Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היי,

 

התייחסות מהותית לדיון:1.הייתי פונה ליצרן -מבקש התייחסותו לחלודה ברכב עם 0 ק"מ!-שיסביר.

2.מעתה גם מותר לך לפרסם -קניתי פורד חדשה-וקיבלתי חלודה !=זו אמת בפירסום.

אם אתה חש מרומה -לך עם זה עד הסוף, ועם תגובת היצרן ותגובת בעלי הסוכנות היכנס לעו"ד גדול בנזיקין שידאג לך.

בסופו של יום -זה לטובת כלל הצרכנים.

ב ה צ ל ח ה !

פורסם (נערך)

אני לא מבין רק דבר אחד, כל הסיפור היה יכול להסתיים אחרת אילו ניתן היה לבטל את העסקה ולקבל את הכסף בחזרה.

ממה שידוע לי באירופה וארה"ב לפחות אפשר לצאת מעסקה כזו בשלב המסירה ואפילו כמה ימים אחרי,

ופה מדובר ברוכש שעדיין לא נסע ברכב.

למה כל קנייה בארץ צריכה להיות חתונה קתולית כבר בחופה ?

 

לחנן : אז בוא נדבר רגע על הקולקטיב, הצגת את הצד השלילי שבדבר, הצד החיובי הוא שיצרנים ישפרו את איכות

המכלולים או שיפסידו לקוחות, אם יש יצרניות רכבים עממיים שמצליחות ליצר רכב נקי מחלודות לפחות עד

המסירה ללקוח, אין שום סיבה שהאחרות לא יתאמצו.

עריכה אחרונה על ידי proxima
פורסם (נערך)

מסכים איתך. תהליך שיפור האיכות נעשה בצורה רציפה ואינטנסיבית אצל כל היצרנים (ביחד עם הופעת תקלות חדשות במכלולים ורכבים חדשים). אני מהמר שבתוך מספר חודשים התופעה הזו לא תהיה קיימת בפיאסטות חדשות, בהנחה שמדובר באמת במשהו סדרתי ולא נקודתי.

עריכה אחרונה על ידי חנן-ג'יפולוג
פורסם (נערך)
יש לזה משמעות פסיכולוגית משמעותית מאוד למישהו שקונה רכב חדש.

 

גם ייצרני הרכב מודעים למשמעות הזו ויש ייצרנים כמו VW שמתקינים דיסקים תוצרת ATE אשר עוברים תהליך ציפוי המבוסס על אלומיניום למניעת קורוזיה.

נכון שאחרי כמה בלימות 'טובות' הציפוי נשחק ונעלם אבל רק באיזור החיכוך עם הרפידות ובשאר האיזורים הציפוי נשאר לזמן יותר ארוך.

 

מרק, אני אוהב את היהירות שלך, לכן אחדד לך קצת: פורד עובדים עם ATE. פיאסטה, פוקוס, קוגה, מונדיאו, SMAX, גלאקסי - כולם מצויידים במערכות בלימה מהתוצרת הזאת - ATE מניסיון.

 

VAG עובדים בעיקר עם קונצרן TRW. לעיתים קרובות גם עם קונצרן PAGID. במכוניות מסויימת (כמו ב-יטי) יש גם רכיבי בלימה של קונצרן BOSCH. עם ATE יש פחות שימוש ב-VAG, לפחות לא ברמת השימוש ב-TRW, עימם הם עובדים לרב המקרים.

 

לפני שאתה קופץ בצהרות חסרות ביסוס, רצוי שתבדוק את השטח / עובדות קודם לכן. אני לא מזלזל בידע שלך, אכן יש לך ממנו - רק שלעיתים קרובות אתה נוטה לקפוץ ולהגן על VAG בצורה לא מובנת. בכל רכב - מופיעה חלודה שטחית (כזאת או אחרת) אחרי שטיפה / שימוש. אין דרך לחמוק מזה, גם ב-BMW זה קורה. בכל רכבי VAG שהיו לנו (גם VW עצמם) הייתה חלודה שטחית סביב הבלמים וצנרת הפליטה במסירה. זה גם קורה אחרי כל שטיפה - אם תשים לב היטב.

 

הדבר היחידי שמעט חשוד ולא מובן - הגוון שעל הציריות, הן אמורות להיות צבועות בצבע עמיד.

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

פרוקסימה, תיקון קטן בכל זאת: אני לא רואה תלונה של צרכנים על פגמים אמיתיים, גם אם חסרי משמעות אמיתית, כדבר שלילי. כתבתי שזה לגיטימי בעיני. אני כצרכן מתנהג אחרת אבל אין לי שום אידאל שאחרים בהכרח ינהגו בצורה זהה.

פורסם (נערך)
מרק, אני אוהב את היהירות שלך, לכן אחדד לך קצת: פורד עובדים עם ATE. פיאסטה, פוקוס, קוגה, מונדיאו, SMAX, גלאקסי - כולם מצויידים במערכות בלימה מהתוצרת הזאת - ATE מניסיון. - איזה ניסיון בדיוק יש לך ? אנא פרט.

