Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חנן, סחטיין על הפירוט וההשקעה. לצערי ולשמחתי אני לא חיי בקיבוץ והקולקטיב לא משחק פה.

 

לגבי הדוגמה של הדירה, תחליף את האריח במרפסת שקרסה, מה היית עושה אז?

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

ברור שישנם פגמים בבית שאני מבין שהם הולכים לפגוע בי פרקטית אז אני מתעקש שהם יתוקנו.

עד כה, ותקן אותי אם פספסתי משהו, אין כאן אפילו דיעה אחת שאומרת שיש ברכב שלך פגם כלשהו שיפגע בתפקוד הרכב. אנשים מתווכחים אם זה נורמלי או לא, אם אתה צריך להתעקש או לא, אבל אף אחד לא טוען שבשלב כלשהו האגזוז או הציריה יקרסו כתוצאה מהחלודה שנראית כאן בתמונות.

גם אם היה פגם ויזואלי שמפריע בעין בהסתכלות רגילה על הרכב הייתי כותב לך שתתעקש על התיקון. פגם ויזואלי שבשביל לראותו צריך לחפש מתחת לרכב הוא חסר משמעות לטעמי.

עריכה אחרונה על ידי חנן-ג'יפולוג
פורסם (נערך)

מצטרף לחנן במקרה הזה.

אני אמנם גם פתחתי מכסה מנוע, סתם כדי להעיף מבט לראות שהכל נראה סביר, והצצתי גם מתחת לרכב כדי לראות שאין פגיעות מלמטה (בנוסף לסיבוב סביב הרכב).

גם אם היתה חלודה, אין סיכוי שהייתי רואה. מבחינתי כל מה שלא מכות חיצוניות- זה באחריות, ולא עניין אותי בכלל לבדוק את זה. רק בעקבות השרשור הזה הלכתי ובדקתי. מבחינתך - יש אחריות למקרה שהחלודה הזו תגרום לבעיה.

עריכה אחרונה על ידי yonie2014
פורסם

כפי שכבר נאמר וזו גם דעתי האישית, החלודה הזו לא תגרום נזקים. לפחות לא בשנים הראשונות. יש רכבים חדשים שמגיעים ללא חלודה או קורוזיה על האלומחניום.

כמובן שהיה עדיף בלי, אבל זה מה שיש כרגע. אצלי בפיאסטה החדשה הרכב הגיע מלוכלך, והיו עליו כמה טיפות בודדות של חומר חומצתי שחדר את הצבע. תתנחם בזה שאצלך המצב הרבה יותר טוב משהיה אצלי. קשה לי להאמין שהרכב יצא ככה מה בית חרושת. ואם כן אז חסכו כמה יורו על צביעת הציריות. לגבי הקורוזיה על

חלקי האלומיניום זה כבר סיפור אחר. אני עדיין בדעה שאם הם היו מספיק חכמים, היו צריכים להעלים את החלודה השטחית. ספריי נגד חלודה, לנגב עם סמרטוט וזהו.

כרגע הבעיה היא יותר אסטטית ומפריעה בעין, מאשר מפריעה בתפקוד כל שהוא ברכב.

פורסם (נערך)

החלודה היחידה שנראית לי בעייתית זו החלודה בציריה. אצלי ברכב משנת 99 אין כזו רמה של חלודה בציריה.

למה שברכב חדש זה יהיה ככה?

מה גם שזה חלק ש99% ממנו לא חווה חיכוך, ואין מה שיוריד את החלודה מרובו - מה יימנע מהחלודה להמשיך לכרסם? אולי היום היא שטחית ועוד 3 שנים הציריה תהיה אכולה לגמרי? לא ברור לי מאיפה הביטחון של אלה שאומרים שזו שטות, לפסוק כך לגבי חלק זה.

 

עריכה- אוקיי קראתי קצת וכיוון שהציריה עשוייה ברזל יצוק היא לא תאכל ע"י חלודה ואכן זו תהיה חלודה שטחית ותו לא.

עם זאת - אני מבין שזו תחושה לא טובה לקבל ככה רכב חדש...מה אמרו לך בסוכנות?

עריכה אחרונה על ידי אספ
פורסם

באיזה סוכנות פורד רכשת את הרכב?

 

תיגש לאולם התצוגה ותבדוק אם הרכב שמוצג שם חלוד...

 

...אני די בטוח שהתשובה תהיה שלילית ואני באופן אישי לא הייתי מקבל בשום אופן רכב עם חלודה.

פורסם
באיזה סוכנות פורד רכשת את הרכב?

 

תיגש לאולם התצוגה ותבדוק אם הרכב שמוצג שם חלוד...

 

...אני די בטוח שהתשובה תהיה שלילית ואני באופן אישי לא הייתי מקבל בשום אופן רכב עם חלודה.

 

חברים יקרים אפשר לזרוק ססמאות חופשי- "אני לא הייתי מקבל את הרכב".

בסופו של דבר אתם מייעצים לאדם שבאמת נמצא במצב הזה, ואין מה לעשות בעניין בנוסף לכך שזו לא באמת בעיה שאמורה להטריד מישהו.

גם אם נתווכח עד מחר- אי אפשר להחזיר רכב לאחר שנקנה, גם במקרים בהם נגרם נזק אמיתי לרכב.

אז שחררו את הבחור במקום לבאס אותו על דבר שולי.

פורסם
אמרו לי שכל הפיאסטות ככה, ושזה ברזל לא מגלוון ושאין לי מה לדאוג

את התשובה הזו קיבלת כבר מזמן.

 

אני הייתי פונה לייצרן הרכב ומבקש הבהרה לגבי החלודה בציריות והאם זה מקובל מצידם למסור רכב חדש במצב כזה ורק אז מחליט איך להמשיך.

 

איזה כייף לי :)

פורסם

זה באמת נהיה מגוחך כל העצות האלו.

אני מציע, כמו שכבר אמרתי בעבר - שחרר את הלחץ והעצבים, קח את הרכב ותהנה ממנו. זה באמת שטויות.

גם דלק מוטורס לא יבטלו לך את העסקה ואין שום סיבה אמיתית שיעשו את זה, ולראיה המון מכוניות נמסרות ככה ללקוחות (וגם רק חלק ממש קטן עולה על זה).

מעבר לזה, אם אתה רוצה לפנות בתלונה לדלק מוטורס או ליצרן או לכל גורם אחר - בבקשה, למה לא. אולי תרוויח. אבל אם תקבל משהו תראה את זה כבונוס, ואם לא - אל תייחס לזה חשיבות ואל תיקח את זה כאילו דופקים אותך. זה באמת לא שווה את זה.

פורסם

חנן, יפה כתבת.

עושה הרושם שפותח השרשור מחפש מלחמות.

המלצתי אליו, לשנן את חתימתי מטה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אבל מסבירים לך שזה תקין ואתה בוחר ללכת עם הראש בקיר.

זה אולי לא יפה קוסמטית ועדות לחסכון של יצרניות הרכב, אבל ככה זה, אין בזה כל פגם וקורה אצל רוב (אם לא כל) היצרנים, אם לא היום אז מחר.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...