Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מאחל לכם בהצלחה ובעיקר הנאה עם הרכב האחר שתקנו. באמת.

 

במאמר מוסגר - מקווה לטובתכם שתאמצו גישה לחיים כמו של חנן הג'יפולוג ויהיה לכם הרבה יותר טוב וכיף בחיים.

ואתה לא חייב להגיב לזה כי זה די ברור מה תגיד ומראש אענה לך שאם תגיד שאני פרייאר אז אני מקבל זאת בברכה ושמח על כך, בשמי ובשם אלפי לקוחות פורד ויצרנים אחרים גם (!) (קרא באינטרנט), שקנו רכב חדש ונהנו ממנו שנים (או סבלו, תלוי) בלי לדעת (או אולי ידעו) שיש חלודה לא חודרת על פני שטח הציריות.

 

במקרה הספציפי הזה אני בטוח שגם היבואן שמח לבטל העיסקה איתך.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

מצטרף לג'יפולוג ולסטודנט, ומוסיף כי לעניות דעתי.

פות"ש ורעייתו, התחרטו על הרכישה מסיבות אחרות.

והחלודה היא רק אמתלה לביטול העיסקה.

מאחל להם בהצלחה ברכישה הבאה, ומי ייתן ולא יידעו חלודה עוד.

פורסם

לכול המאחלים, אנחנו חושבים שהפיאסטה זה אחלה אוטו במחיר טוב, אבל לא בכל מחיר.

מחכים לצ׳יק שנוכל לרכוש רכב אחר שהיה מועמד גם כן, שלמים עם ההחלטה.

פורסם

החלטה נבונה מאוד.

למרות שאני אישית הייתי מבקש הסבר בכתב מייצרן הרכב ורק לאחר מכן מחליט.

 

ברכב הבאה בדוק את עניין החלודה ברכבים שעומדים בתצוגה.

איזה כייף לי :)

פורסם

מאחר והגעתם להחלטה לבטל , מותר לכם ואתם אמורים לקבל את כל הכסף במלואו .

וחברה צאו מזה ,, ניתן לבטל כל עוד הרכב לא נמסר .

בישראל הבעיה היא , מאחר והרבה כסף נמסר למכס בזמן הרישום לעליה לכביש - מיסים למדינה .

לכן לכאורה הבעיה - עמדתי במצב כזה , והחליפו לי בעבר רכב , ובמצב אחר שינו מס' רישוי .

 

כל החלטה אחרת לא תעמוד ליבואן בבית המשפט - מאחר וזה ביטול קניה שלא מומשה , והרכב לא נלקח ע"י הלקוח עקב בעיה במוצר .

גם אם משרד האוצר/אגף המיסים ומשרד התחבורה יתערבו - זה לא יעמוד במבחן השפיטה .

הלקוח לפי דיני החוזים רשאי לבטל עסקה אם היא לא תואמת את המוצהר במוצר -

והרכב הנ"ל גם אם תקין ,, הוא מגעיל , ובושה שמוסרים כך , זו לא בעיה בטיחותית אבל אדם משלם על רכב חדש .

ובמחירי ישראל - הוא משלם כמו על שני רכבי פורד פיאסטה חדשים בבריטניה .

והגרוע מכל זו הגישה ללקוח של זה מה יש .

אפשר היה במוסך ללטש קלות את הציריות , אשר שם ההגזמה הפראית עם החלודה .

ולמרוח חומר המתרכב עם החלודה לציפוי יפה - ( 20 דקות עבודה )

 

אם אני הייתי רוצה את הרכב הנ"ל במצבו - הייתי מכניס למוסך של חבר ומנקה ומשפר את המצב -

ומנגד מבקש/לוקח מהיבואן פיצוי כספי כגון , הנחה , טיפול שנתי וכו' .

 

אני מסכים עם הלקוח , במידה והוציאו לו את הכייף , לפעמים כדאי לוותר , וחבל .

אבל אולי החברות יתחילו להבין שאנו לא לקוחות שבוים - וכן ברגעי משבר וכעס גם נבטל קניה גדולה .

