Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק אני חושב שזה לא יפה?

העבודה טובה, התוצאה פחות. צורת החישוקים נעלמה מתחת לכל השחור הזה במקום סמל נותר כתם שחור.

 

מצטער, זה לא מחמיא לרכב (הצהוב).

פורסם
רק אני חושב שזה לא יפה?

העבודה טובה, התוצאה פחות. צורת החישוקים נעלמה מתחת לכל השחור הזה במקום סמל נותר כתם שחור.

 

מצטער, זה לא מחמיא לרכב (הצהוב).

 

אני איתך רק בקטע של הגאנטים, אני אישית לא אוהב גאנטים בצבע שחור, לפי דעתי היה יותר מעניין אם זה היה נצבע בצבע אחר זוהר כלשהו.

פורסם

הרכב הזה נראה מדהים,ישר כוח!

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

פות"ש, אתה לא יכול "לנקות" את הסמל? כמו שעשית לכיתוב Veloster שריססת את כולו ובסוף הורדת את מה שמסביב, אז לעשות אותו דבר בסמל, רק עם מה שמסביב לאות H של הסמל? ככה שבעצם ייצא שהפלסטידיפ יושב רק על הסמל עצמו ועל העיגול שמקיף אותו?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

תודה על המחמאות! :)

מי שלא אהב, בסופו של דבר זה עניין של טעם, אני אישית אהבתי.. :)

 

ולגבי השאלה האחרונה על הסמל... לא כל כך הבנתי את השאלה.. =$

פורסם

סימנתי בתמונה. את החלקים שסימנתי באדום, אתה לא יכול להוריד מהם את הפלסטידיפ? שבעצם רק הסמל עצמו יהיה צבוע בלי הרקע שלו? לדעתי זה יהיה יותר יפה.

 

ניסיתי אפילו לצבוע את זה בצהוב כדי שתראה איך זה אמור להיראות בסוף, אבל בגלל שאני בעבודה ולא בבית, ובעבודה אין לי גישה לפוטושופ (בבית יש...) אני לא יכול באמת לעשות עבודה יפה. אז עשיתי בערך.

 

בקיצור, אני מקווה שעכשיו אתה מבין למה אני מתכוון.

IMG_20140201_141430.jpg

IMG_20140201_141430.jpg

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

בתגובה השניה שלי מיד אחרי שפתחתי את הפוסט, הראתי תמונה של המוצר הסופי, שם אפשר לראות בבירור שהסמל צבוע בצבע שחור והחלקים הפנימיים שלו מקולפים...

במילים אחרות, עשיתי מראש מה שהמלצת.. ;)

פורסם

צודק, טעות שלי, לא יודע איך לא ראיתי את זה. עכשיו אני רגוע :lol:

 

באמת שיצא מעולה. רק תיזהר לא להגזים על הפלסטידיפ על כל מיני חלקים אחרים באוטו עכשיו שראית שזה יוצא יפה. יש הרבה אנשים שנוטים להגזים ברגע שמשהו כזה הולך להם כמו שצריך...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...