Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקדמה בבקשה: חברים, אני מתנצל שההודעות שלי ארוכות.

אני משתדל לקצר, ככה זה יוצא לי תמיד. מי שיקרא - אני מודה לו מאוד. מי שיעזור - תודה מכל הלב.

 

שלום חברים :-P

 

אשמח להיעזר בכם בבקשה.

אולי מישהו יוכל לתת רעיון נחמד, שנוכל לצאת מעט עם המשפחה.

 

יש לנו אוטו במשפחה כבר חודשיים.

כשלפני זה לא היה לנו. אז התרגלנו כל החיים להיות רק בעיר, להסתובב ליד הבית.

גם כי הכיסא ממונע מוגבל בקילומטרים שהוא יכול לנסוע, גם כי אין כל כך היכן להסתובב פה.

 

אנחנו גרים בקריית גת.

אם אתה נגיש עם רכב / אוטובוס / רכבת - זו לא בעיה.

אבל לפעמים התחבורה לא מותאמת לנכים, לא נגישה. אז לא יצא לנו לצאת.

 

אנחנו לא מכירים מקומות מלבד קרית גת.

 

כעת כשיש רכב, מבאס אותי ששוב יש את אותה התחושה, ההרגשה.

של שגרת היום יום.

לקום בבוקר, לעשות את שצריך לעשות, לדאוג שהכל בסדר, להעביר את השעות עד ליום שלמחרת.

 

מדי פעם ישנו אירוע מסוים, לא אירוע, אלא נניח לנסוע לאבחון מקצועי, לנסוע לביטוח לאומי וכאלה.

אבל אם אין - אז אחי רק בבית, במיטה שלו, כל היום, אותו הדבר אני ואמי.

רק שאני יוצא לעשות את הסידורים קניות. אבל הם - פשוט בבית. עצוב לי לראות את זה.

במיוחד כשיש רכב, שאפשר להיות ניידים. להכיר דברים חדשים שעוד לא הכרנו.

 

הייתי רוצה בבקשה בעזרתכם, רעיונות, לאן אפשר לנסוע עם משפחתי?

אני מרגיש בשל להסיע את אמי ואחי, לאחר חודשיים, שהחברים היקרים פה הגיעו אלי ועזרו לי בנהיגה. תודה לכם על כך.

רק שאין לי רעיונות לאן אפשר לנסוע.

מהסיבה הפשוטה - אני לא מכיר. אני פשוט לא יודע.

 

הצלחתי ללקט מהאינטרנט כמה מקומות, אשמח לקבל המלצות נוספות בבקשה.

 

לנסוע לבית קולנוע. הייתי עם חבר פורום, בבדיקה בבית קולנוע, ראינו שהסינמה סיטי נגישים לנכים. שזה נפלא.

 

חוף ים. זה רעיון נפלא, אני רק לא רוצה שאחי יתבאס. שהוא לא יכול להתקרב לים עם הכיסא שלו, בחול.

לכן קראתי, הגעתי לאתר שאומר שישנו חוף נגיש - בהרצליה. חוף הנכים. אז אני רושם לי בצד.

 

מרינה - הבנתי שזה מקום, ליד הים, שיש שם אוניות, סירות. נשמע נחמד מאוד. רק לבדוק אם נגיש לנכים.

 

זה מה שהצלחתי ללקט פחות או יותר.

היה גם רעיונות לאנשים שיצאו לבתי קפה, מסעדות, פשוט אני משתדל להתחשב במצב הכלכלי בבית.

אם ישנם מקומות כאלה שלא יקרים, זה יכול להיות נחמד מאוד.

 

חשבתי אולי אפילו סתם נסיעה, לעיר חדשה, עיר שלא היינו בה - זו גם חוויה.

אבל אין לי רעיון, לאן לנסוע? אני יודע שיש ליד קרית גת את באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי.

 

אני מודה לכם מאוד.

תודה רבה.

 

לא רציתי לפתוח את הנושא בהתחלה.

אבל אחרי שמספר ימים ישבתי, עם דף ועט וניסיתי לכתוב רעיונות, למצוא רעיונות - התייאשתי. לא מצאתי.

כי אין לי רעיונות, אני לא נחשפתי, לא מכיר.

אז אמרתי שאפנה אליכם. תודה רבה לכל מי שיעזור עם רעיון.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום TRONCHO,

תודה על ההתייחסות חבר. אני מעריך מאוד.

 

האם חמי יואב נגישים לנכים?