 

בהצלחה בכל בחירה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כל הכבוד שדרשתם את הכסף בחזרה.

בניגוד למספר דעות שנכתבו פה, אני חייב לציין שלדעתי זאת פשוט בושה בשביל כל חברת רכב למסור רכב במצב כזה.

נכון שהמעט חלודה הזאת לא משפיעה ולא גורמת לנזק כמו שהסבירו פה עוד לפניי, ונכון שגם ככה אחרי חורף אחד או שתיים יש סיכוי שהאוטו היה מקבל את אותה החלודה בכל מקרה, לא בטוח אבל יכול להיות .

הנקודה היא שבן אדם משלם ממיטב כספו, כמה עשרות אלפי שקלים טובים, והחברה פשוט שמה עליו פס. למסור רכב שנראה ככה זה פשוט ביזיון. הרכב חדש לא אמור להיות עליו שום דבר , לא ליכלוך ובטח לא חלודה !!

צריך לדעת גם להיות צרכנים טובים, וזה לא אומר שלוקחים כל מה שנותנים לכם, ואני לא מדבר כרגע רק על מעמד מסירה של רכב. זה נכון לגבי כל מוצר בכל חנות שלא תיכנסו אליה. זה אומר שכשמקבלים מוצר מסתכלים עליו, בוחנים אותו ומחליטים האם בעבור הכסף שאני משלם מגיע לי לקבל מוצר כזה...?

 

אני בכוונה מדגיש, אין קשר ללהיות פראייר, זה להיות צרכן טוב!! ויש הבדל גדול. לצרכנים יש כוח גדול מאוד, אם אנחנו מוותרים עליו לא נשאר לנו כלום והחברות יעשו כרצונן.

 

לסיכום אני שמח שדרשתם לבטל את העסקה בלי קשר לאיכות הרכב.

 

בהצלחה בהמשך

פורסם

אני מצטרף לעשרות המגיבים שחושבים שרכב חדש צריך להימסר ללקוח ללא שום חלודה ורבב. אנחנו הלקוחות צריכים לעמוד על שלנו ושום הסברים כמו "ככה זה בכול הפיאסטות או פוקוסים" לא צריכים לשכנע אותנו לקבל את הרכב עם פגמים וגם אם הם נחשבים פגם אסתטי בלבד.

 

שוב פעם אני חוזר ייתכן מאוד שהחלודה הופיעה כבר בזמן מסירת הרכב בגלל כשל של הייצרן או בכדי לחסוך כסף על ציפוי החלקים בשכבה מונעת חלודה.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני מאוד בספק שרכב יוצא בלי ציפוי על הציריות, אולי פאק במפעל, אבל גם ברכבים הרבה יותר ישנים יש ציפויים, אצלי ברכב משנת 97 אין גרגריר חלודה על הציריות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
כל הכבוד שדרשתם את הכסף בחזרה.

בניגוד למספר דעות שנכתבו פה, אני חייב לציין שלדעתי זאת פשוט בושה בשביל כל חברת רכב למסור רכב במצב כזה.

נכון שהמעט חלודה הזאת לא משפיעה ולא גורמת לנזק כמו שהסבירו פה עוד לפניי, ונכון שגם ככה אחרי חורף אחד או שתיים יש סיכוי שהאוטו היה מקבל את אותה החלודה בכל מקרה, לא בטוח אבל יכול להיות .

הנקודה היא שבן אדם משלם ממיטב כספו, כמה עשרות אלפי שקלים טובים, והחברה פשוט שמה עליו פס. למסור רכב שנראה ככה זה פשוט ביזיון. הרכב חדש לא אמור להיות עליו שום דבר , לא ליכלוך ובטח לא חלודה !!

צריך לדעת גם להיות צרכנים טובים, וזה לא אומר שלוקחים כל מה שנותנים לכם, ואני לא מדבר כרגע רק על מעמד מסירה של רכב. זה נכון לגבי כל מוצר בכל חנות שלא תיכנסו אליה. זה אומר שכשמקבלים מוצר מסתכלים עליו, בוחנים אותו ומחליטים האם בעבור הכסף שאני משלם מגיע לי לקבל מוצר כזה...?

