבל בשביל לקוח קבוע שווה לוותר על מחיר העבודה, ולי אישית היה מקרה שנכנסתי למוסך מזדמן לא מוכר בכלל רק לקנות מנורה וזהו והבחור התעקש להחליף לי את המנורה בעצמו ללא עלות, מי הפראייר פה?

פורסם
לטעמי מקרה כזה נופל על התפר שבין רצון המוסך להרוויח לבין לתת שירות, פשוטו כמשמעו. מוסך הוגן לא היה גובה תשלום עבור ה"עבודה" הזו אלא רק עבור הנורה, שגם כאן לדעתי לא היה קורה כלום גם אם הנורה הייתה ניתנת בחינם ולקבל בתמורה לקוחה מרוצה.

 

 

אם זה מוסך מירשה, יכול מאוד להיות שלא גבו כסף על עבודה, אלא רק את מחיר הנורה אצלם.

 

אם באוטו דיפו נורה איכותית עולה 50 ש"ח, אז גם במוסך מחיר שלה יכול להיות כזה.

 

 

פורסם

החלפת נורה ברכב לא דומה להחלפת נורה בבית -

כשהחלפתי נורה ברכב שלי פעם ראשונה הסתבכתי עם הגומי שם ולא הבנתי מיד מה צריך למשוך בכח ומה לא, ולקח לי חצי שעה לצאת מהסבך רק אחרי שהצלחתי לשבור קצת את הפלסטיק שמחזיק קפיץ שמרתק את הנורה למקומה, ואצלי זה עוד אמור להיות פשוט - רכב יפני.

 

רק הרכיב של המע"מ כאן מתקרב ל 10 ש"ח, יש את המנורה שבמקרה הזול תעלה 20 ש"ח, ויש את העבודה שאמנם לוקחת 5 דקות לאדם מיומן שיודע איך להחליף, אבל אם שעת עבודה של איש מקצוע בתחום היא סביב ה 250 ש"ח כמדומני, נחלק את זה ב 12 כדי לקבל כמה שווים 5 דקות של עבודה - קיבלנו 20 ש"ח ל 5 דקות :-). אז איך שלא הופכים את זה, זה מסתדר.

נראה לי בסדר גמור. לדעתי את יכולה להרגיש טוב עם הסכום ששילמת. שווה את העבודה.

פורסם
אתה לא חושב שאתה קצת חוצפן?

מי אתה שאני אתן לך מנורות בחינם?

הפועל שעבד 5 דקות לא עולה לי כסף? השכירות הידע והעלות של המנורה?

כול יום יבואו לי 5-6 לקוחות להחליף מנורה הנורה עולה 20 שקל למה כול יום אני אצטרך להוציא 100 שקל מהכיס?

 

חוצפן? ממש לא. זו נקראת תודעת שירות. אמרתי, אפשר גם היה לגבות רק את מחיר הנורה, ללא עבודה, עדיין היה יוצא צדיק.

במקרה הנ"ל אין שום בעייה עם התנהלות המוסך, זכותו להרוויח בכבוד, אבל ניתן היה להפעיל שיקול דעת שקצת יוצא מגבולות הרווח הקצר.

 

אם זה מוסך מירשה, יכול מאוד להיות שלא גבו כסף על עבודה, אלא רק את מחיר הנורה אצלם.

 

היא רשמה שזה כלל את הנורה, עבודה ומע"מ.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אין לי מושג על איזה מוסך מדובר אם במרכזי או יותר לכיוון המורשה אבל בשביל לקוח קבוע שווה לוותר על מחיר העבודה, ולי אישית היה מקרה שנכנסתי למוסך מזדמן לא מוכר בכלל רק לקנות מנורה וזהו והבחור התעקש להחליף לי את המנורה בעצמו ללא עלות, מי הפראייר פה?

פראייר מי ששירת אותך בלי לקחת כסף. מה בדיוק יוצא למוסך מביצוע של עבודה בחינם? הוא ירוויח לקוח קמצן לכל החיים?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...