הדבר היחידי שמעט חשוד ולא מובן - הגוון שעל הציריות, הן אמורות להיות צבועות בצבע עמיד - מה קרה שפתאום אתה חושב שהציריות צריכות להיות מוגנות בפני קורוזיה ?

ייצרן הרכב מזמין מחברת ATE או כול חברה אחרת את מערכת הבלימה בהתאם לדרישות שלו כלומר VAG עשויים להזמין דיסקים עם הגנה נגד קורוזיה ופורד יכולים להזמין דיסקים ללא הגנה כמובן זו שאלה של מחיר.

 

שים לב !

 

לכול אורך האשכול התייחסתי לקורוזיה בציריות ואת העניין של הדיסקים המוגנים בפני חלודה רשמתי רק בכדי לסבר את האוזן ולתת דוגמא שאפשר גם אחרת.

 

אתה רכשת בזמנו יטי ולא גולף יחי ההבדל הקטן. איכות החלקים המותקנים ביטי לא בהכרח שווה לאיכותם בגולף.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

לחנן : אז בוא נדבר רגע על הקולקטיב, הצגת את הצד השלילי שבדבר, הצד החיובי הוא שיצרנים ישפרו את איכות

המכלולים או שיפסידו לקוחות, אם יש יצרניות רכבים עממיים שמצליחות ליצר רכב נקי מחלודות לפחות עד

המסירה ללקוח, אין שום סיבה שהאחרות לא יתאמצו.

אכן יש טעם בדברייך ובדיוק לזה התכוונתי לכול אורך האשכול.

איזה כייף לי :)

פורסם

ידידי תעצור את ויכוח הזה! נכון זה ממש לא נורא ולא תמות מזה אבל מנגד אתה שילמת על רכב ח-ד-ש!!! המשמעות של החלודה הזו היא בהרגשה שלך שכבר נפגמה ובנפש שלך שתסתובב עם רכב חדש בהרגשה של דפקו אותי! הייתה רוצה להזמין פיצה ולגלות שרק נתנו ליקוק קטן?!

או להתקין שיש חדש לדוגמה ולגלות שהוא טיפה ממש טיפה שרוט אבל זה בסדר כי גם ככה הוא אמור להישרט עם הזמן?! די מספיק שחרר, אל תיקח את הרכב תבקש רכב חדש כמו ששילמת מחיר מלא גם השירות צריך להיות מלא וזו לא פלצנות!

אני חותם לך שאם אתה שולח מייל למשרדים הראשיים עם התמונות הם מיד מצדיקים ומפצים אותך ויתנו בראש לסוכנות על התירוצים המתחכמים האלו.

 

נ.ב- בחו"ל משחררים לך רכב חדש רק אבל רק אחרי שהוא עבר בדיקה דקדקנית של היצרן והסוכנות ופוליש מארץ הפולישים רק בשביל ההרגשה, מנסיון!!!

פורסם
אני לא מבין רק דבר אחד, כל הסיפור היה יכול להסתיים אחרת אילו ניתן היה לבטל את העסקה ולקבל את הכסף בחזרה.

ממה שידוע לי באירופה וארה"ב לפחות אפשר לצאת מעסקה כזו בשלב המסירה ואפילו כמה ימים אחרי,

ופה מדובר ברוכש שעדיין לא נסע ברכב.

למה כל קנייה בארץ צריכה להיות חתונה קתולית כבר בחופה ?

 

 

ההסבר הוא פשוט, כאשר אתה בא לקחת את הרכב , הרכב רשום על שמך כבר במשרד הרשוי ,

החזרה שלו בעצם תוסיף יד במשרד הרישוי , ומכן ירידת הערך הגדולה שתהיה לרכב , ומכאן קצרה הדרך ללובי של יבואני הרכב להחריג מקרה זה מחוק הצרכנות ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
ההסבר הוא פשוט, כאשר אתה בא לקחת את הרכב , הרכב רשום על שמך כבר במשרד הרשוי ,

החזרה שלו בעצם תוסיף יד במשרד הרישוי , ומכן ירידת הערך הגדולה שתהיה לרכב , ומכאן קצרה הדרך ללובי של יבואני הרכב להחריג מקרה זה מחוק הצרכנות ...

 

מענין שעד לא מזמן, סוחרי רכב לא היו חייבים להעביר רכב על שם העסק (לפחות לתקופה מסוימת) כדי לא להוסיף יד,

בקיצור: למי שיש לובי, יש את היכולת לשמן את המערכת כך שתתפור את החוקים לטובתו,

אין שום חדש במדינת הקומבינות והתחמנויות.

פורסם
תודה לכולם על זמנכם, החלטנו אישתי ואני לבטל את ההזמנה ולקחת את הכסף.

 

החלטתם באופן חד צדדי, או שכבר ביצעתם את הביטול? האם זה אכן אפשרי?


×
×
  • תוכן חדש...