 

אני בכוונה מדגיש, אין קשר ללהיות פראייר, זה להיות צרכן טוב!! ויש הבדל גדול. לצרכנים יש כוח גדול מאוד, אם אנחנו מוותרים עליו לא נשאר לנו כלום והחברות יעשו כרצונן.

 

לסיכום אני שמח שדרשתם לבטל את העסקה בלי קשר לאיכות הרכב.

 

בהצלחה בהמשך

 

"כל הכבוד שדרשתם את הכסף בחזרה" אז מה אתה רוצה שהחברה תשאיר את האוטו והכסף אצלה?:roll:

פורסם

ברור שלא . הכוונה שלי הייתה שטוב מאוד שהם ביקשו לבטל את העסקה כמובן ולא לקבל את התירוץ של המנהל שם שככה זה בכל הפיאסטות או כל טיעון אחר שהוא העלה מול הלקוח.

ברור שהם לא היו שומרים גם את הרכב וגם את הכסף .

פורסם
ייצרן הרכב מזמין מחברת ATE או כול חברה אחרת את מערכת הבלימה בהתאם לדרישות שלו כלומר VAG עשויים להזמין דיסקים עם הגנה נגד קורוזיה ופורד יכולים להזמין דיסקים ללא הגנה כמובן זו שאלה של מחיר.

 

מרק, החזקת אי פעם דיסק של ATE בידיים? כזה שנקנה כאפטרמרקט OEM ו-OEM? אני בספק רב.

 

סט אפטרמרקט OEM (כזה הנרכש מדילר / יבואן) וסט OEM (כזה עימו הרכב יצא משערי המפעל) זהים, הם שניהם עוטים ציפויים (לעין הם נראים כאפור מט - ולא כסוף מבריק - עד לבלימה הראשונה, אז שטח הדיסק הופך צבעו לכסוף המוכר לנו, אך החיבור לחישוק נותר עם אותו ציפוי אפור מט).

 

נראה לך ש-ATE יפתחו מספר קווי יצור שונים ומשונים? אתה מגזים. זה לא כלכלי ולא כדאי. מוצרי האפטרמרקט זהים לאלו המגיעים על הרכב כפריט מקורי. רק סדרת ה-POWERDISC (המחורצת ומשודרגת מעט בחומרים) שונה. אם אתה עדיין מתקשה להאמין, תפתח קטלוג שלהם ותקרא.

 

שים לב !

 

לכול אורך האשכול התייחסתי לקורוזיה בציריות ואת העניין של הדיסקים המוגנים בפני חלודה רשמתי רק בכדי לסבר את האוזן ולתת דוגמא שאפשר גם אחרת.

 

איפה לעזאזל - עד הודעתי האחרנה - ראית נגיעה שלי בנושא הציריות? לא עברתי על התמונות כלל וכלל - עד שהערתם כאן לגבי הנושא. סה טו. מסכים שזה נראה מעט חריג.

 

 

אתה רכשת בזמנו יטי ולא גולף יחי ההבדל הקטן. איכות החלקים המותקנים ביטי לא בהכרח שווה לאיכותם בגולף.

 

****(עריכה של מלל לא ראוי- ההנהלה)****

 

החלקים מגיעים מאותם המפעלים, אותו פס היצור ואפילו זוכים לענוד סימול VW-AG (עם סמלי אודי ו-VW כמובן). רכיבים בודדים (לרב אלה דווקא לוחות השעונים עצמם ורכיבי חשמל) מגיעים ממפעלים שונים מאלו של VW. ואם אתה כזה גאון הדור, מי מייצר עבור הקונצרן את מנועי ה-1.0, 1.0TSI, ה-1.2HTP וה-1.2TSI? שקודה - בצ'כיה. גם תיבות הילוכים שונות מיוצרות על ידי שקודה - בצ'כיה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...