פשוט, מה שעומד בראש אצלי, זה שקודם כל יהיה לאחי נגיש.

שלא נגיע למקום מסוים, שאני ואמי נהנה, הוא ירגיש כאילו הוא לא כמונו.

 

נכון שהוא עם כיסא גלגלים, אבל כל עוד אני יכול למנוע את התחושה, את ההרגשה - אני עושה את זה.

גם אם לחדד את השאלה חבר, הדגש הוא שיהיה מהנה לאמי ולאחי.

אני בסך הכל מביא אותם למקום שאליו אתם תמליצו. לכן מאוד חשוב שהמקום יהיה מתאים גם עבור אחי.

 

אם חמי יואב לא נגישים לנכים, זה יכול להיות נחמד ללכת עם אמא. אם זו הייתה כוונתך חבר.

אבל לא יודע אם זה יקרה. לא בינתיים, כי לאחי אין מסגרת. אם נלך - הוא יישאר לבד.

 

כבר כתבתי באחד הנושאים, שהוא תלוי בעזרת הזולת.

אז אי אפשר להשאירו לבד.

 

אני עובד גם על זה.

למצוא לו מסגרת. כפי שאני חוזר וכותב פה, כרגע התיאור הוא: שהוא כל היום בן 4 קירות. מחוסר ברירה.

 

לכן אני רוצה להוציא אותו ואת אמי היקרה מהבית.

לפני שהיה רכב, זה היה מובן מאליו. אי אפשר.

אבל כעת יש רכב, יש מעלון לכיסא גלגלים, יש נהג שמרגיש בשל - אבל אין לאן.

 

תודה שהתייחסת, אני מעריך מאוד.

אני יודע שישנם אנשים טובים שבטח רוצים לעזור, פשוט אני כותב המון, זה באמת קשה לקרוא.

מעריך שקראת והגבת. תודה רבה.

פורסם

הבריכה החדשה/משופצת בקריית גת מונגשת לנכים.

המחיר למנוי זול יחסית לבריכות של הקיבוצים בסביבה והוא פתוחה כל השנה.

יש גם הנחה לבעלי תעודת נכה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

קודם כל כל הכבוד על השאלה, שמחתי לקרוא את ההודעה, אתה זוכר שלא האמנת שתצליח לנסוע לים שנמצא כמה קרוב אליך ? עכשיו אתה שוקל ברצינות נסיעה להרצליה.

 

לפי מה שאתה מתאר ייתכן שאפילו נסיעה לסופר המרוחק תהיה אטרקציה אבל מה אתה מחפש ? בילוי לשבת, סתם לצאת מהבית באמצע שבוע להתאוורר קצת ?

 

עצה נוספת (בגלל שאין לך רעיונות) פשוט לעלות לאוטו ולהתחיל נסיעה, בכל צומת שמישהו יבחר כיוון וכבר תגיעו לאיזה מקום, אם לא הגעתם לשום מקום לפחות יצאתם קצת מהבית, ראיתם נוף, נשמם אוויר צח.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
שלום TRONCHO,

תודה על ההתייחסות חבר. אני מעריך מאוד.

 

האם חמי יואב נגישים לנכים?

פשוט, מה שעומד בראש אצלי, זה שקודם כל יהיה לאחי נגיש.

שלא נגיע למקום מסוים, שאני ואמי נהנה, הוא ירגיש כאילו הוא לא כמונו.

 

נכון שהוא עם כיסא גלגלים, אבל כל עוד אני יכול למנוע את התחושה, את ההרגשה - אני עושה את זה.

גם אם לחדד את השאלה חבר, הדגש הוא שיהיה מהנה לאמי ולאחי.

אני בסך הכל מביא אותם למקום שאליו אתם תמליצו. לכן מאוד חשוב שהמקום יהיה מתאים גם עבור אחי.

 

אם חמי יואב לא נגישים לנכים, זה יכול להיות נחמד ללכת עם אמא. אם זו הייתה כוונתך חבר.

אבל לא יודע אם זה יקרה. לא בינתיים, כי לאחי אין מסגרת. אם נלך - הוא יישאר לבד.

 

כבר כתבתי באחד הנושאים, שהוא תלוי בעזרת הזולת.

אז אי אפשר להשאירו לבד.

 

אני עובד גם על זה.

למצוא לו מסגרת. כפי שאני חוזר וכותב פה, כרגע התיאור הוא: שהוא כל היום בן 4 קירות. מחוסר ברירה.

