Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית, אני צריך רכב אוטומט בכדי שאמא ואחותי ינהגו על הרכב. (אישית אני חולה על ידני), גר באזור המרכז.

התקציב שלי עם מתיחה רצינית הוא 12K מעדיף פחות ע"מ שיהיה מקום ליישור קו או סתם "טיפולי ביטחון".

 

החלום שלי היה למצוא דייטסו (עוד בקניית הרכב הקודם רציתי ולא קניתי) במצב טוב עם KM נמוך ובלי השכרה.

 

לדאבוני לא מצאתי , (לפחות לא בזמן, היה מצב שבו עד שהגעתי למקום המכירה הוא כבר מכר. והפרסום היה שעה לפני).

אז התפשרתי על כאלו עם קצת יותר KM (שנתון 99 עד 01) 160 אלף KM אך עדיין לא מצאתי.

המשכתי לתור ברחבי המרכז במטרה לבדוק את הרכבים שמציעים למכירה , גיליתי סוחרים ...

ולבסוף פזלתי לכיוונים אחרים (סוזוקי, רנו, פג'ו...)

אני נשארתי עם שני רכבים בסוף על הקנה: סוזוקי סוויפט ורנו מגאן

כאשר מחר בבוקר אני הולך לבדוק את הרנו, אשמח לקבל טיפים של בעיות לחפש או משהו להימנע מממנו ולבדוק

 

פרטים: Reno megan 1 EX 1.6 2002 78000KM

כאשר נאמר שטופל במוסך מורשה (אני יבדוק), בכל אופן המוכר נראה ונשמע די אמין.

נקודות נוספות: יש מצבר בן שנה, דהייה של הצבע, והוא אמר לי על מכת חנייה בכנף ימין (שלא ראיתי)

הצמיגים נראים שצריך להחליף אותם השנה.

 

לגבי הסוזוקי:

suzuki sweeft GLX sadan 1.3 2001 110000KM

שמור בחנייה מקורה, עשה טיימינג, המוכר נשמע אמין

 

בנוסף גורם חשוב הוא שאני רוצה לטפל ברכבים האלו בצורה הכי טובה ולכן אשמח לדעת שיש מוסכים מורשים (לא יבואן או קצב כזה או אחר) לרכבים האלו ועלות הטיפולים תהיה סבירה.

 

תודה מראש לכל העונים. :)

דייהטסו שרייד ידני 93: מדהים כמה שאפשר להתעלל ברכב

יונדאי אקסנט קופה ידני 02: ללמוד איך שומרים על הרכב

רנו מגאן I אוט' 02: מתחיל להבין במה מטפלים

פורסם

דיהטסו שרייד שנת 2000 דגם סדאן עם מנוע 1.5 יכולה להתאים, לא בעיה למצוא אחת שמורה יחסית בתקציב שלך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מצב המכונית לא פחות חשוב מהכישורים שלה ובמיוחד במחירים האלה. לא שווה שתרכוש רכב שיהיה חסכוני בדלק אבל יקרע אותך במוסך, לכן הייתי מחפש רכב שמור עד כמה שניתן :) ובכל זאת, יש את הטויוטה סטראלט שאני חושב שתתאים לך.

בנוסף, הנהיגה שלך משפיעה מאוד. לי הייתה מיצובישי לנסר 92' לפני 4 שנים, רכשתי מאישה מבוגרת שגרה בשכונה שלי לרכב היה 144000 ק"מ מטופל במוסך מורשה כמו שעון עם כל הקבלות. נהניתי מהרכב הזה מאוד וגם בדלק הוא לא הרג אותי (8-9 ק"מ/ל' בעיר, מחוץ לעיר בנסיעה על 90 קמ"ש הגעתי ל 15 ק"מ/ל'!) ואני בטוח שגם מי שרכש אותו ממני מאוד מרוצה ממנו, הרכב היה במצב מצויין והכל היה עובד כמו שעון.

פורסם

תודה רבה לעונים :)

לבסוף רכשתי את הרכב לאחר בדיקה, מכאנית הוא מצוין. טופל במוסך בראשון קרסו מוטורס. הייתה היסטוריית רכב טובה

 

נקווה שאני לא יתבדה ...

 

לגבי הצבע השרוף: שמש אין מה לעשות, אז יהיה צורך בפרויקטים של ניקוי / החלפת בדים פנמיים.

מה גם שלא התכוונתי שזה יהיה רכב תצוגה ;) (אני גם מסתדר עם היופי של יונדאי אטוס :-) )

 

אז כבר יש מקום לתחילת פרויקטים.

דייהטסו שרייד ידני 93: מדהים כמה שאפשר להתעלל ברכב

יונדאי אקסנט קופה ידני 02: ללמוד איך שומרים על הרכב

רנו מגאן I אוט' 02: מתחיל להבין במה מטפלים

פורסם

תתחדש, אני מבין שקנית את הרנו.

רכב נוח, בטיחותי מאוד לתקופתו, מאובזר לא רע בכלל.

הק"מ נמוך ואם הוא מאומת זה טוב מאוד. בנוסף רכב שטופל כל חייו במורשה זה בונוס אדיר במחיר כזה של רכב. תמשיך לטפל במוסכים טובים, אל תחפף - זה רכב יחסית רגיש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אכן רכשתי את הרנו.

לפי ספר הרכב אכן מתאים הק"מ (שלוש שנים ראשונות טופל במוסך מורשה אחר שטיפל בו במסגרת האחריות)

הק"מ ומכת השמש תואמים את רקע הלקוח (נסיעות מרובות לחול שלאחריהן שימוש מועט ברכב - מקום עבודה קרוב לבית)

יש גם קבלות על הטיפול האחרון לפני הטסט שמדהים בנתוניו (גם ראיתי כמה טסטים אחרונים)

 

אשמח למידע על מוסכים אמינים לרנו שלא יהרגו אותי.

 

בנוסף סרקתי את האתר לאורכו ולרוכבו בקשר לדגם הזה בגירסה האוטומטית שלו והבנתי את המחלות שיש וגם הם נבדקו.

חלונות חשמליים

התנהגות גיר

שימוש בשמנים איכותיים ותחליפים מקוריים בלבד

טיפולים בזמן - הבנתי שרנו מאוד רגישה.

 

בנוסף השבת אני יעשה בוק לרכב ויפתח שירשור תחת "אסתטיקה לרכב".

 

(הנה כמה הצעות חיפוש לגוגל לאנשים שימצאו את ההודאה בעתיד:

"גיר מחליק" רנו מגאן 2002 site:carsforum.co.il

בעיית גיר אוטומטי "רנו מגאן 2002" site:carsforum.co.il

site:carsforum.co.il מוסך "רנו מגאן 2002 גיר"

 

 

שוב פעם תודה וחג שמח לכל המגיבים :)

דייהטסו שרייד ידני 93: מדהים כמה שאפשר להתעלל ברכב

יונדאי אקסנט קופה ידני 02: ללמוד איך שומרים על הרכב

רנו מגאן I אוט' 02: מתחיל להבין במה מטפלים

×
×
  • תוכן חדש...