Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואוו אחי יצא פצצה,ממש עבודה מקצועית.

אם הייתי רואה את הרכב ברחוב הייתי חושב שהוא הגיע ככה מהחברה.

אשמח אם תעשה מדריך מפורט על תהליך העבודה וכו' כדי שכל חברי הפורום יוכלו

ללמוד את תהליך העבודה.

ואולי תפרסם סרטונים שצפיתה בהם לפני?

פורסם (נערך)

אז ככה, התהליך הוא מאד פשוט.

קניתי 5 פחיות שחורות, ועוד מיכל צבע צהוב (כי באמת תיכננתי לצבוע את הקליפרים בצהוב... )

ומאז שקניתי את הצבע אני רק מנסה למצוא זמן כי באמצע היה נסיעה הביתה לצפון, ונסיעה לים המלח... (החיים קשים כן? :p חח)

והיום היה היום שפיניתי לו זמן, החברה לומדת למבחן ואני מנצל את היום לצביעה..

אתמול שטפתי את האוטו בצורה דיי יסודית..

הבוקר פירקתי את הגלגלים (2 כל פעם, אחד העמדתי על הגלגל ספייר ואת הצד השני העמדתי על הג'ק בצורה יציבה)

ניקיתי את הג'אנטים עם סמרטוט לח (חשוב שהמשטח הצביעה לא יהיה רטוב!) ונתתי להם להתייבש

התחלתי עם המיסוך של הסמלים בחלק האחורי והמיסוך של החלק הקדמי, בזמן הזה הגלגלים מתייבשים...

לא משייפים כלום!

ניקיתי ניקוי אחרון עם סמרטוט וקצת נוזל חלונות וחיכיתי לייבוש מלא.

והתחלתי לרסס את השכבות בסדר דיי קבוע, התחלתי עם הסמל עברתי לעוד שכבה בחלק הקדמי, ואז גלגל ימין וגלגל שמאל...

לאט לאט שכבה דקה ואחידה כל פעם.

לקראת השכבה השלישית בגלגלים העמדתי את הגלגלים ככה שאני אוכל לצבוע אותם גם מבפנים.

לקחתי בקבוק ספריי אחד לחלק הקדמי והאחורי, ולכל גלגל ספריי אחד.

עד שהכל נראה אחיד וככה זה נתן לי משהו כמו 10-15 דקות בין איזור לאיזור.

אחרי שסיימתי עם הגלגלים הקדמיים חיכיתי שהם יתייבשו ייבוש "סופי" (זה בכוונה במרכאות כי הייבוש האמיתי קורה אחרי 24 שעות)

בזמן הזה שחיכיתי הורדתי את המיסוך מהחלק האחורי ומהחלק הקדמי,

ואז עברתי לגלגלים האחוריים...

שוב אותו תהליך..

כל האירוע הזה התחיל ב- 11 בבוקר ונגמר בארבע אחה"צ אחרי קיפול של כל הדברים וניקוי מסביב...

אני נהנתי מהתהליך ובהחלט שאני מרוצה מהתוצאה...

 

 

לגבי הקליפרים, ייצרתי קשר עם פונזי מ- DYC הצבע עמיד בחום של עד 200 מעלות... ולא הומלץ לצבוע את הקליפרים מחשש שזה עלול להתלקח.

מהעניין הזה התאכזבתי אבל אני יכול לחיות עם זה...

מה שכן חשבתי אבל זה בתכנון הרחוק, לצבוע הרבה חלקים בתוך הרכב...

חשבתי למי שמכיר את הרכב לצבוע את החלקים הכסופים בצהוב.. אבל אני לא בטוח שבא לי להכנס לפירוק שלהם

http://0.tqn.com/d/cars/1/0/g/_/2/ag_12veloster_intlt.JPG

את כל החלקים הכסופים, שכוללים את החלק בהגה, החלק הכסוף בקונסולה המרכזית, ובדלת שמתחבר למזגן הצדדי... אבל באמת שאני לא בטוח שאני רוצה להכנס לפירוקים האלה... :/

 

 

לגבי הסרטונים, פשוט ראיתי את כל הסרטונים של פונזי מ- DipYourCar יש להם מדריכים מאד מפורטים!

ולמי שחושב על פרוייקט דומה אני אשמח לעזור

עריכה אחרונה על ידי Yairkrispel
פורסם

נראה מעולה, איפה קנית את הצבע וכמה עלה (יש לי חשק לצבוע את הקליפרים)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

תוצאה יפה מאוד, נראה איכותי.

מה שלא מסתדר לי זה הכיסוי מסביב, השתמשת רק בנייר דבק בלי לכסות את שאר הרכב מסביב? צבעת מתווך אפס?

פורסם

קניתי את הצבע בחנות שנקראת עידן 88 באשקלון..

חיפוש מהיר באתר של פלסטידיפ בארץ נותן רשימה של כל החנויות שאפשר למצוא בהם את הצבע...

מחיר של פחית אחת כזאת עולה 120 שקל אם אני זוכר נכון..

לגבי הצבעים אני לא יודע, לא ביררתי גם כי רציתי מהתחלה את השחור.. אבל שווה בדיקה..

בעניין המיסוך, מיסכתי בעיקר במקומות שלא רציתי שיכנס צבע..

אם תשימו לב בתמונה של הרכב בחק הקדמי שהוא ממוסך יש נזילה מתחת לפנס, ריסוס שהגיע גם לשם על הצבע של הרכב..

אבל זה לא נורא כי אחרי שהוא מתייבש מעבר עם מטלית מיקרופאייבר מנקה את זה..

ובקשר לשאלה, לא השתמשתי במרסס יעודי אלה בפחית צבע עצמה ספריי רגיל לכל דבר...

פורסם

קודם כל, יצא יפה מאוד! מאוד אהבתי את מה שהצביעה עשתה לפרונט של הרכב. זה נראה פשוט מעולה!

גם הג'אנטים, פשוט משתלבים ממש יפה עם הצהוב של הרכב. באמת עבודה יפה!

 

אותי דווקא מעניין לדעת איך כיסית את הכיתוב על דלת תא המטען? במה השתמשת שנכנס בדיוק לחורים שבין הכיתוב עצמו לפח הרכב? או שצבעת עליו ואז פשוט קילפת את הצבע שמסביב לכיתוב?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

דור, אתה לא רוצה את הידית הזאת שמתחברת לספריי.

יש לך הרבה פחות שליטה, לא הכי נוח כמו שזה נראה.

מה שאתה רוצה זה את הdip nozzle , פייה שונה שמרססת פסים הרבה יותר רחבים וצפופים.

חוסך זמן ויותר יעיל, רכשתי 2 כאלה.

תראה סירטונים זה מעולה.

"יאללה בירי".

פורסם
דור, אתה לא רוצה את הידית הזאת שמתחברת לספריי.

יש לך הרבה פחות שליטה, לא הכי נוח כמו שזה נראה.

מה שאתה רוצה זה את הdip nozzle , פייה שונה שמרססת פסים הרבה יותר רחבים וצפופים.

חוסך זמן ויותר יעיל, רכשתי 2 כאלה.

תראה סירטונים זה מעולה.

הזמנתי את הידית, אבל אשמח לקנות ממך ראש אחד ואפילו להחזיר לך אותו בסוף השימוש, סתם להשוואה, וזה לא דור זה רז.


×
×
  • תוכן חדש...