 

לכן אני רוצה להוציא אותו ואת אמי היקרה מהבית.

לפני שהיה רכב, זה היה מובן מאליו. אי אפשר.

אבל כעת יש רכב, יש מעלון לכיסא גלגלים, יש נהג שמרגיש בשל - אבל אין לאן.

 

תודה שהתייחסת, אני מעריך מאוד.

אני יודע שישנם אנשים טובים שבטח רוצים לעזור, פשוט אני כותב המון, זה באמת קשה לקרוא.

מעריך שקראת והגבת. תודה רבה.

כן אני יודע שברצונך מקום שיאפשר בילוי/מרגוע לכל המשפחה, חמי יואב הוא מקום שמגדיר עצמו (גם לא רק) כמקום מרפא, ולכן הוא נגיש לנכים.

אני לא יודע אם כל המתקנים שם נגישים לנכים, אך חלקם/רובם נגישים.

לראיה אגף השיקום עובד איתם.

פורסם

סופרמן, בפארק בריטניה לא רחוק ממך ישנו מצפה משואה. למבנה לא תעלו אך אם מגיעים למצפה ניתן להמשיך מעט ולעצור בזהירות רבה בשוליים, ישנה תצפית לעמק האלה שיש לו הקשר לספור דוד וגוליית, אם תיסע לשם בינואר או פברואר, ניתן לעצור בדרך בזהירות ולתצפת על מרבדי כלניות. בעיקר בדרך חזרה משם לעירך, שניים שלושה קילומטרים אחרי שתצא מהמצפה, לכיוונך. בשבתות תראה מכוניות שעוצרות לצורך כך.

 

בינואר פברואר - פריחה במקומות רבים, אני תוהה היכן גישה נוחה.

 

מערות בית גוברין היא שמורה מסודרת קרובה אליך, אך הייתי מברר ברשת וליתר בטחון גם בטלפון אם ישנה נגישות לנכים.

 

חוף אשדוד לא רחוק ממך, לא בקיא לגבי טיילת ונגישות לשם. ישנו גם חוף ראשון עליו ניתן לתצפת למעלה מן החניון. באשר לירידה לחוף, בצידו השמאלי, כלומר צפוני ניתן להיכנס עם כסא גלגלים. שים לב למחסומי המתכת בכביש כדי לא לקבל נקר, פנצ'ר בשני הגלגלים.

 

בתי קולנוע יש בכל עיר גדולה, איני בקיא בענין הנגישות. בראשון לציון ישנו מרכז קולנוע נוסף בשם יס פלנט. הוא פחות גדול ותוסס מסינמה סיטי אך אפשרי עם תצפית לאגם קטן.

 

ספרים, איני ייודע כמה אחיך אוהב, ניתן להגיע עימם למקומות , לאנשים ולתחומים מעניינים, איש איש ותחומי העניין שלו. בספרייה העירונית בעירך, אני מניח שתמצא מחיר סביר. מנוי הוא בעלות שולית.

פורסם

שלום איציק,

לא ידעתי על מה שאתה מספר, יפה מאוד.

 

יש בריכה שנגישה לנכים בקרית גת? כל הכבוד.

אני בטוח שזה יכול לעזור מאוד לציבור הנכים, משמח אותי לקרוא דבר שכזה. כל הכבוד.

 

אני ארשום לי בצד, תודה.

באמת ששימחת אותי עם ההודעה הזאת.

גם אם לנו זה פחות יעזור, כי אנחנו צריכים בריכות כמו בריכות טיפוליות של הידרותרפיה.

אבל לדעת שזה יכול לעזור לנכים אחרים - איזה יופי, יפה מאוד.

 

תודה חבר.

 

____

 

rupni, שלום חבר, אכן צודק, לא האמנתי שנגיע ליום הזה.

 

בהתחלה הרכב היה נראה לי מאוד מפחיד.

היום אני מרגיש בשל להסיע את אמי ואחי.

כל כך רציתי להגיע ליום הזה. שהרי כל יום שלא הסעתי אותם - אני האשם.

מי הנהג? אני הנהג. בגלל מי הם נשארים יום יום בבית - בגללי. מי יכול לשנות את המצב? רק אני.

 

עכשיו אני מסוגל, בזכותכם.

בזכות אנשים נפלאים שזכית להכיר דרך האתר הנפלא הזה. אנשים שטוב ליבם עזר לי מאוד. תודה לכם!

 

זה אולי ישמע מצחיק, אבל אכן חבר.

