Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל מקרה החלודה לא אמורה להיות שם ובשום חלק ברכב. אם יש או אין לזה משמעות. ולא ברכב חדש. בשביל ההרגשה הטובה לפחות, היו צריכים להוריד אותה לפני המסירה. זה רק מראה על הזנחה, זלזול, וחיסכון על חשבון הלקוח. גם אם לא יקרה כלום כתוצאה מהקורוזיה.

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

חבר'ה, עשיתם מזה הרבה יותר ממה שזה. גם צ'מפיון מוסרים ככה, גם אחרים. החלודה השטחית הזאת תופיע גם אחרי כל שטיפה של הרכב, אז קחו דברים בפרופורציות.

 

אחרי מספיק שקודות, פולקסווגן וסיאט במשפחה, גם הן נמסרו ככה. אין מה לעשות עם זה, זה שטחי וזניח לחלוטין, רק לא נראה טוב לעין - מסכים, אבל שם זה נעצר. חסר משמעות וחבל על בזבוזי האנרגיה המיותרים.

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בכל מקרה החלודה לא אמורה להיות שם ובשום חלק ברכב. אם יש או אין לזה משמעות. ולא ברכב חדש. בשביל ההרגשה הטובה לפחות, היו צריכים להוריד אותה לפני המסירה. זה רק מראה על הזנחה, זלזול, וחיסכון על חשבון הלקוח. גם אם לא יקרה כלום כתוצאה מהקורוזיה.

 

אתה מקשקש בקצב של מכונת ירייה, כמו תמיד.

זה לא מראה על כלום, זו חלודה שטחית שכמו שנאמר כבר, אחרי שטיפה זה יחזור להיות אותו דבר.

לא נגרם נזק מזה, זה נטו למראית עין קצת פחות יפה.

זה בטוח לא מראה על הזנחה/זלזול ושאר השטויות שרשמת.

אני אפילו לא יודע אם קיבלתי את הרכב שלי ככה, וגם אם כן זה לא משנה לי, כי בשטיפה הראשונה הברקסים יתמלאו בחלודה שתעוף אחרי כמה דקות נסיעה.

 

לפותח השרשור, תקח את האוטו, תהנה ותתחדש.

פורסם
הבטחתי תשובות והנה הם לפניכם ישר מהמפעל.

 

חלודה זו אינה תוקפנית, לא משפיעה על עמידות החלק ותיפקודו ומוגדרת כחלודה קוסמטית בלבד, אבל וזה אבל גדול, יצרני רכב מקפידים מאוד שמרכב הרכב יהי מוגן מפני מכות של אבנים וחלודה וזה כולל חלקי מתלה והנעה.

אז כפי שדוד ציין נכונה, החלק התחתון של הרכב עובר ציפוי שעווה יעודית למניעת חלודה, אך השכבה היא די דקה והאם הרכב עמד הרבה זמן בתנאי לחות ומליחות חלודה תצליח לתפוס על מתכות.

יתכן כי הרכב עמד הרבה זמן בנמל או תקוע על אונייה אך בשום פנים ואופן לא טבל במי ים, שמשאירים סימני מליחות לבנים וברורים (וגם מלוחים למי שרוצה לטעום) ותיכן כי מדובר בפגם הרכבה, הרובוט "התעייף" או משהו כזה, בדרך גלל זה קורה לאחר תיקונים מחוץ לפס היצור, נניח החליפו בשנית את כל מערכת המתלים עם הצירייות עקב תקלה ולקחו חלקים מסטוק שלא עברו מיגון.

 

תלונתך לגבי הנושא מוצדקת ועל המוסך לבצע ניקוי וציפוי המכלולים בחומר מונע חלודה יעודי.

יש טעם בחלק מהדברים והטענות של פותח האשכול ואני סומך על דבריו של חבר הפורום דניאל.

 

לא אצל כול ייצרני הרכב רכב חדש הנמסר ללקוח מופיעה חלודה על הציריות ועל חלקים מסויימים טרם מסירת הרכב ללקוח.

 

יש ייצרנים שמקפידים יותר על איכות ההגנה בפני קורוזיה על חלקי ההנעה ומערכת המתלים ויש כאלה פחות.

 

אני מסכים שאין שום השפעה על תפקוד החלקים ואורך החיים שלהם במקרה הזה.

איזה כייף לי :)

פורסם

החלודה על הציריות והחלקים האחרים מראה כי הרכב עמד הרבה זמן באזור עם מליחות, לחות או משהו שפגע בברזל.

