Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דווקא יש לוחות שיודעים לעבוד ערוץ כפול גם עם זכרונות בגדלים שונים.

שורות אלו נכתבות ממחשב נייד עם סטיק של חצי ג'יגה וסטיק של 2 ג'יגה.

בעליית המחשב הוא מכריז "L Shaped Dual Channel mode" או משהו דומה.

 

לא צריכה להיות בעיה עם סטיק של 2 וסטיק של 4 באופן עקרוני.

מה שיכול כן להפיל אותך:

1. תאימות של לוח האם (בדוק באתר היצרן)

2. גרסת קושחה של לוח האם (בדוק באתר היצרן ושדרג לפי הצורך)

3. מערכת הפעלה 32ביט תזהה לכל היותר 3 ומשהו ג'יגה זיכרון (3.25 עד 3.5 בד"כ) ותתעלם מהשאר.

 

בנוסף - עם 2 ג'יגה לא אמורה להיות לך שום בעיה לעבוד מאוד מהר עם כל תוכנות אופיס ודפדפן נורמלי.

אפילו אקספלורר אמור לעבוד סביר (יחסית לאקספלורר).

בדוק אם אין לך תוספים מטומטמים לדפדפן.

 

אבל הכי טוב תתקין כרום. תוך יומיים לא תבין איך עבדת עד עכשיו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
דווקא יש לוחות שיודעים לעבוד ערוץ כפול גם עם זכרונות בגדלים שונים.

שורות אלו נכתבות ממחשב נייד עם סטיק של חצי ג'יגה וסטיק של 2 ג'יגה.

בעליית המחשב הוא מכריז "L Shaped Dual Channel mode" או משהו דומה.

 

לא צריכה להיות בעיה עם סטיק של 2 וסטיק של 4 באופן עקרוני.

מה שיכול כן להפיל אותך:

1. תאימות של לוח האם (בדוק באתר היצרן)

2. גרסת קושחה של לוח האם (בדוק באתר היצרן ושדרג לפי הצורך)

3. מערכת הפעלה 32ביט תזהה לכל היותר 3 ומשהו ג'יגה זיכרון (3.25 עד 3.5 בד"כ) ותתעלם מהשאר.

 

בנוסף - עם 2 ג'יגה לא אמורה להיות לך שום בעיה לעבוד מאוד מהר עם כל תוכנות אופיס ודפדפן נורמלי.

אפילו אקספלורר אמור לעבוד סביר (יחסית לאקספלורר).

בדוק אם אין לך תוספים מטומטמים לדפדפן.

 

אבל הכי טוב תתקין כרום. תוך יומיים לא תבין איך עבדת עד עכשיו.

מזל שאמרת לי . יש לי מערכת וינדוס 7 32 ביט. אין לי תוספים לאקספלורר. את הכרום אני לא ממש אוהב ויזואלית. חוץ מזה שכרום עם 3 טאבים פתוחים גם מנצל כמות זכרון לא מעטה 75%.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

כמה זמן חלף מאז פרמוט המחשב? המערכת נוטה לצבור לא מעט פעילות עודפת, ומדי פעם צריך לנקות אותה. פרמוט עשוי לעשות פלאים, אם כי מדובר בתהליך די ממושך (הפרמוט עצמו קצר אבל הליך העדכונים בעקבותיו יכול לארוך מספר שעות).

בכל מקרה - דאג לגבות את כל המסמכים, התמונות ושאר המידע שלך !!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כמה זמן חלף מאז פרמוט המחשב? המערכת נוטה לצבור לא מעט פעילות עודפת, ומדי פעם צריך לנקות אותה. פרמוט עשוי לעשות פלאים, אם כי מדובר בתהליך די ממושך (הפרמוט עצמו קצר אבל הליך העדכונים בעקבותיו יכול לארוך מספר שעות).

בכל מקרה - דאג לגבות את כל המסמכים, התמונות ושאר המידע שלך !!

 

אני מעריך שלפחות שנתיים. אני יודע שפורמט עושה פלאים. אבל אחרי זה לשבת ולעדכן שוב הכל (WINDOWS UPDATE ) וכאלה ממש לא בא לי.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

כשלב ביניים נסה CCLEANER. יכול לתת איזה אקמול לכמה שבועות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כשלב ביניים נסה CCLEANER. יכול לתת איזה אקמול לכמה שבועות.