גם נסיעה לסופר זו אטרקציה. צדקת בהחלט.

אתה מסוגל להיכנס לראש, של ילד, שכל היום בבית, במיטה רפואית, שאין לו כל כך ברירה?

לנסוע רחוק, הוא לא יכול. הכיסא מוגבל. להשתמש בתחבורה ציבורית עם כיסא ממונע - כמעט בלתי אפשרי.

 

אז כשיש רכב, שאפשר אפילו לנסוע לסופר - זה פשוט חוויה. באמת שכך.

 

אנחנו מחפשים מקום, שאפשר לנסוע אליו, להכיר מקום חדש, להתרשם מהיופי של המקום, לנשום אוויר,

אם אפשר גם אטרקציה נחמדה, זה יכול להיות נפלא. למשל בית קולנוע - אחי מעולם לא היה.

אז רשמתי לי בית קולנוע. אני רוצה לראות את פניו בפעם הראשונה בחייו שיהיה בבית קולנוע.

רק שחוץ מבית קולנוע, אין לי כל כך רעיונות. לכן אני זקוק לכם חברים.

 

____

 

TRONCHO, תודה חבר.

צריך להתקשר, לשאול אם נכה עם כיסא גלגלים ממונע, אם זה ריאלי להביאו למקום כזה.

אם לא, זה בסדר. לא נורא.

אני רוצה שלאט לאט החברים היקרים נותנים עוד ועוד רעיונות נפלאים.

 

____

 

[פנדוב, שלום ידידי, מקווה שהכל טוב אצלך חבר.

 

לא הכרתי את המקום הזה, פארק בריטניה.

ראיתי כמה תמונות בגוגל - איזה יופי של מקום. פשוט מקום מדהים.

אני חושב שלקחת בן אדם, למקום כזה, פשוט יכול להסב לו אושר, לשמח אותו כל כך. נפלא.

 

רשמתי לי בדף, מקווה גם שנבקר שם בקרוב מאוד.

אחרי שאעשה עוד מעט בדיקות, בכדי שלא נגיע ונתאכזב.

האם באמת נגיש מאוד לנכים, האם אין בעיה להגיע, להיכנס. אתקשר אליהם לפני, אחפש בגוגל טלפון.

 

כתבת שליד הפארק, ישנו מצפה - אף פעם לא היינו במצפה, איזה יופי, אולי נבקר.

גם את זה אני רושם לי.

בנוסף רשמתי שאם נבקר גם בינואר, נוכל לתצפת על מרבדי כלניות. טבע זה תמיד טוב.

במיוחד למי שמעולם לא היה, לא ראה, במציאות. זו חוויה מקסימה.

 

אבדוק אם מערות בית גוברין נגישות לנכים. אחקור קצת בגוגל.

 

חוף אשדוד - נרשום בצד חבר.

חוף ראשון - ואו, זה יפה, לתצפת על החוף מלמעלה. רק מלקרוא את זה אני חושב שזו חוויה.

תודה על האזהרה למחסומי המתכת בכביש. כל הכבוד שאתה זוכר להזהיר וחושב גם על זה. תודה רבה.

 

אחי מאוד אוהב ספרים, מאוד מאוד.

הוא אוהב ספרי רפואה, ספרי העצמה, ספרים שמדברים על החיים, על האושר, בריאות, הצלחה.

זה בנוסף לספרים שכמעט כל ילד אוהב, כמו הארי פוטר, משחקי הרעב ושאר הספרים שהוא קורא.

 

____

 

תודה חבר,

תודה לכל החברים שקראו, התייחסו, הגיבו - משמח אותי מאוד.

כבר יש לי מספר רעיונות. שבעזרת חברינו גוגל אני אוכל בקרוב מאוד להוציא את הרעיונות לפועל. בזכותכם!

 

כל רעיון נוסף - יתקבל בברכה, ישמח אותנו מאוד.

אם יש לכם דבר מה להגיד, בשמחה רבה. תרגישו חופשי.

זה עוזר לי מאוד. אני מודה לכל אחד ואחד מכם. תודה רבה רבה.

פורסם

בפארק בריטניה לא הכל נגיש ועדיף בעונת הפריחה. במקומות קרובים אלייך ניתן לבדוק לבד, כלומר להכין את עצמך לבקור עם אחיך.

סלח לי, שכחתי בן כמה הוא.

פורסם

אנחנו נבדוק זאת חבר, תודה שכתבת שלא הכל נגיש.