מה שניתן לראות בתמונות מעלה מעיד על כך והדבר לא תקין בעליל. יתכן והחשיפה הזאת השפיעה על עוד מכלולים באיזור המנוע או מתחת למרכב כמו חיווטי חשמל, מכלולי מנוע וכל מיני דברים שאני לא רואה באמצעות מבט שיטחי שעלולות להופיע בשלב מאוחר יותר בחיי הרכב, יתכן ולאחר תקופת האחריות.

 

האם הייתם קונים מקרר, מכונת כביסה או כל מוצר כשהו חלוד? פי כמה וכמה שרכב אמור להיות עמיד לשהיה בחוץ וזה אומר שאחסון הרכב לא עמד בתנאי אחסון נאותים.

פורסם
החלודה על הציריות והחלקים האחרים מראה כי הרכב עמד הרבה זמן באזור עם מליחות, לחות או משהו שפגע בברזל.

מה שניתן לראות בתמונות מעלה מעיד על כך והדבר לא תקין בעליל. יתכן והחשיפה הזאת השפיעה על עוד מכלולים באיזור המנוע או מתחת למרכב כמו חיווטי חשמל, מכלולי מנוע וכל מיני דברים שאני לא רואה באמצעות מבט שיטחי שעלולות להופיע בשלב מאוחר יותר בחיי הרכב, יתכן ולאחר תקופת האחריות.

 

האם הייתם קונים מקרר, מכונת כביסה או כל מוצר כשהו חלוד? פי כמה וכמה שרכב אמור להיות עמיד לשהיה בחוץ וזה אומר שאחסון הרכב לא עמד בתנאי אחסון נאותים.

 

ממש לא מחייב שהרכב עמד בתנאים קיצוניים. כל ברזל חשוף יתחיל להחליד מהר מאוד. שים לב שהחלקים הלא צבועים הם אלה שזה לא משפיע עליהם, זה לא שקיבלת רכב עם שלדה לא צבועה

פורסם
חבר'ה, עשיתם מזה הרבה יותר ממה שזה. גם צ'מפיון מוסרים ככה, גם אחרים. החלודה השטחית הזאת תופיע גם אחרי כל שטיפה של הרכב, אז קחו דברים בפרופורציות.

 

אחרי מספיק שקודות, פולקסווגן וסיאט במשפחה, גם הן נמסרו ככה. אין מה לעשות עם זה, זה שטחי וזניח לחלוטין, רק לא נראה טוב לעין - מסכים, אבל שם זה נעצר. חסר משמעות וחבל על בזבוזי האנרגיה המיותרים.

מעניין מה שאתה כותב.

 

אצלי בכול הגולפים שרכשתי לעולם לא הייתה שום נקודות חלודה באיזור הציריות וגם בחלקי מתלה בזמן מסירת הרכב ללקוח. רק לאחר שנתיים נצפו מספר נקודות חלודה.

איזה כייף לי :)

פורסם

נשמע שיש פה מספר חברה שמשכנעים שזה בסדר ושייקח את האוטו,

יש לכם איזה אינטרס?:shock:

הוא רוצה לקבל רכב "נקי" ,קנה ממיטב כספו ורוצה לקבל רכב ברמה שיצא עכשיו מהסוכנות,וללא חלודה-אפילו שהיא לא מזיקה ולא מפריעה,זכותו.

הייתי מתנהג אותו דבר.

בעיניי-לא נשמע הגיוני לקבל רכב חדש עם חלודה מתחתיו.

פורסם

קורוזיה על צלחות הבלמים ומערכת הפליטה היא דבר הגיוני לדעתי. מערכות פליטה ברכבים מסגמנט כזה הם לא סטיינלס.

 

הצריה לדעתי צריכה היתה להיות מגלוונת או צבועה לפחות, שם זה "לא נראה טוב" לגבי ההשלכות של זה אני ישאיר לטובים ממני.

פורסם
נשמע שיש פה מספר חברה שמשכנעים שזה בסדר ושייקח את האוטו,

יש לכם איזה אינטרס?:shock:

הוא רוצה לקבל רכב "נקי" ,קנה ממיטב כספו ורוצה לקבל רכב ברמה שיצא עכשיו מהסוכנות,וללא חלודה-אפילו שהיא לא מזיקה ולא מפריעה,זכותו.

הייתי מתנהג אותו דבר.

בעיניי-לא נשמע הגיוני לקבל רכב חדש עם חלודה מתחתיו.

 

עם זה שהוא רוצה אין שום בעיה- הוא פשוט לא יקבל מהסיבה הפשוטה שכל הרכבים מהדגם שהוא קנה במצב הזה. ז"א אי אפשר להחליף.

לכן נשאר לו להילחם בטחנות רוח- או שפשוט יבין שזה לא משנה כלום ויחיה עם זה.


×
×
  • תוכן חדש...