 

קיים שיפור קליל למען האמת אחרי הרצת התוכנה. TNX.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
אני מעריך שלפחות שנתיים. אני יודע שפורמט עושה פלאים. אבל אחרי זה לשבת ולעדכן שוב הכל (WINDOWS UPDATE ) וכאלה ממש לא בא לי.

תתקין מראש מערכת הפעלה שיש בה SP1, או שתוריד SP1 טרם הפרמוט, והופ, חסכת לעצמך ים של עדכונים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אתה מאשים את הזכרון, אני לא שולל שזו בעיה (להריץ מערכת הפעלה W7 על 2 ג'יגה זה בעיה)

אבל לא בטוח שרק זו הבעיה האמיתית, יש קשר לא קטן בין עבודת הזכרון לעבודת הדיסק - לרוב דווקא הדיסק הקשיח הוא זה שגורם לאיטיות.

האם נתוני העבודה של הדיסק הקשיח עומדים על 100% כשמחשב שלך מקרטע?

 

עריכה:

ע"ב דגם הלוח אם שלך המעבד שלך הוא 64 ביט וחזק. (לפחות i3)

הייתי שוקל התקנת מערכת הפעלה 64 ביט במקרה של הרחבת זכרון במטרה לנצל את מלוא גודלו.

אין סיבה לקנות יותר מ- 1333Mhz היות וזו המהירות מקסימלית של BUS הלוח.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
אתה מאשים את הזכרון, אני לא שולל שזו בעיה (להריץ מערכת הפעלה W7 על 2 ג'יגה זה בעיה)

אבל לא בטוח שרק זו הבעיה האמיתית, יש קשר לא קטן בין עבודת הזכרון לעבודת הדיסק - לרוב דווקא הדיסק הקשיח הוא זה שגורם לאיטיות.

האם נתוני העבודה של הדיסק הקשיח עומדים על 100% כשמחשב שלך מקרטע?

 

עריכה:

ע"ב דגם הלוח אם שלך המעבד שלך הוא 64 ביט וחזק. (לפחות i3)

הייתי שוקל התקנת מערכת הפעלה 64 ביט במקרה של הרחבת זכרון במטרה לנצל את מלוא גודלו.

אין סיבה לקנות יותר מ- 1333Mhz היות וזו המהירות מקסימלית של BUS הלוח.

 

להריץ WIN7 על 2 ג'יגה לא אמור להוות בעיה. לראיה , יש לי בנייד מעבד מסדרה קודמת (ליבה כפולה, אלה שבאו לפני i3) והוא סוחב את העסק לא רע.

אכן המעבד הוא3.2 GHZ i3 550

כשהמחשב מקרטע , אם אני סוגר את האקספלורר הוא חוזר לעבוד בצורה תקינה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

א. אין בעיה עם WIN 7 ו-2 גיגה זיכרון, ירוץ יופי.

ב. סוקט 1156 לא אומר רק מעבדים מסדרת ה-I, יש גם מעבדי פנטיום וסלרון שעובדים על הסוקט הזה.

ג. כבר כתבתי שלהערכתי מדובר בבעיית תוכנה, שידרוג זיכרון לא יעזור פה.

פורסם
בהמשך לעניין התוכנתי, איזו גרסה של אקספלורר אתה מריץ?

האחרונה היא 11 וניכר שיש בה שיפור מסויים.

 

11 . :-D

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
אתה מאשים את הזכרון, אני לא שולל שזו בעיה (להריץ מערכת הפעלה W7 על 2 ג'יגה זה בעיה)

 

יש לי בבית 2 מערכות 7, שתיהן 64ביט עם כל העדכונים, אחד עם 2 ג'יגה זכרון והשני זה המחשב הנייד עם 2.5 ג'יגה.

שני המחשבים עובדים מהר וכיף לעבוד איתם למרות מעבדים לא ממש חזקים (Core2Duo E7200 בנייח ומשהו לא רחוק מזה בנייד)

 

הנייח עכשיו ממש טיל בעקבות התקנת SSD בתור דיסק ראשי.

 

2 ג'יגה זה די והותר לכל תוכנות האופיס ולגלישה באינטרנט.

 

אני ממליץ בחום לבדוק אם לא מותקנים באקספלורר תוספים מיותרים.

בנוסף אם מדובר בדיסק מגנטי אז בצע Defrag.

 

ובנוסף תעבור לדפדפן נורמלי, אם אתה לא אוהב את כרום אז תעבור לפיירפוקס, הוא מצויין בגרסאות מהחודשים האחרונים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...