 

אני לא חושב שכתבתי בן כמה אחי, ככה שזה בסדר, אין לך על מה להתנצל חבר.

 

אח שלי בן 19.

למרות שאם תראה אותו, את תחשוב שהרבה פחות :oops:

הוא כמו התינוק הקטן שלנו במשפחה. לא באמת, אבל כמו :oops:

 

הוא בן 19, אבל לצערנו, לא יכול להיות עצמאי כמו בן 19.

אתה בטח יודע למה, או אולי מבין.

אני לא כותב פה את סוג הנכות, או את שם המחלה, כי כל חיפוש בגוגל של המילה יוביל לנושא הזה.

אני יכול לכתוב בפרטי אם מישהו יבקש.

 

אח שלי מדי פעם מחפש על המחלה שלו, בתקווה ובאופטימיות שאולי יהיה משהו חדש, בשורה משמחת, גילוי משמח.

לכן אני נמנע לכתוב פה.

כי אז הוא יכול לראות את מה שאני עושה בשבילו, לקרוא את הנושאים שלי, אני מעדיף שלא ידע מה אח שלו עושה.

להכין לו הפתעות משמחות, בלי שידע.

 

דרך אגב, אם יש לכם הצעות, שמתאימות יותר לילדים - הכל בסדר.

זה כואב לכתוב את זה, אבל זה לא שחוויות של ילדים הוא חווה כבר וכעת עדיף שלא.

 

כל החיים לא היינו ניידים, אז גם אם יש חוויות שאמורים לחוות או לעבור עד גיל 18/19, לא חווינו אותם.

ככה שתרגישו חופשי להציע כל הצעה, בשמחה.

 

תודה רבה.

שבוע טוב לכולם, שבוע חדש, מאחל לכם שבוע מוצלח.

פורסם

שלום סופרמן,

 

חוף הנכים בהצליה לא נגיש לנכים עד המים. פעם הוא היה נגיש לירידה עם רכב לחוף. מה שכן הוא צמוד לקניון ארנה ולמרינה והם כן נגישים.

 

המרינה באשקלון נגישה לחלוטין עד קו המים.

 

קניון גירון באשקלון גם נגיש.

 

בילו סנטר. מתחם קניות בצומת בילו שיאפשר לכם להסתובב קצת בין חנויות.

 

הקניון החדש בבאר שבע.

 

עיצה נוספת היא לקחת לנסיעות כאלה כיסא גלגלים רגיל (אני מנחש שיש לכם כגיבוי אבל אם לא אז אפשר לקחת מיד שרה). הוא יותר עביר מהממונע ויותר קל להעלןת אותו מדרגה או שתיים.

 

בינתיים לא ממליץ לצאת לנסיעות שכוללו דרכי עפר עד שתצבור יותר ניסיון וביטחון כי להיתקע בשטח במצבכם זה לא פשוט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

Night Driver, שלום חבר.

 

תודה על התייחסותך, מודה מאוד.

 

הייתי בטוח שחוף הנכים בהרצליה נגיש מאוד, שכן קראתי שהוא החוף היחיד בארץ שנגיש כל כך לנכים.

תודה על ההערה, זה חשוב לנו מאוד.

שלא יקרה מצב שנגיע ואז נתקע. תודה רבה.

 

אני שמח לקרוא שהמרינה באשקלון נגישה לחלוטין, נפלא.

 

קניון גירון רשום אצלי, אם אני לא טועה - אתה זה שהמלצת לי, באחת ההודעות שלנו. תודה.

 

בילו סנטר - אם אני לא טועה, זה בעיר רחובות, נכון?

אם כן, ארשום לי בצד בדף.

שמעתי הרבה מאנשים על "צומת בילו", רק שאני לא ידעתי איפה זה.

הייתי בחודש האחרון ברחובות, אם אני לא טועה חבר פורום אמר לי שזה ברחובות. או שיש עוד מקומות שנקראים "בילו סנטר".

 

קניון חדש בבאר שבע - לא שמעתי עליו חבר.

אצטרך לחפש בגוגל על הקניון החדש, היכן הוא ממוקם.

נגישות אני לא דואג, שהרי אם הוא חדש - הוא בוודאי נגיש. מקווה שכך לפחות.

 

תודה על העצה החכמה, רק שלנו זה לא כל כך אפשרי.

אחי חייב כיסא גלגלים ממונע. שאיתו הוא עבר התאמה מיוחדת לצרכיו המיוחדים.

