Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא בא לקבל חיזוק לזה שדפקו אותו, וכשאומרים לו שהכל בסדר הוא מתנגד לזה. עזוב, מתישהו הוא ירגע ויבין שזה היה מיותר.

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אף אחד לא דפק אותו. ככה מייצרים רכבים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
יש לי הונדה מודל 2002 הכל מקורי ואין חלודה בשום מקום.

 

נו אז?? :roll:

פורסם
אף אחד לא דפק אותו. ככה מייצרים רכבים.

 

איתמר

לא מסכים.

ישנם רכבים שגם אחרי שנה לא תראה חלודה במכלולי ההנעה והמתלים.

איזה כייף לי :)

פורסם

ברור שיותר נחמד אם הכול היה צבוע ויפה.

כבר חפרנו מספיק בעניין, אין עם זה שום בעיה מכאנית וזה לא יגרום שום נזק.

מי שרוצה להתבאס ולהיתפס על זה- שיבושם לו.

אני פרשתי.

פורסם

שמוליק, יודע מה? סבבה.

דפקו אותך. זה חרא של רכב.

כל הרכיבים ייהרסו לך בדיוק אחרי 3 שנים אחריות ויום.

אל תקח את הרכב, לך עם דלק מוטורס לבית משפט אם צריך.

והכי חשוב אל תוותר להם! זה רכב חדש!

פורסם
וואו.... איזה נחמד מצידך לכתוב לי את זה, טוב שיש אנשים כמוך.

 

שמוליק, כבר כתבתי לך כמה פעמים - תפסיק עם הרגשת הדפקו אותי, קח את הרכב ותהנה.

אם על הדרך תצליח להוציא משהו מהיבואן - מעולה, שיחקת אותה (באמת, לא בציניות).

אבל יאללה שילמת ממיטב כספך, כמעט כולם פה אומרים לך שזה שטויות ושהמון מכוניות נמסרות ככה - אז שחרר.העיקר שתהנה מהרכב, באמת!

יש פה אנשים שנהנים לחמם, ואומרים לך לא לוותר וכו' וכו', אבל כולם גיבורים גדולים מול המקלדת, ורובם היו לוקחים את הרכב כמו שהוא.

אז יאללה, קבע פגישה, בקש פיצוי כלשהו (טיפול? אולי חיישני רברס מתנה?), קח את הרכב, וסע לשלום!

פורסם

קח את הרכב...אל תקח... קח אותו זה בסדר. אל תיקח. תתלונן.

ניראה לי ששיגענו את הבן אדם. זה יהיה רעיון גרוע להתייעץ עם שמאי רכב, כדי לגבש עמדה סופית במקרה הזה?

ויפעל בהמלצתו?

פורסם

יש פה אנשים שנהנים לחמם, ואומרים לך לא לוותר וכו' וכו', אבל כולם גיבורים גדולים מול המקלדת, ורובם היו לוקחים את הרכב כמו שהוא.

אז יאללה, קבע פגישה, בקש פיצוי כלשהו (טיפול? אולי חיישני רברס מתנה?), קח את הרכב, וסע לשלום!

למה אתה חושב שמישהו רוצה לחמם אותו ?

אנשים כותבים את דעתם בנושא ואל לך להסיק מסקנות לא נכונות.

איזה כייף לי :)

פורסם
למה אתה חושב שמישהו רוצה לחמם אותו ?

אנשים כותבים את דעתם בנושא ואל לך להסיק מסקנות לא נכונות.

 

סבבה, אולי אני טועה.

מה אתה חושב שהוא צריך לעשות? ממה שרבים תיארו פה, המון רכבים נמסרים ככה ללקוחות, ולא רק של דלק מוטורס.

לא נראה לי שיש לו קייס מול היבואן לביטול עסקה.

מה אתה בתכלס היית עושה? לא לוקח את הרכב? הולך למשפט? מה?

פורסם

בודק מול ייצרן הרכב מה עמדתו בנושא, ורק לאחר קבלת מסמך רשמי מאת ייצרן הרכב מסיק מסקנות לגבי המשך ההתנהלות שלי.

איזה כייף לי :)

פורסם
בודק מול ייצרן הרכב מה עמדתו בנושא, ורק לאחר קבלת מסמך רשמי מאת ייצרן הרכב מסיק מסקנות לגבי המשך ההתנהלות שלי.

 

ועד אז נשאר בלי רכב?

נשמע לי לא סביר.

אולי זו הגישה שעשויה להשיג הכי הרבה תוצאות, אבל אם שמוליק צריך את הרכב אז כל יום שעובר זה הפסד נטו שלו.


×
×
  • תוכן חדש...