מקווה שבמילים הקצרות האלה הצלחתי להסביר מדוע לא ניתן, קצת חבל, אבל זהו המצב, לא נורא.

אנחנו נקווה לטוב. כמו בכל מקום - אם חלילה נתקע במוקש כל שהוא, אני מקווה שיעזרו לנו.

ישנם אנשים טובים באמצע הדרך, שעוזרים להרים את הכיסא אם ישנה מדרכה. הוא כבד מאוד, אבל 4 גברים יכולים לעזור.

 

לא חשבתי שאנו עלולים להיתקע בדרכי עפר.

כעת כשאתה אומר, אולי כדאי לחשוב על זה פעמיים.

 

אני גם לא יודע לנהוג במצבים כאלה, אז אולי זה באמת חשוב.

גם לא להחליף גלגל, או חלילה אם נתקע - מה עלי לעשות? אז אולי בינתיים נשאיר את זה. עד שיהיה לי יותר ניסיון.

 

איזה יופי חבר, בזכותך, בזכותכם, תראו כמה רעיונות יש לי.

הייתי צריך אתכם, את הרעיונות שלכם.

כי גוגל זה מקור נפלא למידע, רק שהוא לא מתחשב כל כך בנגישות.

אתם יכולים לעזור לי, להגיד לי אם המקום נגיש לנכים ולהגעה עם כיסא גלגלים ממונע.

 

הייתי שמח לצאת אפילו היום לאן שהוא, כל הימים רק ישבנו בבית, אבל נשאיר את זה ליום עם אור.

כרגע חושך, גם אין לי כל כך רעיונות לאן אפשר לנסוע.

את הקניות לבית עשיתי ביום חמישי לקראת שבת. אז לסופר אין סיבה לנסוע.

 

טוב לא נורא, עוד מעט יתחילו התוכניות בטלוויזיה.

 

תודה רבה!

פורסם

יש יערות מסביב שאפשר לעשות בהם פיקניק, רק לחפש שולחן שיהיה אפשר לקבל אליו גישה עקב המצב הבעייתי, יש שם שולחנות פזורים. (למשל ליד היציאה של קרית גת מכביש 6 מכיוון דרום, יש כניסה ליער שסלולה היטב.

עוד אופציה, יער להבים, הכניסה מכיוון ג'ו אלון, יש שם כביש סלול, ושולחנות על כורכר שלכסא גלגלים לא תיהיה בעיה איתו.

 

אתם יכולים לנסוע לאשדוד, בטיילת של חוף הקשתות נראה לי תיהיה לכם גישה טובה לכסא גלגלים.

אשקלון חוף דלילה, קצת נוף לים וזה, יש גישה עד תחילת החולות.

 

הגרנד קניון בבאר שבע בהחלט נגיש לנכים, רק צריך למצוא את המעליות שמסתתרות להן. יש שם הרבה אטרקציות למי שחובב בילוי בקניונים.

פורסם

עוד מקום נחמד זה גני יהושוע מול גני התערוכה בתל אביג. פאר ענק עם אגם מלאכותי גדול שאפשר בכיף לעשות בו פיקניק משפחתי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
שלום איציק,

לא ידעתי על מה שאתה מספר, יפה מאוד.

 

יש בריכה שנגישה לנכים בקרית גת? כל הכבוד.

אני בטוח שזה יכול לעזור מאוד לציבור הנכים, משמח אותי לקרוא דבר שכזה. כל הכבוד.

 

אני ארשום לי בצד, תודה.

באמת ששימחת אותי עם ההודעה הזאת.

גם אם לנו זה פחות יעזור, כי אנחנו צריכים בריכות כמו בריכות טיפוליות של הידרותרפיה.

אבל לדעת שזה יכול לעזור לנכים אחרים - איזה יופי, יפה מאוד.

 

תודה חבר.

 

.

 

 

אמא שלי היא גם בעלת אחוזי נכות עקב מחלת ריאות והיא מויה לשם, ככה שאני מדבר מנסיון.

יש שם גם מעלון שמוריד אנשים עם כסאות גלגלים לבריכה.

עוד לפני השיפוץ היא דיברה עם ראש העיר לגבי בריכה (היא היתה עובדת בבית ספר שהיו לומדים בו הילדים של דהרי).

 

חוף בר כוכבא באשקלון למיטב ידיעתי אפשר לרדת עד החול עם כיסא גלגלים, אבל אל תתפוס אותי במילה ותיסע לשם לבדוק קודם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...